Mamaaaaaa! Mama! Mama, mama, mama, mama! Mama?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Napoleon, 18 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aylen

Aylen Niet meer actief

Wat schattig :D

Ik weet nog dat mijn moeder dan gewoon deed alsof ze niets hoorde. Dan stond ze me straal te negeren. Wanneer ik op gaf en het zelf probeerde op te lossen, kwam ze ineens naar me toe met de vraag: "Wilde je iets?"

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hier ook en als ze dan een keer papa roepen dan is het 'waar is mama' ;)

Mijn jongste vindt het nu grappig om 'mamaaaaaa' te roepen en dan met een laag stemmetje te beginnen en hoog te eindigen .. *zucht* :p

3. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    dat is wel herkenbaar
    hier wordt geen papa en mama geroepen om iets te vagen of om te zeuren, maar gewoon voor de lol!
    Vaak is het hier dat als hij iemand ziet die op 1 van ons lijkt dat hij die ook papa of mama noemt.
    vanmorgen noemde hij Robin Thicke nog papa, ja als je moeder het had gewild, jongen?;) nou daar moet je blij mee zijn :D ik vroeg nog of hij een brilletje nodig had, haha

4. flerk

flerk Niet meer actief

ja, hij is ook erg schattig...:D
    (Even off topic, wat ben je veel afgevallen! Compliment!)

5. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    ik zeg dan op zo'n zangerig-zaagtoontje "iiiikkkk heeeebbb jeee de eerste keer al gehoord hoord hoord, maar hoeveel handen heb ik,2 maar dus iiikkk kooom straakkjes"

6. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Ja heel herkenbaar. Ik doe het ook altijd terug, met hetzelfde irritante stemmetje erbij. Helaas vinden ze dat nog steeds leuk.

Mijn man viel het trouwens ook pas op sinds hij vakantie heeft, daarvoor was het hem nog niet opgevallen ;)

7. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    het voordeel is wel dat het op den duur niet meer opvalt.
    Net zoals een voorbijdenderend trein of geronk van een ijskast.

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik moet wel lachen om de reacties die in dit topic staan. Mijn oudste van 16 roept nog steeds de hele dag mama mamaaaa maaaaaam! En dan roep ik boos terug: hallo! ik roep toch ook niet de hele dag (naam) Oh ja, en dan stopt het even en dan heeft hij me weer nodig, dan roept hij mijn voornaam hahaha.

Mijn dochtertje van 3 is gek op papa, dus zodra hij thuis is is het: papa, kijk eens, papa wil je puzzelen, papa, papa pappiiieee! Ook 's morgens roept ze papa (helaas is papa dan al werken ;)) In het weekend is dat wel handig, want dan moet papa haar uit bed halen en kan ik nog even liggen ;)

Mijn jongste van 1 is helemaal gek van mij. Als ik gewerkt heb en weer thuis kom MOET hij aandacht van mij, want als ik niet binnen 30 seconden bij hem ben gaat hij heeeeel hard huilen. Die zit het liefst de hele dag bij me op schoot en kruipt de hele dag achter mij aan en ook hij roept de hele dag mmmammma, mmmmammmma.

9. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Onze jongste doet het ook de hele dag door..Geen moment rust, haha.. Naar de wc gaan of douchen kan ik niet rusten doen, gaat ie bij de deur staan en de hele tijd mamaaaa mamaaaa roepen.

10. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Ja maar je mag blij zijn dat je uberhaubt kinderen hebt! Ik ken iemand en die ... bladiebla ..., dus dat is nog veel erger.

Sorry, ik ben verpest door het jeuk-topic :)

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    hahaha:D

12. mamabri

mamabri Niet meer actief

Heel herkenbaar die langdradige onduidelijke verhalen hahaha. En echt, ik doe mijn best het te snappen, maar soms....:(

Wat hier wel eens wil werken (ja zelfs nog bij de 16 jarige :p) is een wedstrijdje doen wie het langste zijn mond kan houden. Okee, het werkt maar 5-10 min, maar dat is zoooo heerlijk af en toe :D

13. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ach er struikelt weer iemand over een zandkorrel hoor.

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

oh nou ik noem mijn kinderen altijd "terroristjes" .......;)

En toch ben ik gek op ze.........:D

15. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    ooh, ik heb gangsters.

En het zijn ook echte gangsters (ze hebben mijn stopcontact gesloopt en mijn fietskar afgebroken en dat alleen dit weekend al)

16. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

die van mij.is 21 maanden.. is ze aan het tekenen. en vervolgens bij.elke stip of streep die ze zet is het mamaaaaaaaa mama mama mamaaaaaaaaaa, wijst met haar vingertje naar haar tekening. dus ik.zeg oook wat mooi. ga ik weer verder. tikt ze op me been mamaaaaaa mama mamaaaas mam mamaaaaa net zolang tot ik kijk.. ooo dametje is het ook

17. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Haha ik herken het! Ik heb zelf nog geen kind, maar de dochter van mijn vriend van 5. Roept 100.000 keer per dag papa. Zo irritant!
    Als ze niet roept, zegt ze wel 100.000 keer per dag 'Papa ik vind je lief'.

18. TmvD

TmvD Bekend lid

10 jan 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Het gebeurd hier ter plekke, ik zit even op de wc :) en er word al 2 minuten mama geschreeuwd in de plaats van dat hij even in de benen komt en het komt vertellen. Hij is 4 trouwens dus dat zou moeten kunnen.

19. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Hier doet de oudste het ook. Helémaal kriebelig wordt je ervan. Het begint nog rustig 'mama mama mama mama hallo?

20. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, even rust!

school, psz...

oh de jongste (21mnd) komt even in mijn oor toeteren (met een toeter) en vervolgens klimt ze op de bank om de lamp aan en uit te doen... en papa ligt op de bank 24kitchen te kijken >< Zet ik haar op de grond, horen we: mama is tom! :D hou je gezicht dan maar eens in de plooi.

Deel Deze Pagina