We zijn van ons originele plan afgestapt om een pampertafel in de badkamer te zetten; het inhammetje is nét te klein om er deftig achter te kunnen, en dan staan onze wasmanden die daar nu staan tegen de muur moeten waar ze veel meer plaats zouden innemen. In de babykamer is echter nog plaats, en kunnen we nog wel wat extra kastruimte gebruiken. Mijn man was felle voorstander van een commode, en nu ben ik dus eindelijk ook wel overtuigd Maar nu dus, waar vind ik zoiets in hemelsnaam... ik heb er in de prémaman gezien waarvan ik prijsgewijs stijl achterover viel. De Ikea variant vind ik simpel maar leuk, maar is helaas enkel wit, en dat past écht niet. De rest van onze meubelen in de kamer zijn hout, neigend naar bleek, vrij neutraal dus. Heb al een beetje tweedehands gezocht, maar commodes gaan blijkbaar alleen per volledige kinderkamer set weg Al de rest kan je dan weer wel apart vinden Dus ja; waar hebben jullie die van jullie gevonden? Was het er eentje met extra opzetblad of hing alles aaneen? En wat was je er prijsgewijs aan kwijt?
Wij hebben ook de Hemnes kast van Ikea, alleen dan met mooiere knoppen erop. Diegene die je er standaard bij krijgt vonden we echt niet mooi, maar met nieuwe erop is het een heel ander gezicht. Het ziet er gewoon sjiek uit. Hij is (in nederland in ieder geval) nog wel te krijgen in houtkleur: HEMNES Ladekast 3 lades - grijsbruin - IKEA
Goed om weten dat de IKEAs in Nederland een ander aanbod hebben wel gek eigenlijk. maar dat hout is véél te donker voor de rest van onze kamer, verder zoeken dan maar
Ik heb n retro commode van marktplaats gekocht. We hebben m naar onze wensen aangepast; gelakt, verhoogd, andere knopjes en een groter blad erop. Uiteindelijk is t precies wat wij willen!! En t kostte maar 50 voor de commode zelf, dus ik heb er nog geen 100 in totaal aan uitgegeven.
schilderen in de door jullie gewenste tint, en op internet zijn heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel hele leuke deurknoppen te koop!