Bedankt voor je tip, hier had ik inderdaad over gelezen. Het probleem is dat Angel haar neus ophaalt voor leverworst, kippenworst, gewoon worst in het algemeen of vleeswaren. Ik ben bang als ik dat spul koop dat ze het gewoon ook niets vindt. Voor nu heb ik gelukkig vloeibare antibiotica en dat gaat prima
Wij hebben hem in de woonkeuken staan, lekker in het zonnetje Heb hem bij Zooplus besteld http://m.zooplus.nl/shop/katten/krabpaal_krabmeubels/krabpaal_middel/160cm/300457 Hij is goed stevig, nog nooit omgevallen en onze katten zijn op dit moment beiden +4kg. En ze klimmen en ravotten er flink in af en toe Het liefst liggen ze samen bovenin, past nauwelijks maar het lukt altijd
Haha ik zie het al helemaal voor me! Bedankt! Deze ziet er echt leuk uit! Ook fijn om zo veel plekken te hebben om te krabben.
ik zou je gewoon niet zo druk maken... jij hebt ook geen zin in gezeur aan je hoofd als je ziek bent, je kat ook niet. Laat het gaan, komt vanzelf wel weer goed
Gisteren ben ik nog even terug naar de dierenarts geweest, vorige week maandag net antibiotica gestart, moest voor 5 dagen. En de pijn in haar oortjes was weg. Tegen over Jack lijkt het ook langzaamaan iets beter te gaan. Gisteren zaten ze buiten (grote katten een) in het zonnetje en ineens hoorde ik Angel keihard schreeuwen 2 x. Smiddags zag ik haar de hele moddmi krabben aan haar oor er met de koppie schudden. Ik heb toch even de dierenarts gebeld, ik dacht krijgt ze nu weer last?? Nu blijkt in beide oortjes toch nog lopende oormijt te zitten. Ze gaan even met de fabrikant overleggen of ze nu alweer van die druppels in haar nekje mag (tegen oormijt) bah..ik hoop dat ze er snel van af is. Ook is het tussen haar en Jack nog niet als vanouds. Vanmorgen kwam Jack mij begroeten, en nadat ik hem lekker geaaid had, liep ik naar Angel. Ik begon haar te aaien en Jack kwam er bij liggen, ze likte hem zelfs over zijn koppie, en Jack was helemaal aan het snuffelen. Ze deden gewoon normaal. Maar een half uur later blaast ze keihard naar hem als hij gewoon voorbijloopt..echt zo vaag Iemand tips voor de behandeling van oormijt..?
Ik kreeg spul (soort gel) voor in de oren van de dierenarts. Moest 1 of 2 keer per dag wat in het oor doen en even oortjes masseren. Is al wat jaartjes geleden maar volgens mij was de oormijt (jeuk) vrij snel weg met dat spul.
Enige echte tip is dat je Jack ook meteen moet behandelen. Het is erg besmettelijk maar dat zal de dierenarts vast gezegd hebben. Wat rot dat ze zich niet beter voelt en dat het nog niet weg is. Zo rot als je beestje zich niet fijn voelt.
Ja, Jack is ook behandeld uit voorzorg. De volgende behandeling mochten we toch pas weer over 3 weken doen. Ik heb sowieso druppels besteld voor in het oor, bij oormijt. Heel goede reviews gelezen. En kun je (als ze er van af is) ook 1 x in de week gebruiken uit voorzorg. Ze heeft nu (vorige week) een pippetje inde nek gehad tegen mijten. En oortjes schoongespoeld maar er leeft dus nog wel wat..