Wie was er gisteren ook bij Take That in Ahoy?

Discussie in 'De lounge' gestart door juut26, 2 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Jaja, gister was het dan eindelijk zover..
    Na tig jaar eindelijk mijn jeugdliefdes weer teruggezien (ze zijn nu veel knapper als toen!)
    Wat was het geweldig, wat een goeie show!

Aangezien ik aardig wat zwangere buikjes ook zag...was even benieuwd wie van jullie er ook bij was gister! Wat vonden jullie ervan?

Jammer dat Howard niet meezong, maar ja..die blote billen maakten wel een klein stukje goed :D

Leuk detail: op 1 maart was de kaartverkoop..Mijn moeder, net oma geworden, stond om 10.00 bij de GWK terwijl ik net anderhalf uur mijn prachtig lieve dochtertje in m'n armen had!

2. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Ik was er ook!

Vond het ook een mooie show!
    Ze hadden er echt wat van gemaakt...
    en inderdaad ze zien er nog steeds goed uit...

vooral de blote billen van howard!

3. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Ja! ik ook! Vond het top! Stond 2 meter van het voor podium, kon goed naar howards billen kijken dus!
    Jammer dat howard niet mee zong, maar het was wel top! Wat waren ze oud geworden he, vooral Mark!

kus miek

4. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    ik zou eigenlijk gaan maar heb mijn kaartje verkocht. Ik kan helaas niet meer zo lang staan.

5. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Ik was er ook!
    Vond het helemaal geweldig!

Haha ja die blote billen :)

6. Niet meer actief

Ik was er niet bij, vandaar mn vraag..waarom zong Howard niet mee? Was hij er wel bij?

7. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    oja, vond het ook lache om te zien, dat alles van dezelde leeftijd was! Echt de "volwassen" meiden, die hun vroegere idolen nog eens wilde zien!
    Tja en soms een verdwaalde man, er stond een man achter mij, die zong alle liedjes volmondig mee! hihihihihihi

kus miek

@joldeg: Hij had een klaplong! Je mocht je geld terug vragen en weg gaan....Maar hij kwam dus nog wel ff op het podium!

8. Niet meer actief

Ah vandaar...wel stoer dat ie er dan evengoed was hoor!

9. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ik was er ook! Haha, jeugdsentiment ;). Vond het echt een superleuke show... Viel mij ook op dat er nog best veel mannen rondliepen!

Ben trouwens niet één van de dikke buiken trouwens :( > had ik eerlijk gezegd wel gedacht toen ik het kaartje kocht, dat ik tegen die tijd wel zwanger zou zijn...

10. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Helaas was ik er niet bij, maar had er wel graag bij geweest willen zijn !

11. Niet meer actief

Ik dacht: laat ik een topic openen over het concert van take that!
    Maar iemand was mij al voor :D !

Ik vond het werkelijk super! Heerlijk genoten, allemaal jeugdherinneringen kwamen weer boven.

De show was heel mooi! Het allermooiste vond ik dat ze oppeens in het midden van de zaal stonden, laat ik daar nou net ook staan :D

Alleen door files hebben wij het eerste kwartiertje gemist, dus voor ons geen blote billen van Howard ..... :cry:

Ik had het niet willen missen!

Liefs Malina

12. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ja, wij hadden ook file... waren er dus niet om 20 uur, maar kwamen binnen toen TT net op kwam.... precies op tijd dus, gelukkig.
    Howards billen zijn op YouTube nog wel terug te vinden ;)

13. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Niet zo gek denk ik dat er ook mannen waren, zal voor veel homojongens wel een eye opener geweest zijn in die tijd ;)

14. Pris

Pris Fanatiek lid

Ik was er ook en wat een super show! Hebben echt een TOP avond gehad. Hadden zitplaatsen, maar geen moment gezeten (wat degene achter mij niet op prijs stelden :( ) Volgende keer gewoon weer staanplaatsen...De voorverkoop was in maart en was ik een week of 9 zwanger, toen for safe gegaan en voor zitplaatsen gekozen.

15. Pris

Pris Fanatiek lid

Ik heb om mij heen en buiten alleen maar mannen met een vrouwtje ernaast gezien.

16. Niet meer actief

Wij kwamen om 21u binnen... Later hoorde ik van een medewerker dat TT om ongeveer kwart voor 9 begonnen was! Wat was het voorprogramma eigenlijk?

En die billen.... die ga ik nog ff checken! :D
    tnx voor de tip ;)

x

17. Pris

Pris Fanatiek lid

18. Pris

Pris Fanatiek lid

Voorprogramma was Jamie Scott, heb ik ook niet gezien.
    Wel op t TT forum gelezen dat t wel ok was.

19. Niet meer actief

20. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ik was er ook bij! :D :D :D wij waren er om half negen dus we waren psies optijd voor TT en wat heb ik genoten...echt jeugdsentiment en ik vind ze nu leuker eruit zien als toen ;)

Deel Deze Pagina