Mama's ♥ Januari~Februari '19

Discussie in 'De mama's' gestart door Meisje93, 6 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eveliennn89

    Eveliennn89 Bekend lid

    4 okt 2016
    511
    584
    93
    NULL
    NULL
    @Meisje93 ja er kunnen 7 personen slapen dus zeker groot genoeg. En als hij echt wou wel maar hij heeft zijn verlof gespaard voor de trouw :) en hij gaat in juni al 4 dagen op vrijgezellen naar Mallorca...

    Gewoon een goede verkoudheid denk ik. Had echt taaie, groene snotjes en reutelde wat meer.. maar dat blijft hij wel doen ook al voelt hij zich duidelijk beter :)

    @YellowEyes met momenten maar er wordt sowieso veel meer gekletst dan hier en er worden ook regelmatig foto’s gedeeld :)
     
  2. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Maze1 Wie weet spot je me een keer! :D
    Haha. Ook wel weer lastig dat ze moeilijk inslaapt. maar als ze slaapt, slaapt ze ook gelijk goed?

    @YellowEyes ja het is behoorlijk stil gevallen hier. ;)
    Zit zelf ook niet veel op FB. Maar volgens mij is het daar ook niet super druk.
    Hoe gaat het met N.?


    Hier van het weekend weer begonnen met werken.
    Gelijk met mijn neus in de boter gevallen. :p
    (diarree, braaksel & sedatie al meegemaakt)
    Helaas laat mijn lichaam al gelijk weer weten dat het nog niet volledig hersteld is. :(

    @Eveliennn89 ideaal! Ja dan moet je kiezen waar je ze aan op maakt.
     
  3. Pln

    Pln Fanatiek lid

    9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hoi meiden, heb lang niet van me laten horen hier, foei! Ik ben ook actiever op Facebook. Vind het handiger in gebruik ook veel foto's/filmpjes worden gedeeld vind ik echt onwijs leuk. Maar mis er wel de meiden waarmee we hier zoveel hebben gekletst!

    @Meisje93 oeh jij ook weer aan het werk! Voor mij was er ook veel veranderd heb er nu 3 diensten op zitten en het is echt een puinhoop. Heb er geen moeite mee maar doordat het dus niet lekker loopt verlang ik wel echt naar de kleine als ik in de auto naar huis zit. Gewoon even lekker kroelen. Fijn dat je bekken beter gaat maar dat het nog niet helemaal over is. Hoop dat het met sporten gauw beter gaat voor je.

    Thijs doet het super goed is overmorgen alweer 13 weken oud! Hij drinkt 5x 180+6 nutrilon met 1 schepje jbpm. Drinkt meestal rond 7/8-11-15-19-22/23 uur en slaapt overdag nog 3 keer na de fles lekker spelen en een uur later als ie in zijn oogjes wrijft te bed. Hij moppert dan snachts rond 4/5 u even en als je de speen geeft slaapt ie nog tot 8 uur soms zelfs 9.30! Verder issie lekker aan het brabbelen en volgt ie veel, hij probeert nu van rug naar buik te draaien maar het lukt m net niet. Ik voel me verder prima maar ben erg veel op pad, we hebben een druk sociaal leven en daarin proberen we nu ik weer werk beter balans in te vinden omdat ik rust en regelmaat wel heel belangrijk vind. Oooh en wat kijk ik uit naar hapjes geven haha hij kijkt zo geobsedeerd naar mijn eten hihi.
     
  4. YellowEyes

    YellowEyes Fanatiek lid

    28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    @Eveliennn89 ah okee dan meld ik me misschien toch nog aan haha!

    @Meisje93 met N. gaat het super! Groeit heel hard en is een vrolijke meid. Hoe gaat het met jouw kleine meid? Wat vervelend dat jouw lichaam nog niet hersteld is! Hoop dat het snel beter gaat.

    Wij gaan deze zomer (midden augustus) naar Kroatië :)
     
  5. YellowEyes

    YellowEyes Fanatiek lid

    28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Lieve dames, ik heb een verzoek gedaan in de Facebook groep! :) Moet ik iemand nog hierover een pb sturen?
     
