Hoi hoi Ik ben weer thuis! Ik moet alleen blijven liggen en mag alleen op voor wc of de douche en iedere dag naar het ziekenhuis voor een ctg Eerst was ik overgeplaatst naar heerlen en in de avond kwamen de artsen dat ik naar huis mocht omdat de baby zowiezo was ingedaald en dat ik thuis volgens hun ook kon liggen maar dan wel op een paar voorwaardes: 3keer per dag tempraturen, liggen, en vruchtwater in de gaten houden maar heb al 2 weken geen vruchtwater verlies meer gehad wat ik zelf best raar vind. Daarbij vertelde ze ook dat als het nu zou beginnen ze het niet meer tegenhouden omdat de baby voor op groei ligt. Waarschijndelijk word ik ook met weken ingeleid maar dat krijg ik nog te horen ze zijn in heerlen met een of ander onderzoek bezig en daar doe ik aan mee. Dan worden je gegevens van jou en de baby in de computer ingevoerd en die maakt de beslissing dan en zo kunnen ze vrouwen die naderhand hetzelfde krijgen in de toekomst beter behandelen en kijken wat het beste is. Ik vind het heel lief dat iedereen zo bezorgd was en vooral de kaartjes en het bezoek van iloon vond ik heel leuk. We zullen zien hoelang het duurt voordat ik weer terug kan ik hoop nog 4 weekjes zowiezo. Maar zal de eerste week niet veel posten want ik wil thuis ff wat tijd inhalen met de 2 mannetjes als er nieuws is horen jullie het wel. nogmaals bedankt voor alle lieve berichtjes Knuffel en kus
hoi meid fijn dat je weer thuis bent doe het rustig aan en hopelijk hou je het nog 4 weken zo vol ik denk aan je liefs caruli
Fijn dat je thuis bent lekker in je eigen omgeving met je 2 mannen doe maar rustig aan en ik duim dat het nog 4 weken blijft zitten!
Hey Zarina, Ik ben superblij dat je weer thuis bent Wel je rust nemen he! En dat onderzoek is denk ik t zelfde onderzoek als toen Iman geboren werd Grappig! Bij mij heeft de computer toen bepaald dat ik ingeleid ging worden. Liefss
hoi hoi inderdaad harstikke fijn dat je weer thuis bent nu nog lekker genieten de laatste hopenlijk minimaal 4 weken en dat je aan het einde van de rit een gezond kleintje in je armen mag sluiten veel plezier met je 2 kereltjes groetjes nathalie
Hoi mamabeer. Wat fijn dat je weer thuis bent. LIjkt me vreselijk zo lang in het ziekenhuis en dan je 2 mannen zo te moeten missen. Miranda heeft ons goed op de hoogte gehouden. Fijn dat je het nu zelf weer kan doen (ons op de hoogte houden). groetjes sandra
Fijn om te lezen dat je weer thuis bent! Doe vooral lekker rustig aan meid! Wie weet gaan we je straks nog over datum zien lopen...
Heerlijk dat je weer thuis bent. Doe wel rustig aan! Geniet maar lekker van je mannetjes en vooral van jullie kleintje in je buik! Geweldig dat het zo goed mag gaan! Liefs, mussie