Volgend weekend ga ik mijn ouders en zusje vertellen dat ik zwanger ben. Het lijkt me leuk om dit via een kadootje te laten weten. Zelf zat ik al te denken aan een koffiemok met bijvoorbeeld "liefste oma" erop, of misschien een leuk boekje met tips voor opa's en oma's? Hebben jullie misschien nog leuke ideeën? Of hebben jullie op een andere manier vertelt dat je zwanger was/bent? Ben benieuwd!
ik had wat lekkers meegenomen voor bij de koffie : beschuit met roze en blauwe muisjes.. kwartje viel meteen, en de tranen dus ook !! (en ook nog lekker!)
wij gaven mijn ouders (op vaderdag) het boekje van opa en oma pluis, in de binnenkant hadden we een gedichtje geschreven, iets van: lieve opa en oma ook al kun je mij nog niet horen en zien maar in februari wordt ik geboren, wil je mij dan voorlezen misschien? mijn ouders vonden het helemaal geweldig. Boekje staat nu te pronken in hun kamer. voor je zus misschien een kaart namens de kleine de vraag of ze een keer wil oppassen en wat leuks wil doen?
Haha, wij ook opa en oma Pluis , en een ander boekje met oma en een ander boekje met opa, om niet iedereen hetzelfde te geven. En voor de aankomende tante een kinderboekje met tante in de titel. Was wel lastiger te vinden trouwens. Allemaal tegelijk laten uitpakken en wachten tot het kwartje viel (vrij snel ).
Wat een leuke ideeën zeg! Dat boekje van opa en oma pluis is een hele goeie, zeker met dat leuke gedichtje erin! Maar ik vind de beschuit met muisjes ook wel een hele leuke! Is misschein wel een ideetje om het t.z.t. op mijn werk te vertellen.
Volgens mij is dat dag oma pluis of zoiets... Wij hebben een kaartje gekocht voor mijn ouders; nu ben ik nog heel erg klein maar ik vind het nu al fijn dat jullie mijn opa en oma mogen zijn! en een paar mini badstoffen slippertjes erbij. Zijn vader hebben we een rol beschuit gegegeven met 2 pakken muisjes. Mijn schoonzusje wilde voor haar verjaardag een soort schatkistje van hout, een "gelukdoos". daar hebben we babysokjes ingedaan. erg leuk haar reactie! van allemaal trouwens hoor!
Ik had wat babyspeeltjes gehaald bij de hema in een leuke doos gedaan met een kaart erbij. Op de kaart had ik geschreven: voor in de speelgoedkist bij opa en oma!
Wij hadden een leuk koffertje gekocht met daarin een luier,flesje,speentje en romper... daaraan een kaartje met de tekst: Als ik dadelijk groter ben,mag ik dan komen logeren??
Deze hebben ze ook bij de prenatal. een voor oma, en een voor opa dan. Je kunt ze ook vragen wat ze willen drinken en dan schenken in een zuigfles.