  6. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Pln Haha hier ook een puinhoop. Waar niet tegenwoordig met al die bezuinigingen. :$
    Ik hoop het. nu 3x gewerkt en de pijn wordt alleen maar erger. Al stond ik vandaag helaas weer alleen. Uitzendkracht kwam niet opdagen. :mad:

    Wat heerlijk dat Thijs het zo goed doet!
    En wat gaat hij al snel zeg.
    Ik heb nu echt een baby-baby.
    E. wilde ook alles al heel snel. Maar deze vind het allemaal wel prima. Slaapt nog veel en als ze op het speelkleed ligt, slaat ze tegen de rammelaar en dat is het. :roflmao:

    @YellowEyes Fijn dat N. het zo goed doet.
    F. doet het ook goed! Voedingen blijft nog wel een dingetje soms.
    Zondag heeft ze maar 3 flessen op..
    Ik hoop het ook heel erg! Ben de pijn zo zat. Wil gewoon weer een normaal leven gaan leiden.

    Klinkt heerlijk!
     
  7. Pln

    Pln Fanatiek lid

    9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oh wat balen dat het weer toeneemt bij mij nog wel veel spanning ik kan van onder niet goed ontspannen blijft strak zoals tijdens de zwangerschap dat geeft wel veel last bij ontlasten helaas. En wat balen dat je dan ook nog in de steek word gelaten door diegene waarmee je moest werken. Wij stonden zondag met 2 vpk ipv 3 met hele zware casussen, niet te doen!

    Ja Thijs doet het heerlijk maar mis wel mn baby-baby. Hij was natuurlijk al groot bij de geboorte. Moet zeggen dat ie afgelopen 2 weken wel weer meer slaap nodig heeft echt na iedere voeding 1 tot 1,5 U wakker en dan naar bed en dan slaapt ie echt wel 1,5 tot 2,5 U. Het gaat zo hard he! Al is die ontwikkeling ook zo mooi om te zien, wil ik ook dat het niet te hard gaat. Alles op zijn tijd:) jij zit niet op Facebook he? Jammer!
     
  8. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Pln Ja dat was zeker balen. Morgen als het goed is wel ondersteuning. Mrja dat is dus even afwachten. ;)
    Wat vervelend dat jij er ook nog niet vanaf bent. Ben je nog wel naar een therapeut gegaan na de bevalling?
    Oei, dat is ook niet te doen nee. Zieke?

    Snap ik! Het gaat dan ineens zo snel. Zeker als ze al zo groot zijn. :) Het kleine is er snel af helaas.
    Zit sinds kort op facebook. Maar niet heel actief..
     
  9. Pln

    Pln Fanatiek lid

    9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ooh toch wel, schrijf je wel mee in de groep met mama's? ben wel nieuwsgierig onder welke naam dan haha.

    Ja ik ben nog bij de fysio geweest die heeft ook alles nog los proberen te maken maar dat lukte niet. Moest het nu maar even se tijd geven maar ontlasten is echt drama.
     
  10. Maze1

    Maze1 Actief lid

    12 sep 2018
    283
    352
    63
    Vrouw
    Ja @Meisje93 post toch een foto van je kleine! We zijn allemaal benieuwd wie jij bent haha! Mystery guest haha! (Fb)
     
  11. Maze1

    Maze1 Actief lid

    12 sep 2018
    283
    352
    63
    Vrouw
    @Pln ja het echte baby is wel weg he! Als ze draait en als ze mn handen vast pakt trekt ze zich meteen op en gaat staan! Zo gek! Maar ik moet zeggen dat ik me erg verheug op de tijd waar je meer kunt doen!
     
  12. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Pln heel soms! Doe vooral liken.
    Wat vervelend dat hij het niet los kon krijgen. Hopelijk wordt het op den duur wel minder de spanning!

    Haha zal het binnenkort eens doen! :)

    Wow! Wat gaat jouw meisje snel zeg.
    Hier trekt ze zich nog niet eens op... Vind het wel prima op haar rug.
    Sinds gisteren is ze wel heel druk met kletsen.
     
  13. Bella28

    Bella28 Fanatiek lid

    9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi Hoi,
    Waar kan ik mij op fb aanmelden?

    Hier gaat het prima..Tijn is al weer een flinke knul van 7475 gr en 64 cm..
    Ik vergeet echt om hier te posten hihi..

    Inmiddels ook weer aan het werk.. wel weer enorm wennen..
     
  14. Maze1

    Maze1 Actief lid

    12 sep 2018
    283
    352
    63
    Vrouw
    @Bella28 gezellig nog iemand erbij! Februari Mama's 2019 heet die groep. Tot snel!
     
  15. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Bella28 wow zeker een flinke knul!
    F. was laatste keer met wegen 5.2kg.
    Als ik nu met haar op de weegstaal sta. kom ik op 5.6kg. Zit nu nog steeds in maatje 56 met veel dingen..

    Dat geloof ik graag! Hier ook weer wennen aan het werkende leven. ;)
     

Deel Deze Pagina