ligt mamabeer nog steeds in het ziekenhuis? ik wil best wel weer eens een kaartje sturen kan iemand me pb-en of dit het geval is?
GELUKKIG dat alles nog goedgaat met mamabeer En wat fijn dat ze were terugmag naar Heerlen, stuk dichterbij xx
De verhuizing is goed gegaan! Ze ligt dus nu in het ziekenhuis van Heerlen! Ze is idd vandaag 32 weken zwanger. Ze hadden het ook al erover dat ze waarschijnlijk als dit zo door gaat (geen harde buiken, kleintje het nog goed blijft doen etc.) met 34 weken naar huis mag Maar dan wel onder strenge controle! Dus weer super nieuws! Dus waarschijnlijk is ze over 2 weken weer lekker thuis! Maar dan wel met het advies: bedrust!
eindelijk weer goed nieuws op het forum.. Wens haar veel sterkte toe en bedrust thuis is erg moeilijk, maar zeer de moeite waard ! Ik gun het haar echt !
Nee ze mag niet thuis bevallen ivm de langdurig gebroken vliezen! Maar ik heb zojuist nog beter nieuws gekregen! Haar man is haar nu ophalen! Ze mag nu al naar huis Hoe of wat weet ik nog niet, ze belde toen we net klaar waren met eten, dus toen is haar man gelijk gegaan om haar op te halen. Weet alleen dat ze nu elke dag terug moet voor controles! De rest kan ze zelf hier komen posten als ze de tijd en rust thuis heeft gevonden
GEWELDIG! Wat een goed nieuws! Ik hoop dat het zo goed mag blijven gaan. Mijn duimen blijven dan ook draaien! [-o< Liefs, mussie
wat een geweldig nieuws fijn zeg lekker in je vertrouwde omgeving! hopelijk blijft het voorlopig rustig en blijft de kleine nog mooi even zitten!