MAMABEER in het ziekenhuis!

Discussie in 'De lounge' gestart door Minimuisje, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Mamabeer, heel veel sterkte!

2. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
  3. Niet meer actief

heel veel sterkte!

4. Niet meer actief

Ook hier brand een kaarsje!

5. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Hier ook een decembermama van vorig jaar. Ik wil mamabeer heel veel sterkte toewensen!

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ben net terug uit het zkh... Het gaat echt op en dan weer af! Vanmiddag weer weeën en nu was het weer helemaal rustig. Wel was het eerst de bedoeling dat ze vanmiddag van de weeënremmers afgehaald zou worden, echter is dit verplaatst naar morgenvroeg. Ook krijgt ze morgen een uitgebreide echo. Verder is vanmiddag de arts zich komen voorstellen die de zorg van de kleine op zich zal nemen mocht de kleine binnen korte tijd geboren worden, daar hebben ze natuurlijk veel vragen aan gestelt, ook de kans op overleving. 1 op de 4 kindjes overleeft dit termijn niet.

Ik had ook gelijk gevraagd hoe het zat met de keuze die ze moesten gaan maken. Er waren hier op het forum wat vragen/onduidelijkheden over hoe het nu zat. Als het ineens een infectie om de hoek komt kijken waardoor moeder en kind er erg op reageren (vooral hoge koorts) en ze zou dan een keizersnede moeten ondergaan dan bestaat er idd gevaar voor de moeder, hoge koorts en narcose is geen goede combinatie samen. Kan natuurlijk goed gaan, maar kan ook erg genoeg fout gaan!

Maar al met al was het net weer rustig in de buik, overdag rommelt het en 's avonds lijkt alles af te zakken. Wel zijn ze heel benieuwd hoe het morgen gaat verlopen omdat dan de weeënremmers stop gezet worden!

7. Niet meer actief

ik duim nog steeds heel hard dat de kleine nog lang niet geboren gaat worden! Sterkte!

8. lidia

lidia Fanatiek lid

mamabeer en miranda,,

heel veel sterkte en we denken aan jullie en duimen dat het goed mag gaan,,,
    miranda ,, mamabeer boft met een vriendin als jij ;) [-o<
    dikke knuf voor jullie

9. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Wij blijven ook mee duimen hier. Sterkte en we denken aan jullie.

Vanuit hier ook een hele dikke knuffel voor jullie. Ook voor jou Miranda, je bent een fantastische vriendin voor mamabeer.

10. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Ook ik blijf voor ze duimen [-o<

11. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Lieve Mamabeer,

Heel veel sterkte de komende tijd! Ik duim dat je kleintje nog even in je buik mag blijven en verder kan groeien!
    Fijn dat jullie al kennis hebben kunnen maken met de kinderarts, geeft waarschijnlijk al wel een gerust gevoel om te weten bij wie jullie kleintje terecht komt.

Liefs, Marian

12. sharon

sharon Actief lid

17 jan 2007
    323
    0
    0
    heeeeeeeeel veel sterkte hoop dat de kleine nog eff in de buik blijft zitten.
    xxx

13. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Mijn duimen blijven ook draaien!
    Liefs, mussie

14. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Blijf aan jullie denken.....miranda bedankt voor de update.
    groetjes sandra

15. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Mamabeer, sterkte gewenst van een lotgenoot. Ik hoop je voorlopig nog niet tegen te komen op de E2 in het AZM (de couveuse-afdeling).
    Mijn duimen draaien.

16. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Heel veel sterkte voor Mamabeer en familie. En beebje.. Nog lekker even blijven zitten bij je mama.

XXX

Vera

17. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    [-o< [-o< lief kleintje blijf alsjeblieft nog lekker warm zitten [-o<

18. Safiya

Safiya Actief lid

24 sep 2007
    209
    0
    16
    op een paars wolkje
    Heel veel sterkte...duimen draaien dat je kleintje voorlopig nog maar lekker in mama's buik mag blijven zitten!

knuf

19. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    jeetje...heel veel sterkte! [-o<

20. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

ik duim voor jullie...ik heb het zelf onlangs mee gemaakt en ik weet precies wat je nu door maakt. die onzekerheid, die angst...pfffff het is niet niks.
    gelukkig zijn die kleintjes wel heel sterk!
    kans op 1 op 4 dat hebben ze mij toen niet verteld!
    maar goed....hier is ze kerngezond en al 5maanden oud! probeer het dus positief te zien.
    wij denken aan jullie!

Deel Deze Pagina