Dank je Marb! Jij hebt ook een heel mooi buikje. Moest zo lachen om jouw ingehouden buik . Ik kon dat ook tot een week of 20, dan trok ik mijn buik zo in dat je niet meer zag dat ik zwanger was
Thx... 't Zijn allemaal zelfportretten en ik ben er erg blij mee. Van m'n oudste dochter heb ik helaas niet zulke mooie foto's.. Maar ik zie hier ook echt mooie bolle buikjes voorbij komen! Ik vind zwangere vrouwen überhaupt vaak prachtig.
Nou dat vind ik ook Mijkeltje! Zwangere vrouwen stralen ook iets uit wat gewoon heel mooi is! En dan die prachtige buiken maakt een mooi totaalplaatje! Ik wil misschien ook nog een shoot gaan doen maar ik vind het nogal prijzig allemaal. Gelukkig maakt mijn telefoontje en mijn digi ook erg mooie foto's
Precies, en als je foto's maakt: Gewoon een paar meter van 'n egale muur gaan staan en 'n a4-tje voor je flits houden. (Moet wel iemand anders de foto maken natuurlijk, anders moet je wel erg lange armen hebben). Dat kan vaak al erg mooie resultaten geven. Maar hoe dan ook zijn foto's, vind ik, erg belangrijk. Ik vind het in elk geval bijvoorbeeld erg leuk foto's te hebben waarop mijn moeder zwanger was van mij en ik hoop dat mijn dochters dat later ook weer vinden van de foto's die ik gemaakt heb.
hmmmm....geen slecht keuze om te gaan wonen! Heerlijk hoor! Succes met de zwangerschap... Liefs Guusje