He meis!!! Je hebt je 20-weken echo al gehad zag ik in je banner! Super dat het goed is gegaan en hopen dat de placenta hoger gaat groeien! Maar ik was toen ook zo zenuwachtig voor de 20-weken echo!!! Je bent zo bang dat er iets niet helemaal goed zit! Nou gelukkig valt alles mee en ziet het er dus prima uit! Grtzz 2g4e
hey you! Ja, heerlijk gevoel dat het met de kleine goed zit! Alleen hoop ik inderdaad dat mijn placenta omhoog groeit,anders keizersnede en ik mag geen ruggeprik door ziekte. Dus wordt dan algehele narcose. Het lijkt me zo niet leuk als ik er niet "bij" ben....maar goed, we zien het wel! Die zenuwen zijn overigens niet weg te krijgen! Denk dat ik weer aan de acupunctuur ga voor stress en slapeloosheid...vorige keer heeft het me heel erg geholpen! CU! Greetz Guusje
Zoo hee Akkertje, dat is echt een gigabuik!! En dan nog zo lang moeten wachten eer je werd ingeleid....! Dit is mijn meidenbuik bij 25 weken
Hier mijn meisjesbuik (na 2x een jongensbuik) op de dag van bevalling in het ziekenhuis met 39 weken en 4 dagen. Bekijk bijlage 92246
Bekijk bijlage 92288 en dit is met deze zwangerschap met 25 weken.(let niet op mn saggo hoofd,keek half tegen de zon in)