Mamaaaaaa! Mama! Mama, mama, mama, mama! Mama?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Napoleon, 18 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ach kreng.. Ik heb hier monstertjes rondlopen.;):p

2. suusje1982

suusje1982 Actief lid

7 aug 2013
    363
    0
    0
    3 en 5 jaar, kan je best uit leggen toch waarom het vervelend is als het zo vaak gaat. Als ze het echt expres doen om je dwars te zitten dan ging mijn dochter na een paar waarschuwingen de trap op en er maar even over nadenken.

3. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
  4. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Jij ook al... ik heb een bijtmonster en een jamaarmonster :)

5. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Doet madam hier ook en zodra ik jaaa? zeg zegt ze doodleuk weer mamaaaa? en hoe meer aaaaa's ik gebruik, hoe meer zij er gebruikt ;) ik ga er nu tegenwoordig na 2x niet meer op in... vind het een irritant spelletje worden :p

6. mamavan2

mamavan2 Actief lid

29 jan 2011
    315
    0
    0
    Ja, doen ze..de oudste twee dan;)..en ik geniet ervan!! Ik vind het namelijk de mooiste titel op aarde!! Heerlijk!

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hahaha ja idd, nr 3 naar school en smiddags nr 4 naar de psz. Nr 1 en 2 volgende week pas en ze zijn woensdags alweer vrij ivm Gronings ontzet.

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Dat is dus het erge, ik werk in het VO en daar zijn ook nog eens kinderen die het niet afgeleerd hebben...

( wordt ik ook nog eens wel eens mama genoemd :D)

9. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Hier ook docent en ook mama... zelfs eens een vierdejaars :)

10. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar dat vind ik altijd wel een compliment als lln je mama noemen. Schattig!

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Oh hou op schei uit.. zo irritant gewoon. Bij alles wat verteld moet worden moet eerst het woordje 'mamaaaa' vooraf en als ik niet reageer nog even een aantal keer achter elkaar. En mijn dochter kan van die langdradige onduidelijke verhalen vertellen dat ik aan het einde van de middag gewoon helemaal kapot ben van het constant weer concentreren op hun verhalen. Toen de jongste vanmiddag naar bed ging (die ook constant mama roept ondertussen) heb ik even een spreekverbod ingevoerd, ze moesten allebei even niks meer zeggen en heb ze achter een dvd gezet.

12. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    :D daar ging ik al van uit!

13. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Hahaha zo herkenbaar allemaal.

Hier word ook vaak het irritante mama-liedje gezongen. En na 10 of 20x mama gezegd te hebben., weet hij vaak niet eens meer waarom hij mij nou zo dringend nodig had hihi.

14. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Haha ja hier ook van die onduidelijke fantasieverhalen die maar niet willen eindigen. Op het eind van de dag zijn mijn hersenen gewoon helemaal moe van dat gekraak hihi

15. Deliana

Deliana Niet meer actief

Haha herkenbaar.... Zat er vanmiddag nog over te mopperen tegen mijn man.... Kunnen ze nou nooit een keer papa! zeggen :(

Als ze 's ochtends wakker worden.... Mama! Uit! Mama, uit! Mama, kijk eens! Mama, ben je doen? Mama, mama, mama, maaahhhhaaammmaaa!

Ik wordt er momenteel heel eerlijk gezegd doodmoe van :) Mijn man kan gewoon rustig iets doen, ik ben constant met de kinderen bezig... Antwoord geven, kijken, helpen, mee doen.... Sta ik vanmorgen onder de de douche stapt dochter opeens de douche in "ik kom gezellig met jou mee douchen!" Nou, dat is zeker gezellig! ;):)

16. Anta

Anta Actief lid

10 aug 2009
    208
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jep herkenbaar. Maar moet ook wel even lachen om je mooie woord: tiepelzinnig. Lang geleden dat ik dat woord hoorde! En lief dat je leerlingen je soms ook mama noemen, afgelopen jaar ben ik meerdere keren meneer (!!) genoemd door leerlingen aargh.

17. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Heeeeel herkenbaar!

Ik heb vandaag de hele dag gewerkt tot 20 uur, en als ik thuiskom, voor ik de achterdeur opendoe, haal ik ff diep adem want daarna....

Mama dit mama dat....ook die van 16 en 14 hoor haha...en mn oudste zoon van 11 is het ergst!
    Ik heb met ze gestoeid (de jongens), gewassen en hup naar bed en toen de meiden hun verhaal gedaan, vaatwasser leeggehaald, wc's schoongemaakt en om half 10 lekker gaan zitten hier.
    Man ligt te pitten en mn dochters hebben nog napret want die zijn er vanmiddag lekker op uit geweest, dus zit hier nog met een half oor te luisteren wat ze allemaal uitgespookt hebben haha.

18. knap

knap Niet meer actief

Zeg wel eens tegen mijn kwek dametje als je nog een keer wat zegt dan plak ik er een pleister op haha.

19. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    En ik word wel eens juf genoemd :p

20. flerk

flerk Niet meer actief

Ik zei laatst tegen mijn kinderen (toen ik het echt even helemaal zat was): 'Zo, nu heet ik even geen mama meer!', waarop mijn zoontje vroeg: 'maar mama, hoe heet je dan?'...

Deel Deze Pagina