Nou met mamabeer nog altijd goed. Eergister had ze weer ineens heel veel harde buiken, hebben ze even afgewacht en gelukkig duurde dit maar een uur of 3, ze waren niet pijnlijk maar wel weer aanwezig. Nu was het weer afgezakt. Af en toe een harde buik, maar zolang ze niet pijnlijk zijn of worden is er nog niks aan de hand. Dus tot nu toe alles nog ok Alleen gaat het met haar mentaal steeds zwaarder, ze heeft na overleg ook te horen gekregen dat ze nog geen uur het ziekenhuis mag verlaten dus dat viel wel als een domper omdat ze eerst zeiden we gaan het overleggen dus dan hoop je stiekem toch dat het mag...
kan geloven dat het voor haar een zware domper was, maar ze kijken nu naar het belang van moeder en kind, nu zeer moeilijk te begrijpen maar als eenmaal het kleintje er is dan zal ze het begrepen hebben waarom.
dag meiden, nou hey even klagen.. ik was weer om 4uur wakker vannacht om te plassen om 6uur pas weer in slaap gevallen, een uur later weer wakker geworden en toen 3uur wakker gelegen en nog heel fftjes ingedut en toen toch maar opgestaan en voel me weer zo slecht vandaag slap gevoel, last van hoofdpijn zo dat was het weer even miep, lekker dat je weer vrij hebt is er geen nieuws meer over ayse? augustus, aah wat vervelend ook al van de trap gevallen wat is dat toch met jullie dametjes (grapske!) elise, ah wat vervelend voor je zeg! Hopelijk komt het snel in ord emet je ruggetje ma wel ook al lekker vrij dus.. gerda, ja het gaat idd snel nog maar 9 weekjes voor mij en ik zit dan op 2e kerstdag, erg laat maargoed misschien komt die wel wat eerder (A) miep, hoop dat je je kleine ukkie snel weer voelt hoor toch wou ik soms dat ik um iets minder voelde er is echt geen stop hier haha, gister deed het me zelfs pijn maartjeh, sow wat een vrolijkheid hihi rustig aan met typen pf de laatste dagen voel ik me echt niet zo vrolijk overal pijn, december where u at ? johana, slaap lekker bipat, bedankt voor de update, geef haar de dikke groeten en knuffels en hoop dat alles goed blijft gaan, mijn duimpjes ook van de partij! xx
OEPS wat ben ik een udder, die was voor het andere topic bij de decembermama's CHIPS sorry meiden wou hier ook ff posten, wat een oen ben ik wat een domper idd dat Mamabeer niet naar huis mag zelfs niet effetjes weg mag he wat vervelend zeg sterkte mamabeer , blijf duimen
Wat sneu dat ze niet even eruit mag.. maar aan de andere kant..ook wel weer fijn dat ze zo goed onder controle staat.. Wel fijn dat het goed gaat! en mijn duimen draaien hoor! dikke knuffel voor mamabeer!
hahaha, dreams, tja je bent zwanger dus je hebt een excuus. Ik wil mamabeer nog heel veel sterkte toewensen.
Ah wat vervelend dat ze niet ff naar huis mag. Kan me goed voorstellen dat ze er doorheen zit...is ook niet niks zolang van huis weg te zijn! Wel fijn dat het verder nog steeds goed gaat Minimuisje: kun je haar doorgeven dat ik dinsdagochtend na mijn bezoekje aan de gyn ff binnenwip?
haha ja stom van me, had meteen op OK gedrukt ipv kopieren nouja blame it on the zwangerschap maar weer
Gelukkig gaat het nog allemaal redelijk goed met mamabeer en baby! Wel te begrijpen dat het mentaal best zwaar voor haar is. Hoop dat ze veel afleiding heeft en toch even regelmatig naar buiten mag. Hou je taai Mamabeer! Liefs Olga
Het gaat nog steeds hartstikke goed met mamabeer (GELUKKIG )! Morgenvroeg word ze weer met de ambulance terug gebracht naar het ziekenhuis in Heerlen. Voor iedereen hier een stuk prettiger en makkelijker (Maastricht vaak 3 kwartier rijden, Heerlen 10 minuten!) en ook vind mamabeer zelf dit een stuk prettiger om weer terug te zijn in haar eigen woonplaats! Ook heeft ze te horen gekregen dat als ze de 37 weken grens bereikt heeft ze ingeleid gaat worden. Dus nog ongeveer 5,5 week volhouden!
Hè gelukkig dat het goed gaat ! en dat ze lekker dichterbij komt! Mamabeer is op dezelfde dag als mij uitgerekend..