Hoi!

Discussion in 'Even voorstellen' started by Mierelier, Apr 1, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mierelier

Mierelier Actief lid

Jan 26, 2015
    247
    56
    28
    Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier op dit forum, maar ik lees al best een tijdje mee af en toe.. Ik ben 33 jaar en ben getrouwd met mijn man die net 50 is geworden. Hij heeft al 3 (super leuke lieve) kinderen uit een vorig huwelijk, van 21, 20 en bijna 15 jaar oud. Dat gaat allemaal heel leuk en gezellig, erg blij mee! We hebben verder 1 hond en 3 katten, ook heel gezellig :)

Sinds eind 2012 zitten we in de MMM voor hopelijk een eerste kindje. Bij mij werden geen afwijkingen gevonden, maar mijn man heeft een hersteloperatie ondergaan omdat hij gesteriliseerd was. Voordat hij 3 kinderen kreeg was hij al verminderd vruchtbaar, maar toch wonder boven wonder 3 kinderen gekregen zonder behandelingen. Na zijn hersteloperatie belandden we in een IUI traject. We hebben 5x IUI gehad, maar dat mocht niet baten. We werden aangemeld voor IVF. Hieruit kwam 1 bevruchting van de 25 gevonden eitjes.. Deze bleef helaas niet plakken. We werden aangemeld voor icsi vanwege het zeer kleine resultaat.. Uit deze punctie kwamen 26 eitjes, waarvan 9 bevrucht en 3 goed genoeg voor terugplaatsing. 1 teruggeplaatst gekregen (8 cellig topembryo) en 2 toppers ingevroren. De verse TP is mislukt en nu hebben we vorige week woensdag een mooie 11-cellige cryo van goede kwaliteit terug gekregen. Nu dus nog 1 week wachten voor de bloedtest.

Erg spannend allemaal en onzeker.. maar we gaan ervoor.

Ik zit met wat vragen enzo en waar kan ik ze beter stellen dan hier? ;) En dat ga ik zo meteen maar doen..

Groetjes,

Mierelier

2. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

Jan 11, 2014
    1,269
    16
    38
    Welkom!

Moeilijke tijden hebben jullie!
    Hopelijk is het nu dan toch raak!
    Er is een gedeelte bij zwanger worden waar je dit soort vragen makkelijker beantwoord krijgt!
    Heel veel succes!

3. Mierelier

Mierelier Actief lid

Jan 26, 2015
    247
    56
    28
    @Hannah1989, bedankt voor je lieve berichtje! :) Ik heb een nieuw onderwerp geplaatst in het forum "vruchtbaarheidsbehandelingen". Ben benieuwd naar de verhalen en ervaringen van anderen. Ondertussen blijf ik nog op het wachtbankje zitten tot volgende week woensdag. Fingers crossed dus. ;)

4. Biancatje84

Biancatje84 Actief lid

Mar 5, 2015
    264
    0
    16
    NULL
    NULL
    welkom! wow wat een spannende tijd gaan jullie tegemoet, ik hoop op een mooie test binnekort! ;)

5. luana

luana Actief lid

Mar 9, 2015
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Mirelier, ik hoop dat het dit keer lukt. Ik ga voor jou duimen. Groetjes

6. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

Jan 11, 2014
    1,269
    16
    38
    graag gedaan hoor!
    ik zal voor je mee duimen!
    hoop voor je op het beste!

Share This Page