ik heb een gewone fiets met moederstuur... top ding.. en veel ruimte.. check Moederstuur - moederstuur, moederfiets, fiets, stuur
ik heb een goede gewone fiets, maar straks (lees: winter) als thijs mee op de fiets mag en kan, wil ik graag een mamafiets. hier bij de fietsenwinkel hebben ze ook 2ehands voor 3/400 euro. vind een complete nieuwe mamafiets ook veel te duur.
Ik heb ook een Montego Liberty 2010. wat een superfiets!! Ik ga nu voor de lol stukken fietsen zelfs. dat deed ik voorheen echt nooit, toen was fietsen een noodzakelijk kwaad...(of ik had gewoon een slechte fiets.....)
zo dat is nou zonde van je geld als je voor een 2e hands 3/400 euro een fiets gaat kopen .. Ik zou dan als tip geven om naar de Halfords te gaan want daar hebben ze voor die prijs gewoon een nieuwe fiets staan ...
Ik had een moederfiets, maar met mijn lengte was dit geen doen. Ik ben nu voor een normale fiets gegaan. Hier zit een moederstuur op en nu heb ik ruimte zat. Ideaal.
Ik heb een normale fiets met een stoeltje achterop, ben dan wel pas gaan fietsen met Jamila toen ze al goed kon zitten en dus ook in een stoeltje achter kon. Gaat prima en zij vind het prachtig, had een goede fiets staan dus vond het zonde om een mamafiets te gaan kopen. Hoe oud is je kindje? Als je kindje al zelf kan zitten zou ik ook voor een zitje achter op je eigen fiets gaan bespaart je een hoop geld en een mama fiets kopen kan altijd nog als het niet bevalt toch?
Ik mag dinsdag mijn mamafiets ophalen. Had zelf wel een gewone fiets. Maar vond die gewoon niet fijn en veilig genoeg met de kleine. Niet zo stevig als een mamafiets en minder ruimte. Heb de Sparta Amazone Limited Edition besteld.. Bekijk bijlage 87411 Heb er een paar rondjes op gefietst bij een fietsenmaker. Was gelijk verkocht, fietst heerlijk! Grote 28inch wielen, geen hele dikke bandjes. Groot stuur. Voelt gewoon super stevig en veilig aan allemaal.. Bijpassende zitjes en scherm e.d. Helemaal geweldig Is wel een duur geintje, maar dan heb je ook wat! Persoonlijk zou ik zelf geen halfords fiets kopen. Heb daar 2x een normale fiets gekocht paar jaar geleden. Vond het nou geen super kwaliteit. En in mijn omgeving ook al 2x gehoord met een mamafiets. Zou dan zelf eerder een mooie 2e hands mamafiets aanschaffen van een merk. (Gazelle, Sparta, Batavus of Montego) Zijn ook mooie fietsen van montego.. Je kan ook onder je gewone fiets een dubbele standaard zetten en een mamastuur erop. Weet niet wat voor fiets je nu hebt?
Wel apart trouwens, vorige week opende ik een topic in de lounge over mamafietsen en die word verplaatst naar babyuitzet..
Tja mijn ervaring is dan toch anders gelukkig. Ik heb mijn mammafiets daar wel gekocht. En ik fiets er nu al zo'n 3 jaar op zonder problemen. Enige wat mij 1x is overkomen is dat de standaard afbrak. Maar dat kwam eigenlijk door mijzelf. (je kunt je fiets natuurlijk ook te zwaar belasten) Verder dus nog altijd blij met mijn halfordsfiets.
Gwen, ja dat is voor iedereen anders natuurlijk.. Ik zeg ook persoonlijk zou ik het niet doen! Heb gewoon geen goede ervaringen met Halfords.. Ga ook liever naar een echte fietsenmaker! Liever een goede 2ehands van een merk dan.