Mamamazzeldagen Prenatal

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door angel229, 2 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovekees

lovekees Bekend lid

8 okt 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    begint de mammamazzel dagen pas om 17:00 wou woensdagmiddag vroeg gaan maar als dan pas begint heeft dat geen zin

2. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Om 1700 zeiden ze aan de telefoon.

3. angel229

angel229 Niet meer actief

Tegen mij is ook duidelijk 17.00 uur gezegd.

4. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Thanks...:)

5. lovekees

lovekees Bekend lid

8 okt 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    oke dank je anders was ik woensdag beetje te vroeg
    zijn de andere dagen wel de hele dag??

6. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0

Woensdag vanaf 17.00 is altijd zo.
    De andere dagen inderdaad de hele dag. Zondag vaak ook, maar dan zijn niet alle filialen open.
    Op woensdagavond zijn veel filialen tot later open (21.00) maar goed opletten; niet allemaal.... dan is het dus maar een half uur (als winkel 17.30 sluit) of uurtje (sluiting 18.00) extra korting!

7. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja heb het vandaag ook zo te horen gekregen in de winkel. Woensdag vanaf 17.00u en 15% op kinderwagens in iedergeval en de rest meen ik 20% korting. duurde meen ik tot zaterdag, pin me daar niet op vast. De vrouw dacht ook via internet...

8. MrsPrins

MrsPrins Lid

27 mrt 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is écht van 30 maart tot 3 april, de kortingen zijn hetzelfde als vorige keren. Dus op de autostoelen, kinderwagens en kinderstoelen maar 15% korting... als je een keer een mooie aanbieding ziet, dan is die 15% korting vaak nog minder dan de aanbiedingsprijs... Dus daarvoor zou ik niet naar de Prenatal gaan. Maar 25% korting op positiemode is wel aantrekkelijk!!!

Op het forum van Prenatal staan deze data vermeld en als je gaat kijken naar de extra koopavonden en zondagopeningen, dan is dat komende woensdag en komende zondag 3 april.

9. veronique2005

veronique2005 Niet meer actief

Ik wouw vorige week de kinderstoel kopen in heerlen. en toen zei de verkoopster dat ik moest wachten tot woensdag want dan is 15 procent op de kinderstoelen..
    Het staat ook bij de meeste winkels bij de kassa daar hangt dan een bordje op.

10. jerlin

jerlin Actief lid

20 sep 2007
    378
    0
    0
    weet toevallig iemand wat de quinny zapp ( model 2010 ) kost bij de prenatal? hij staat namelijk niet op de site.:(.

thanks

11. yaika

yaika Actief lid

7 jul 2010
    215
    0
    0
    Misschien een beetje stomme vraag maar is het dan zo dat er iedere dag iets anders is waar je korting op krijgt of geldt de korting op alle dagen op alles?
    Ik zou namelijk graag de family fix van Maxi Cosi hebben. Moet ik dan nog op een speciale dag gaan?

12. MrsPrins

MrsPrins Lid

27 mrt 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan is ie in de shop uitverkocht, dat heb ik ook eens meegemaakt met een product. Moet je anders even de klantenservice bellen, die kunnen het goed in het systeem terug zien en anders in de winkel navragen. Mij is verteld dat de nieuwe collectie van quinny al vanaf september vorig jaar in de winkels ligt. Dus het lijkt me onwaarschijnlijk dat er nog ergens een model 2010 te koop is in Nederland... Ik heb ook liever een iets goedkopere merkbuggy, maar ja dan loop je ook wel eens de kans dat je er naast grijpt omdat het om oude modellen gaat.

13. Nonnos

Nonnos Lid

22 mrt 2011
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag had ik een mailtje in mijn mailbox van Prenatal.
    De Mamamazzeldagen gaan inderdaad woensdag beginnen!
    Komt goed uit want ik de de Aerosleep hoeslakens nog nodig. Scheelt weer leuk. En natuurlijk even tussen de positiekleding neuzen!!

14. Bertha

Bertha Bekend lid

13 okt 2010
    850
    1
    18
    NULL
    NULL
    #34 Bertha, 28 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2011
    Geldt dit ook voor de webshop?
    aangezien ik daar niets van terug lees.

wijzig: krijg net de mail dus het is me duidelijk!:D

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    BabyPlanet Breda doet ook mee met de mama mazzeldagen dus als je in de buurt van Breda woont is het zeker de moeite om daar ook even binnen te stappen.

16. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    voor de zapp zou ik googlen. ik heb verschillende winkels gezien die m voor 119 verkopen. (modellen 2010) en als je het kan aantonen dat een andere winkel m voor die prijs heeft willen andere vaak wel meegaan in de prijs! handig he:D 2010 modellen zijn er bytheway nog volop! laatst nog 1 gekocht!

17. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Sowieso goed kijken of een korting wel korting is. Hebben wij vorig jaar met autostoelen gehad. Bij babydump waren we ruim 50 euro goedkoper uit. (jaar daarvoor was onze kinderwagen bij babypark 200 (!) euro goedkoper)

Ik ga dit jaar voor 2 fauteuiltjes, sokken en zomershirtjes. Heb er zin in!

18. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Iemand enig idee of je op matrasjes (aerosleep) 15 of 20 % korting krijgt??? Zoals ik het lees op ed website, lijkt het erop dat het om 20 % korting gaat....

19. angel229

angel229 Niet meer actief

Babydump heeft nu op alle dekentjes 25% korting.

20. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

20 jan 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Is het eigenlijk de moeite waard om op de koopavond zelf in de winkel langs te gaan? Ze zeggen dat je dan soms 25 procent krijgt. Maar vast niet op alles? Wie heeft hier ervaring mee?

Deel Deze Pagina