hier ook een gazelle bloom, bij de fietsenwinkel gekocht en was 700 euro, want model/kleur van 2008. Ik vind 'm wel echt zwaar fietsen, vooral omdat ik 8 km naar mn werk fiets, zonder kind dus, en da's echt best hard trappen en zweten. Met kind vind ik 'm geweldig, lekker robuust en stevig, voelt veilig. Zitjes hebben we via MP.
Ik heb een batavus mambo deluxe besteld bij de fietseboer in het dorp, ik doe via mijn werk mee met het fietsspaarplan en dat scheelt aanzienlijk. en in totaal iets van 500 euro kwijt en dit wordt over 3 jaar ingehouden van mijn loon, merk je niks van dus
Ik heb een union oase bevalt me erg goed. Het is een wit/zilver fiets met wat wat paarse tinten. Deze is alleen bij de fietsenwinkel te koop en was geloof ik rond de 600 euro. Je hebt ook een goedkopere versie bij de halfords en daar zijn de recensies niet al te best van die is kwalitatief veel minder . Hij trapt licht, heeft 7 versnellingen en belangrijk heeft 28 ich banden.
Hier ook de bloom! Fijne fiets, wel zwaar, maar dat zijn ze allemaal en sommige nog zwaarder blijkbaar?! Ik merk wel, ik ben echt dun, maar dat ik er net tussen kom met opstappen en ben nu zwanger!!! Dus of ik er over 4 maanden nog tussen pas? Herkent iemand dit???
ik heb net een montego binnen gekregen, heel goedkoop en supermooi! ziet er heel goed uit. ik moest trouwens een 57 cm frame hebben en 28 inch, viel nog niet mee! @September08, das wel heel raar dat je er nu nog maar nauwelijks tussenkomt! ik heb mt 46 en kwam er hoogzwanger nog net tussen bij mijn oude moederfiets. ook mijn nieuwe heeft echt superveel ruimte.
@september08, pas je er maar net tussen als er een fietsstoeltje voorop zit? Of ook zonder fietsstoeltje? Ik kan (met fietsstoeltje voorop) ook alleen maar opstappen door eerst te "steppen" met mijn linkerbeen en dan al rijdend sla ik mn rechterbeen over de stang heen en dan zit ik. Ik ben niet zwanger en ook niet dik maar op de gewone manier opstappen is inderdaad een beetje lastig .