sesamstraat zwembroek

Discussie in 'De lounge' gestart door senta, 16 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senta

senta Niet meer actief

We gaan over een tijdje met vakantie en onze kleine man is er volop mee bezig, nu past die zijn zwembroeken niet meer en hebben we het erover wat wil je dan een zwembroek van sesamstraat, tsjaa waar gaan we die vinden heb al wat zitten google-en maar lastig geloof ik.

2. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
  3. stef25

stef25 Bekend lid

9 mrt 2010
    500
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij heb ik ze hier wel eens bij Zeeman gezien

4. senta

senta Niet meer actief

Ik had wel wat gevonden online maar dat zijn advertenties van2 jaar terug onder andere, het badlaken wat ik had gevonden was een gele pino dat was natuurlijk niet goed want het was een nep pino (leuk ik ben 3 en ik bepaal zelf wat ik doe) zeeman had hier nog geen zwembroeken ik blijf het in de gaten houden

5. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
  6. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Inderdaad, bij zeeman.

7. Ik4kids

Ik4kids Lid

11 dec 2012
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben hem vorig jaar ook gekocht bij de Zeeman. De voorgaande jaren was hij daar ook te vinden, dus denk dit jaar ook wel.

8. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Hier vandaag eentje bij zeeman gekocht! Precies die van dat eerste linkje. Was er overigens alleen in de mini maatjes, maar toch. Zou het even in de gaten houden!

9. Liana1982

Liana1982 Actief lid

10 apr 2012
    307
    0
    0
    Omg. Amsterdam
    Dirk vd broek had ze ook liggen maar dat is al ff gelede maar je kunt het daar vragen..

10. senta

senta Niet meer actief

Nou ik heb alles open gezet alle hulp lijnen, morgen maar eens kijken 2 zeemannen in de buurt (ben er vorige week nog geweest toen waren er geen zwembroekjes nog maar meestal koop ik ze daar ook, dus zat er la op te wachten) wat familie ingeschakeld en we gaan morgen eens 5 zeemannen inspecteren op sesamstraat zwembroeken, hopelijk ergens 1 in maat 98/104 dikke billen heeft die niet.

ik zei net tegen hem en zo 1 als je had vindt je dat niet mooi, hij keek me aan toen naar de zwembroek (nijntje) en weer naar mij, naar papa en een dikke zucht, mama ik ben toch geen baby meer. :p

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Vd ben ik ooit geslaagd voor zwembroek en kleine boxers van koekiemonster :)

12. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik zou hem niet vragen wat hij wil, dan komen er de meest ongunstigste dingen uit. Neem hem mee naar de winkel en laat hem daar een mooie zwembroek kiezen. Nu komt hij zelf alleen op Sesamstraat omdat hij niet weer wat er nog meer de krijgen is.

13. senta

senta Niet meer actief

Die had ik ook gezien, maar advertentie is van september vorig jaar

Ik heb hem gevraagd wat die wil omdat die een eigen mening mag hebben en volledig idolaat is van sesamstraat ook zijn kamer is in deze stijl, hij hefet het er al maanden over en vorige week zag die in het zwembad ook al een kindje met broekje van sesamstraat, broekje was alleen gekocht in het buitenland daar heb ik niet zo veel aan.

14. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Maar als je hem mee neemt naar de winkel en hem uit de broekjes laat kiezen die ze hebben is dat toch ook zijn eigen keuze laten maken? Nu kiest hij Sesamstraat omdat hij hierop verzot is en niet het besef heeft of het bestaat of wat er nog meer zou zijn. Terwijl als hij een zwembroek van cars of Sesamstraat naast hij elkaar ziet hij misschien niet eens voor Sesamstraat zou kiezen omdat die van cars een veel mooiere kleur heeft bijv.
    Nu is het een zwembroek van Sesamstraat dat moet deze zomer nog wel lukken maar het kan een andere keer iets zijn wat niet te realiseren is en dan wordt het toch wat ingewikkelder.

15. senta

senta Niet meer actief

Ik geloof niet dat we het eens gaan worden en geloof ook niet dat het in het belang van mijn vraag is.

Ik ben op zoek naar een sesamstraat zwembroek

16. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    wat voor maat zoek je dan kijk in vanmiddag ook even hier bij de zeeman.

17. senta

senta Niet meer actief

Ik zie het nu pas, ik ben op zoek naar een maat 98/104 of gewoon 104.

Net bij 2 winkels van zeeman geweest 1 gevonden maar was veel te klein (62/68)

18. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    geeft niks ben zelf ook in de war ik bedoel morgenmiddag ipv vanmiddag.

Deel Deze Pagina