Je krijgt nu 25% korting op het speelgoed bij kruidvat. Maar ik kan me volgens mij herrinneren van voorgaande jaren dat het nog verder afgeprijst wordt na Sinterklaas. Weet iemand misschien hoe dit zit????
Dit lijkt mij ook... Kerst komt er natuurlijk ook aan, lijkt me omzettechnisch niet echt heel slim als ze nu nog verder gaan afprijzen voor kerst?
Hm nou.. Ik kocht vandaag bij kruidvat iets van lalaloopsy.. Enige tijd geleden nog 40... Nu voor 18 Dan hoef ik niet perse nog te wachten tot na Sinterklaas.... Dat is al minder dan de helft nog.
Vorig jaar was er nog voor de kerst 1+1 gratis op al het speelgoed. Ik heb toen voor kerst ingeslagen.
Was gisteren in een filiaal en hoorde ik een medewerkster zeggen dat na Sinterklaas alles goedkoper werd zodat ze weer ruimte hadden voor de kerstspullen. T was een klein filliaal dus dat kan er mee te maken hebben
Nee, ik werk zelf bij de kv. En na week 52 gaat de op=op weer van start. Kan zijn dat ernog oud speelgoed in de winkel lag. Dan is dat al afgeprijsd + nog de 25% eraf.