Gezocht draagjas

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door Trees, 10 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trees

Trees Niet meer actief

Wie heeft er een draagjas in de aanbieding voor een leuk prijsje. Ik zoek ongeveer maat M/L

2. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Wat is een draagjas? :)

3. Trees

Trees Niet meer actief

Een jas die je kan gebruiken als je je kindje in een draagdoek bij je draagt, zodat jij en je kindje lekker warm blijven.

4. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Nog nooit van gehoord

Maar weet je wel dat een kind in de draagdoek niet nog een onder de jas mag omdat het kindje het dan veel te warm krijgt !

Zelf heb ik het in de winter wel een enkele keer gedaan maar dan ging de baby zonder jas en dikke kleding in de draagdoek maar ik deed dan gewoon mijn positie jas aan

5. Trees

Trees Niet meer actief

Je mag zeker wel een draagjas gebruiken. Je moet uiteraard wel de laagjes kleding van je kind op het weer aanpassen. De draagjas is specifiek bedoelt voor het dragen in een draagdoek bij wat kouder weer.

Mijn positiejas past helaas niet meer. De knopen zijn er gisteren afgesprongen tijdens het dragen ;). Vandaar nu op zoek naar een draagjas. Nieuw zijn ze erg prijzig.

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.063
    2.202
    113
    Brabant

huh? in welke babywet staat dat? tuurlijk wel joh! bij min 20 vind je baby het anders echt niet leuk meer hoor.
    gewoon goed kijken hoe je baby het doet. iets meer laagjes dan jezelf. ik deed e gewoon warm aankleden,zonder jas en dan onder mijn enorme winterjas.

trees:ben je handig met t naaimachine?ik heb wel een werkbeschrijving om een jas om te bouwen naar rugdraagjas:)
    anders eveb op denv kijken,staan er ook wel eens wat op.

enjoy.(ik ga alvast sparen voor een mooie draagjas)

7. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Bedankt voor je uitleg ! :)

8. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Heb je voor mij die beschrijving misschien? Ik kan hem niet vinden op d&v, maar wil graag mijn skijas om bouwen.

9. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

tuurlijk is er geen "wet voor "maar er ook geen wet voor het niet fietsen met een baby in de draagzak daar zul je echt geen bekeuring voor krijgen maar ze hebben het liever niet !

in de beschrijving die ik heb van mijn draagdoek staat duidelijk draag de baby niet onder de jas hierdoor kan baby het te warm krijgen liever pak de baby goed in en doe de doek over de jas.

10. Trees

Trees Niet meer actief

Gefliciteerd met je zwangerschap!

Ik zag al een doe-het-zelf-instructie voor eenjas op het internet, maar ik vind het zo jammer dat het enkel voor rugdragen is. Op drukke plekken zoals in de winkel draag ik het liefst op mijn buik. Mocht ik niks kunnen vinden ga ik zelf wat in elkaar knutselen.

11. Trees

Trees Niet meer actief

Slechte vergelijking. Het gaat hier over een speciale draagjas en niet een gewone jas!

In een draagjas heeft je kind alle ruimte en zal het niet te warm krijgen, mits je de kleding van de baby daarop toepast. Bij een draagjas zit het kind ook niet met zijn hoofd in een strakke jas verpakt. Dragen over een dikke winterjas is trouwens niet fijn.

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.063
    2.202
    113
    Brabant
    Nogmaals, ga eens met min 20 buiten lopen.. Dan kun je je kindje er echt niet tegen kleden hoor.
    Ons smurfje zat dan in mn geweven doek, onder mijn skijack. Heerlijk warm. En het hoofdje zit er natuurlijk niet onder he.

Maar goed, trees, ja dat is jammer he. Daarom wil ik ook een draagjas.
    En dankjewel:)

@werkbeschrijving: pb me even met je emailadres.

Deel Deze Pagina