Hai ladies! Ik weet sinds vorige week dat we een meid krijgen! Zo leuk! Ben benieuwd naar de buikjes van jullie die ook zwanger zijn van een dochter! Groetjes Guusje ps; dit is mijn buik met 17 weken;
wauw! Groeit goed he! kan niet wachten tot mijn buik ook lekker groot wordt.. en haar ga voelen...! Lijkt wel alsof ie nu ff stilstaat met groeien...
Hoi meiden! Dit is mijn buik met 24 weken.. Groeit bij jullie je buik ook zo naar voren in een punt? Van achter zie je gewoon niet dat ik zwanger ben Leuk topic!! Liefs Sandra
Hoi, Mijn buikje met 18 weken weet sinds 9 juli dat ik een meid krijg en vandaag is dat nog bevestigd.
hey, die riem heb ik ook! enne, truitje van pieces? Dan heb ik die ook... ik combineer het ook vaak zo! Mooi buikie hoor! Foto van je banner is prachtig!
Als ik jullie zo allemaal zie dan hebben jullie allemaal mooie buikies die naar voren staan! Zijn jullie erg aangekomen op rest van het lichaam? Ik ben (helaas) flink aan het uitdijen! Maar ja, was ook wel erg slank voor de zwangerschap. Want zoveel snoep ik niet en ik beweeg genoeg!
Ik was behoorlijk aangekomen op mijn kont en bovenbenen. Ik heb helaas de striemen om het te bewijzen. Ik pas nu, 3 maanden na de bevalling, nog niet in al mijn oude broeken. Sommige wel, maar dat zijn dan degene die al ruim zaten voor de zwangerschap.