Ik vind het toch wel knap dat ze het kleintje dan nog kunnen laten zitten. Toen mijn vliezen gebroken waren moest ik na uiterlijk 48 uur ingeleid worden vanwege infectiegevaar. Ik hoop dat ze het kindje nog wat langer kunnen laten zitten zodat het nog wat kan groeien.
denk dat het ook uitmaakt waar ze gebroken zijn.... maar gelukkig kan de kleine uk nog ff blijven zitten
Gelukkig goed nieuws, en de kleine ligt voor helemaal GEWELDIG! Maar is het niet zo dat als je vliezen zijn gebroken dat de bevalling niet dagen gerekt mag worden? Dacht dat je daar niet zo lang mee mocht lopen Nou in iig fijn om te horen Sterkte mamabeer en fam
Ik lees het net pas wat erg. Maar heb alle pagina's doorgelezen en ben echt heel blij dat het nu zo goed gaat. Ik hoop dat het nog een hele poss zo goed zal gaan. En dat het beebje van mamabeer nog veilig in mama's buikje blijft. We denken aan je mamabeer. Heel erg veel succes toegewenst
fijn dat de beeb het goed doet en de weeen minder zijn en de vruchtwater weer is aangemaakt. en een mooi gewicht ook voor de uki. maar hopelijk blijft uk nog even zitten.
Het gaat nog steeds "goed" met mamabeer! Ze mag elke dag even de afdeling verlaten om een frisse neus te halen, waar ze dus ook echt elke dag naar uitkijkt! Verder heeft ze de afgelopen dagen geen enkele wee meer gehad en het is dus echt rustig in de buik! En de kleine beweegt echt volop! Duimen dat dit nog een paar weekjes door mag gaan op deze manier! [-o<