mamafiets

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door happynienja, 18 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Als ze zelfstandig kunnen zitten.
    In het boekje wat ik bij mijn mamafiets heb (Sparta Amazone Trendy) staat dat je kindje vanaf ongeveer 9 maanden in het zitje mee mag.

Ik moet dus nog een maandje of 3 wachten.

2. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    Vanaf 3/4 maanden doormiddel van de babymee van steco.
    Zo kan je de maxi cosi achterop je fiets zetten.

wij hebben de babymee ook en het zit veel steviger als dat mensen zeggen en wij verwacht hadden!

3. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    ga heeel erg alsjeblief NOOIT te vroeg je kindje in het voorzitje zetten: er is hier in het dorp pas een kindje overleden doorat de mama het veel te vroeg op de fiets mee had in het zitje (kindje was geloof ik zelfs pas 4 maanden, idioot gewoon) en het nekje is gebroken! zo erg.... zat ze gezellig op een terrasje, komt er iemand vragen of hij even naar het kindje mocht kijken, want hij was arts en vond het er raar uitzien. dus die mama: nou, ze slaapt. arts: ik denk het niet, mevrouw.... (krijg er WEER kippevel van).

ik wacht mooi tot volgend voorjaar, als ie 1 is. zekerheid voor alles! moet er NIET aan denken, brrrrr.....

4. marijke2

marijke2 Actief lid

27 mrt 2009
    466
    0
    0
    ik heb zelf een Pointer Step In Alu.
    dat is ook een lage in stap .ik wou eerste ook een mama fiets maar omdat ik klein ben hebben ze me dat af geraden en deze fiets aangeraden hier kan dus ook een zitje op
    allen dan op speciale manier op gezet worden er staat op dat er geen zit op kan maar via een speciale manier kan het zit je er wel op.
    ben erg happy met me fiets.

5. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Hahahahaha ja! wij waren bij een fietsen winkel, bij de ene fiets kregen we korting op de fiets, bij de andere fiets kregen we het zitje dan weer gratis :D Tja beetje onderhandelen he ;)

6. Momae

Momae Actief lid

26 sep 2008
    411
    0
    0
    Wijchen
    Ik heb een Sparta Amazone, ik geloof nu 8 jaar oud (overgenomen van familie) en hij fietst als een trein! Hij is zwaar qua gewicht, maar als je eenmaal op gang bent, blijf je dat ook wel. Met 7 versnellingen is het sowieso geen probleem meer.
    Ik raad je wel aan even te proeffietsen, want iedereen heeft toch een eigen voorkeur wat hij/zij lekker vindt fietsen.

7. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

8. Lynn22

Lynn22 Actief lid

30 apr 2008
    300
    0
    16
    Den Haag
    Heb zelf 2 jaar geleden een dure nieuwe (gewone) fiets gekocht.
    Zit er aan te denken om nu een moederstuur aan te schaffen
    www.moederstuur.nl
    misschien ook een tip voor meerdere mamma's hier. Hoef je alleen maar een stuur aan te schaffen!

misschien heeft iemand van jullie zo'n moederstuur gekocht of ken je iemand die dat heeft?? En hoe bevalt dat? Ben ik wel benieuwd naar

9. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Ik heb mijn fiets inmiddels binnen! In het echt issie nog een stuk mooier :), en hij fietst lekker, boven verwachting eigenlijk! Ik heb 'm via internet besteld, dat scheelde €200,-. Nou nog een hele tijd wachten voordat de kleine man mee kan :p.

10. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Iemand ervaring met die mamafiets die ontworpen is door Leontien van Moorssel?

@Lien78, wat een verhaal! ik zou zo'n jong kindje nooit op de fiets meenemen maar arme mama van haar zeg! Laatst ook op het nieuws. Iemand was op vakantie. Liet op een berg de kinderwagen even los om een fotootje te schieten. Kinderwagen naar beneden gerold, kindje dood!

Deel Deze Pagina