Hoi, Ik ben een mama van 2 mooie dochters (3 en haast 1 jaar). Ik ben 27 jaar en woon met mijn man en 2 meiden in een klein dorp in de gemeente moerdijk. Oorspronkelijk kom ik elders vandaan en nu ik sinds kort niet meer werk, merk ik dat ik toch wel weinig contacten hier in de buurt heb. Ik zou het leuk vinden voor mijzelf en mijn meiden om hier wat mama's/kindjes te gaan leren kennen. Zijn hier mama's uit de regio 0168?
Wat toevallig, zie je woonplaats staan en daar woon ik ook . We zijn elkaar dus misschien al wel eens tegengekomen in het dorp.
Welkom... heb jullie berichten wel gelezen maar kon niet reageren wist niet meer waarmee ik in moest loggen. Is er in Oudenbosch niet meer dan in Fijnaart Priscilla? Ik kom uit een wat groter dorp in de buurt van Bergen op Zoom en moest hier echt enorm wennen. Nu na 7 jaar hier weet ik inmiddels wel dat ik voor zo goed als alles ergens anders heen moet. Moest ook vooral erg wennen aan de mensen, toch wat stugger dan waar ik vandaan kom. Volgens mij ben ik laatst bij je langsgelopen ChantallCindy, zag een sticker met de naam van je zoontje op het raam geplakt. Zijn jullie werkende mama's of thuis? En hoeveel kindjes hebben jullie?
ja klopt oudenbosch is er meer dan in fijnaart ik woon in bosschenhoofd nu hoordaar heb je echt niks maar dan ook alleen een goede slager bloemenwinkel en een dure friettenthier een jongen en een meid en bezig voor de derdeen ik werk bij sandd 2 dagen in de week en me moeder past op die kom ook uit fijnaart
Vast heel stom maar ik heb niet eens een idee waar dat ligt. Zo jammer dat er in de kleinere dorpen zo weinig is. Fijn dat je moeder op kan passen, toen ik nog werkte pasten mijn ouders ook 2 dagen op, vonden de meiden altijd erg leuk. En wat leuk dat jullie voor een derde kindje willen gaan.
ligt bij roosendaal oudenbosch hoeven beetje centraal ben ook zo in bergen zeg maar woon echt bijna naast de snelweg maar aangezien ik geen auto heb ben ik afhankelijk van de fiets dat is echt rot in dorpen
Haha klopt idd sticker op het raam! Naam komt ook niet veel voor hier! Ik ben werkzoekend al wil dat nog niet echt
Grappig dat je hier mensen tegenkomt die gewoon uit dezelfde buurt komen. Fijnaart eo is nou niet echt heel groot..Toch toevallig. Ik heb een zoontje van bijna een jaar... Poe wat gaat dat hard... En ik werk 24 uur pw. En jullie?? Gaan jullie (of hebben jullie) weleens babyzwemmen(gedaan)? Wij gaan dalijk voor de 2e keer naar de Stok in Roosendaal. Die kleine van ons is echt een waterrat.
Ik ben op zoek naar werk. Mag helaas nog niet zwemmen ivm wond keizersnede die is stukje open hopelijk binnenkort wel