Donkerblauwe of paarse stokke....

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Rianne 85, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    Wij zijn aan het twijfelen tussen een paarse stokke of een donkerblauwe...
    Zelf hebben we eigenlijk lichte voorkeur voor de paarse, maar nu is het zo dat we 2 jongens hebben en dat we bij dit kindje ook niet willen weten wat het word.
    Dus mijn vraag is ook: Als we een jongen krijgen is het dan vreemd om hem in een paarse wagen te hebben??
    Ik denk ook dat dan de omgeving zoiets heeft van : Hadden jullie op een meisje gerekend?? ivm de kleur van de kinderwagen??
    Mijn vriend heeft zoiets: waar maak je je druk om?
    Maar goed ik zou me er dus wel druk om maken denk ik.....
    Wat zouden jullie doen?

2. laurah

laurah Lid

7 nov 2010
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zou inderdaad ook een paarse nemen.
    paars kan voor een meisje en een jongen vind ik.
    en je heb toch ook als je een blauwe neemt en je een meisje krijgt dan mensen ook zo gaan denken over dat je een jongen had verwacht.

gewoon lekker doen wat je zelf echt wilt en de mensen laten praten, want als ze dat willen doen dan doen ze dat toch wel.

3. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Ik vind paars ook heel goed kunnen voor een jongen hoor! Zie het wel vaker :). Als je die wilt, gewoon lekker kopen!

4. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Gewoon lekker kopen wat jullie het mooiste vinden.

Wij hebben een blauwe kinderwagen. Als onze zoon een meisje was geweest dan had zij er ook in moeten liggen. Nu krijgen we een tweede zoon.

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Mijn zoon ligt in een wagenbak met bloemen (Mura, Botanic), want mama is een meisje en vindt die bak het mooiste ;) Gaan voor wat jullie het mooieste vinden!

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Misschien wachten totdat je weet wat het wordt?
    Ik vind paars wel kunnen voor een jongen, maar vind het mooier bij een meisje.

7. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    die donkerblauwe is zoooo stijlvol!

8. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Lijkt me lastig, ze willen het niet weten ;)

9. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Hihi, respect! ;)

10. bloem2

bloem2 Niet meer actief

Ik zou mijn zoontje niet zo snel in een paarse wagen leggen maar het kan natuurlijk wel. Is maar net waar je jezelf prettig bij voelt.

11. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    wij hebben zelf de paarse stokke en vind hem helemaal super. een donkerblauwe is zo standaard net zoals een zwarte wagen. Ben nu ook weer zwanger en mocht dit een zoon worden (hebben nu een dochter) leg ik hem net zo goed in de paarse stokke.

12. veronique2005

veronique2005 Niet meer actief

Ik vind paars voor een meisje.. maar het kan wel dat er ook een jongen in ligt..
    Je moet de keuze echt voor je zelf maken..

13. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Tja ik moet eerlijk zeggen dat mijn zoontje ook regelmatig paarse kelding draagt. Ik vind dat erg leuk staan, of gaat hij me dit over 15 jaar kwalijk nemen :( :cool:
    (hij draagt geen jurkjes hoor)

14. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    ik vind paasr mijn zoontje ook leuk staan. Dus hij draagt hier gewoon paars hoor.

Dus TS als jij die paarse wagen zo mooi vindt, zou ik dat gewoon doen. En je kunt hem toch zelf nog een beetje opfleuren met dingetjes erin voor een jongen of een meisje? Dus bijv roze getinte dekentjes voor een meisje en blauw voor een jongen?

Wij hebben zelf een lichtgrijze wagen (mutsy transporter) en we kregen een jongen en toen heb ik er een blauw fleecedekentje in gekocht (2euro bij zeeman) en ik wilde zelf nog een dekbedovertrekje maken voor als ik het dekbedje ging gebruiken in de winter, maar dat is er nooit meer van gekomen.

xxx

15. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    ik zou echt voor de paarse gaan....heb zelf hier veel paars voor onze jongens, en ik krijg in het voorjaar de nieuwe aanvullende bekleding voor onze bugaboo, en die is ook paars/aubergine!!

maar ik moet zeggen dat die donkerblauwe stokke wel chique uitziet!

16. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    wel duidelijk dat de meerderheid paars niet gek vind voor een jongen. mijn beide jongetjes hebben ook wel paarse kleding aan! dus we gaan voor de paarse! dank jullie wel voor alle reacties!

17. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    zou idd ook gewoon gaan voor wat je zelf wil, de mensen hebben eigenlijk na de tidj altijd wel iets te miepen zo vonden ze het hier raar dat ik onze jongen in een rooie maxi had. nou viind rood nou echt neit bepaald een meiden kleur hoor kan jah ook voor beide net als idd paars als het nou roze was dan was het mis wat anders maar paars kan echt best. dat staat onze jongen ook altijd erg goed.

18. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    Wij hebben een paarse. Toen we hem uitzochten wisten we nog niet dat ik zwanger ben van een meisje.
    Het is een redelijk donkere kleur, die ook prima voor een meisje kan, vind ik!

19. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik zou idd ook gaan voor de paarse! Erg leuk, ook voor jongetjes. Milan draagt heel vaak paars (en ook regelmatig roze).

20. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Gewoon doen wat je zelf mooi vind en lekker belangrijk wat iedereen denkt, mensen hebben toch altijd een mening. Ik vind paars voor zowel een jongen als meisje mooi. Blauw vind ik toch meer voor een jongen.

Deel Deze Pagina