Wow dat is goed nieuws zeg! Hopelijk blijft het zo goed gaan en blijft de baby nog in de buik zitten. Ik blijf duimen! Liefs
Ben net op visite geweest bij Mamabeer. Ze heeft vandaag weer een echo gehad, het vruchtwater was zelfs meer als normaal! Ze begrijpt er dus zelf ook vrij weinig van (ikzelf ook!) Vooral omdat je zou denken omdat de vruchtzak kapot is het toch sneller weg moet lopen dan dat het aangevuld kan worden Verder is het al dagen superrustig, ze voelt zich hartstikke goed alleen verveelt ze zich ontzettend en het gemis van thuis is wel heel groot, vooral met het uitzicht dat het nog wel weken zo kan duren. Zelf heeft ze het idee omdat ze totaal niks voelt dat het echt weken gaat duren. Wel natuurlijk altijd beter voor de kleine in de buik, maar het zijn erg lange weken... Ze heeft ook al gevraagd omdat het nu al een dikke week zo goed gaat of ze dan niet over een paar weken gewoon naar huis zou mogen en thuis gewoon de bedrust zoveel mogelijk aan probeert te houden. Hierover krijgt ze als het goed is zo snel mogelijk bericht...! (ze zeiden niet gelijk dat dit onverantwoord of niet mogelijk was!) Heb het echt te doen met haar! Het is allemaal zo dubbel voor haar! Het liefste wilt ze de kleine zo lang mogelijk in de buik houden, maar op deze manier vind ze het heel moeilijk... Ze mist haar thuis gewoon zo ontzettend erg, haar zoontje wilde vanavond ook niet door haar geknuffeld worden, ze heeft het gevoel dat haar zoontje haar aan het afstoten is... Maar ja haar zoontje snapt er nu ook weinig van...! Moeilijk gewoon!
Fijn om te horen dat het vruchtwater goed is aangevuld. Kan me voorstellen dat ze thuis mist en vooral haar zoontje. Dikke knuff.
Wat fijn om te horen zeg! Ja ik kan me voorstellen dat het erg saai is dat platliggen in het ziekenhuis, ik hoop dat we de volgende keer NOG beter nieuws krijgen en dat ze naar huis mag. Bedankt voor je update, geef je d'r een dikke smakkerd? Zeg maar dat we d'r missen... Kuskus
Ah gossie....goed dat het vruchtwater goed is en het rustig blijft. Kan me goed voorstellen dat ze zich verveelt en verlangt naar thuis....geef haar maar een knufff van me
Fijn dat het goed gaat... Kan me voorstellen dat ze nu graag naar huis gaat.. Hopelijk mag dat dan ook snel... geef haar maar een hele dikke knuffel!
miranda naar huis gaan is wel erg lekker voor haar maar niet als ze iedere dag aan dat hart luisterapparaat moet ik had dat ook en ik ging naar huis moest ik drie keer per week naar het ziekenhuis voor ene half uur aan dat hart ding weet de naam niet meer en dat is erg vermoeiend. het is voor haar erg vervelend in het ziekenhuis probeer is een favoriet speeltje mee te nemen en laat papa en mama is alleen met lex ga zelf even koffie drinken beneden mischien helpt dat ik vind dat je het heel goed doet pet je af voor je meid groetjes jolanda
wat fijn dat het nu heel goed gaat met ze. en met haar zoontje komt het wel goed. hij mist nu zijn moeder heel erg en hij mist haar aandacht. daarom doet hij zo.
fijn dat het goed met haar gaat.. maar inderdaad ook moeilijk, lijkt me ook niks als je daar maar wat plat ligt hopelijk mag ze snel thuis haar bedrust nemen xx
fijn dat het goed gaat met de baby en dat de buik rustig is... en dat zij haar zoontje mist is meer dan logisch net als de heimwee. misschien eens een weekendje naar huis.
Ik heb je een pb gestuurd @ Jolanda -> ja ze hebben al meerdere dingen geprobeerd... Het enige wat echt zou werken is als Mamabeer even alleen is met haar kleine, maar ze mag haar zoontje niet tillen, dus dat is gewoon geen succes met een kindje van bijna 2... Wel lief voor het meedenken!
gelukkig gaat alles goed met haar maar kan me voorstellen dat ze haar zoontje mist hoop dat ze een aantal dagen naar huis mag geef haar een dikke knuffel groetjes Inge
Hoe is het nu met Mamabeer? Zou zo fijn zijn als ze nog even naar huis mag om daar rustig aan te doen.... Liefs Olga
Ja, ik ben ook benieuwd hoe het gaat! Minimuisje, zou ik haar ook een kaartje mogen sturen? Liefs, Josien