herkenbaar. Ze willen allebei mn aandacht en dan gaan ze er ook nog eens ruzie om maken. "ikke mama" "nee ikke mama" etc *ZUCHT* tis weer bijna bedtijd voor ze, de helft van de dag is al om
Laatst kwam er een plaatje voorbij op facebook.. Een kindje roept mama.. Mama... Mama en zo 100 keer en dan ineens papaaaa, papa zegt ja en dan zegt dat kindje.. Waar is mama? Ik moest toen zo lachen.. Hier word er ook alleen mama geroepen de hele dag en roep dan ook wel eens terug.. Hallo je heb ook een papa hoor!
whahahahaahaha wat een heerlijk herkenbaar topic. Ik zit hier op de bank met de tranen rollend over mijn gezicht van het lachen en op de achtergrond hoor ik: "mamma? wat is er? mamma waarom lach je? mamma waarom huil je?....mamma?? mamma?mamma?mamma?mammmmmaaaaaaa!!!!!!!
Mijn man lacht hier altijd om, vind het op een of andere manier ook gewoon schattig..... ?!?? Maar gisteren besloot ons dochtertje dat het een aandacht van papa dag was en daar ging ze.... "papaaaaa??...Paaaaahhpaaaaaa!!!....Papaaaa kom nou eens! Papa kijk dan! Paaaaapppaaaaa, waar blijf je nu? " enz enz. Ik geloof dat hij er na een minuut of 10 al een beetje gek van werd, maar dit keer heb ik er om gelachen, hij kreeg het even terug op zijn eigen bordje heerlijk!!
Hier ook een van 5 en 2 die de hele dag door mama roepen en dingen vragen/zeuren. Dat vreet echt je energie op haha.
naam terug roepen werkt hier dus niet he... ze roept dan terug jaaaa jaaa jaaa jaaa .....mamam mama ... hoezo bijdehand
*breekt even in* GANGSTERS!! Je kan me wegdragen hierrrrrr Echt wat een hilariteit! *breekt weer uit*