Jeetje wat vervelend allemaal.Ik hoop dat het beebje zolang mogelijk blijft zitten en dat het gezond ter wereld komt,Mamabeer veel sterkte!
Ah, hier ook een topic voor mamabeer! VERDORIE de zoveelste decembermama Lijkt wel of er een vloek over ons heerst Voel me gewoon schuldig als bij mij alles goedgaat Hopelijk komen mama en kindje er goed uit ls ze moet bevallen Aangezien haar vliezen al zijn gebroken STERKTE JULLIE hopelijk kan de kleine nog ff bij mama blijven dikke knuffel xx
ik ga nu een kaarsje aansteken... ik zou dat ik wat kon doen en mijn kaartje zit al in de bus... wat ik daar heb opgeschreven klopt morgen misschien wel helemaal niet meer
Hier ook een december 2006 mama Als ik zo mee lees heerst er echt een vloekje op jullie ik duim dat alles goed gaat en voor de rest nog heel veel sterkte....
Gaat om t gebaar, dit begrijpen ze heus wel hoor! Mamabeer, nogmaals hopen dat alles goed gaat met jou en de kleine!
Mamabeer en familie heel veel sterkte. Wat een situatie zeg. Hopelijk zakken de weeen weer weg, en blijft de kleine nog ff zitten. Elke dag is meegenomen. Miranda, jij ook veel sterkte, is nogal wat om dit van zo dicht bij mee te maken. groetjes sandra
heel veel sterkte allemaal! zelf een december 2006 mama, en wij leven met alle december mama's mee! minimuisje: jij ook veel sterkte want voor jou is dit ook zwaar! en bedankt dat je ons op de hoogte houd.
hier ook een december mama van vorig jaar, wat een pech allemaal bij jullie zeg. Mamabeer, heel veel sterkte en we denken en duimen met z'n allen aan jullie
Heel erg veel sterkte gewenst! Echt vreselijk zeg. Idd al de zoveelste decembermama waarbij het allemaal niet goed verloopt. Echt zielig.
Sterkte MAMMABEER, ik hoop dat alles toch goed verloopt en jullie kindje gezond ter wereld komt en opgroeit.
MamaBeer, heel veel sterkte voor het beebje, jou & je man! Ik denk aan jullie en hoop dat alles goed komt!
Lieve Mamabeer, Jeetje zeg, ik ben twee dagen niet op het forum geweest en in ene lees ik dat je in het ziekenhuis bent opgenomen. Het ging allemaal zo goed?! Lieverd ik hoop dat de bevalling nog even gerekt kan worden, en dat jullie alletwee kerngezond blijven. Mijn duimen draaien overuurtjes voor jullie! Liefs Es