Nou ik heb beide topics bekeken.. mamabuiken van een zoontje en mamabuiken van een dochtertje en ik zie heel eerlijk gezegd heel weinig verschilletjes
Hier mijn jongensbuikje van 39 weken, en op de uitgerekende datum is Tyas ons zoontje geboren!! Ik droeg wel heel laag en erg naar voren..zoals wel eens gezegd wordt bij jongensbuikjes
Dit is mijn "jongensbuik" met 29 weken. Moet weer eens een nieuwe foto maken, want mn buik groeit hard nu! Bekijk bijlage 91598
Buik vorige week..36 weken! Draag naar voren toe..aan de achterkant is eigenlijk amper te zien dat ik zwanger ben!
33 weken, ook ik draag naar voren toe..aan de achterkant is bij mij ook amper te zien dat ik zwanger ben!
en hier 36 weken van mijn vorige zwangerschap en dus ons eerste zoontje: Ik vind mijn buiken echt wel op elkaar lijken, allebei alleen naar voren en laag. En allebei een ventje! (denk dat mijn buik alleen deze keer wel iets groter is).
Dit was mijn jongensbuik bij ruim 33 weken: Bekijk bijlage 91641 Ik draag vrij hoog volgens mij, maar onze vent zit toch erg laag al heel lang (nooit last van maagzuur en/of ribben etc)!
Waauw wat een mooie buiken! Groot! Tonneke: wat gaf die foto van de achterkant...! hihi! En Makkie: Wooooooow, wat een toeter! Ik ben ook zwanger van een jongentje! Op de foto ben ik 20 weken!
dit was mijn buik bij 36 weken van me zoontje.. hij is ondertussen ruim 1,5 en ben nu zwanger van ons 2e kindje een meisje. ik merk wel degelijk het verschil in buik.. ik groei nu veel meer naar voren. Bekijk bijlage 91743