Hallo, Wij zijn nu bezig om een kinderwagen uit te zoeken. Hoogstwaarschijnlijk wordt het de bugaboo cameleon maar ik wilde toch graag weten of iemand ervaringen heeft met de Bugaboo Bee. Hij is namelijk wel een stukje lichter en compacter. Ik hoor graag wat jullie vinden! Groetjes Princi
Hij kan alles wat een "gewone" kinderwagen ook kan, hij is alleen een stuk compacter als een gewone kinderwagen. Het is echt een stadswagentje. Ipv een reiswieg gebruik je hierbij een reisnestje. Hij lijkt klein het nestje, maar dat valt reuze mee. Het is echt een coconnetje waar het kindje wat strakker in ligt. Het zitje kan van je af en naar je toe gedraaid worden. Het zit gedeelte kun je langer en korter maken dmv dat gedeelte uit te schuiven. Hij is met wat oefening met 1 hand in te klappen. Licht van gewicht dus ook makkelijk als je met de trein of bus gaat reizen. Er kan ook een Maxi cosi of Bugaboo autostoel op bevestigd worden. Ik vind het een heel leuk wagentje, al vind ik hem er persoonlijk niet leuk uitzien, maar handig is ie zeker. In het begin had ik wel moeite met die wagen toen we hem nieuw in het assortiment kregen, maar nu gaat het invouwen erg gemakkelijk. Hij kan trouwens ook best wel wat gewicht hebben. Toen we er uitleg over kregen ging ze er zelf inzitten en nu doe ik dat zelf ook wel eens als ze twijfelen omdat het zitje erg klein lijkt, maar het niet is. En ik weeg rond de 73 kg en hij houd me makkelijk.
Ha Jewe, bedankt voor je reactie. We zijn uiteindelijk toch voor de cameleon gegaan. We vinden het toch handig dat daar een reiswieg bij zit. We zijn overigens ook bij jouw (!) winkel uitgekomen. We wilden eerst naar je concurrent de babydump maar in Utrecht hadden ze geen Bugaboo's (stom...) en toen kwamen we later langs de babyplanet. Ik wist niet dat die daar ook zat. Ik ben nu helemaal blij want we hebben hem vandaag besteld! Joepie!
Hij is mij te laag. Ik heb het idee bij de bugaboos dat ik mijn kindje bijna van de grond zou moeten halen. Nou ben ik zelf ook 1.85
Bij Bugaboo gebruiken ze daar voor het argument: Hoe dichter bij de grond, hoe dichter bij de vering.
Ik neem aan dat je je kindje niet 15 keer per dag in en uit de wandelwagenbak haalt?! Hij is idd wat lager dan anders wagens maar prima te doen hoor.
Tja en het voordeel van laag is dan natuurlijk weer dat je vanaf je stoel ook in de wagen kunt kijken. Ik had overigens even proef gereden met mijn nichtje van twee en die wilde er vervolgens niet meer uit! Haha. Vond ik een goed teken. Jewe, ik was in Utrecht. Jullie hebben zeker een mooie aanbieding ja. En die gratis fleecebekleding vind ik helemaal ideaal. Kun je als je het ene wast de andere erop doen en fleece is lekker warm voor in de winter. Oh nou nog 10 weken wachten...zucht...
Ach ja het is me werk. Doe niet anders. Veel van mijn vriendinnen zijn ook zwanger en die vragen ook steeds advies. Mijn werk houd niet op na half 6 zeg maar. Maar dat vind ik helemaal niet erg, want ik heb gewoon een super leuke baan. Zou alleen zo graag ook zelf eens aan de beurt zijn, maar daar word aan gewerkt.
Nou dat hoop ik ook voor je. Als je de hele dag tussen het babyspul zit lijkt het me helemaal lastig om ook eens aan iets anders te denken . Ik zal voor je duimen!