Is er nog iemand die de oefeningen van Bikini Body Mommy doet? Ze zijn gratis te volgen via YouTube. Ik kwam haar tegen op Instagram en ik vind haar oefeningen echt geweldig, leuker dan 30 Days Shred bijvoorbeeld, omdat ze elke dag afwisselt van oefeningen en omdat ze zelf niet zo 'perfect' er uitziet, dat maakt het voor mij echter. Ik ben nog bezig met deel 3.0, ik ben zo'n twee maanden bezig, niet meer elke dag helaas, zo'n 3, 4 keer per week en ik merk echt verschil. Ik ben niet echt veel afgevallen maar mijn lichaam zit strakker en mijn conditie is flink verbeterd. Ik volg niet haar eten plan omdat ik dan echt apart zou moeten koken en dat lukt niet op dit moment. Maar ik let wel op wat ik eet, minder koolhydraten en minder suiker. Maar goed, ik dacht misschien zijn er meer dames die aan mee willen doen... Op sommige dagen mis ik de motivatie, dus een clubje lijkt me erg leuk! De oefeningen duren gemiddeld 20 minuten en ik vind ze erg leuk en niet te moeilijk, ze worden ook goed opgebouwd. Het enige wat ik mis zijn meer buikspieroefeningen, die doe ik even extra. Mocht er iemand aan mee willen doen dan wil ik best met deel 4 beginnen, lijkt me erg leuk!
Dit is het bekijken waard.. Haha, ik ga het eens opzoeken, maar niet nu. Heb de koffie op en wil nog even wat poetsen voor de kleine dame weer wakker is
@Mamasaar overdag heb ik ook geen tijd hoor, mijn meid van 11 maanden gunt mij geen seconde vrij. Ik doe de oefeningen 'savonds nadat ik de kinderen op bed heb gelegd, ze zijn erg leuke oefeninen, helemaal niet saai en goed te doen, vanavond ga ik weer aan de slag
Hallo. Nav jouw berichtje ben ik eens gaan zoeken en ik heb gisteren dag 1 en vandaag (samen met mijn 2 jarige dochter) dag 2 gedaan. Erg leuk en intensief! Ik wil dit volhouden, maar doe denk ik zaterdag en zondag niet. Dan heb ik bijna geen moment helemaal alleen. Bedankt voor de tip zeg! Ik heb me trouwens echt aangemeld via haar website en krijg nu elke dag een linkje (en dus herinnering ) naar de training.
@HannaMom wat leuk! Eindelijk een oefenmaatje Ik ben blij dat jij de oefeningen leuk vond, ik vind ze in ieder geval verslavend! Met andere programa's was ik naar een paar dagen al klaar, zeker als ze elke keer hetzelfde zijn, maar deze houd ik aL ruim twee maanden vol, ben eigenlijk best trots op mijzelf Ik doe het in het weekend ook niet hoor, in het begin deed ik dat wel maar het is niet zo gezellig voor mijn man, hij werkt erg veel doordeweeks en we zien elkaar zo weinig, in het weekend wil ik ook elke seconde aan mijn gezin besteden. Maar ik let nog wel op wat ik eet, behalve op Zondag, dan eet ik lekkere dingen die ik door de weeks niet zo vaak zou pakken zoals een roomijsje of een zelf gemaakte taart of zo. Ik had mij ook aangemeld maar met een adres die ik niet zo vaak check, ik kijk gewoon zelf op YouTube en ik houd bij waar ik gebleven ben elke keer.
Nou, vandaag toe aan dag 3. Ik had eerst bedacht vandaag over te slaan omdat ik toch behoorlijk spierpijn heb (wist niet dat dat kon door zo'n korte training!). Maar toch doorgezet, best wel een beetje trots op mezelf . Ik doe ook echt alleen de training en verder eet ik gewoon. Ik hoef ook niet af te vallen, maar heb een slechte conditie en ben vaak erg moe. Door sporten zou je meer energie krijgen en ik krijg er tot nu toe in ieder geval niet minder energie van. Gek hoe dat eigenlijk werkt. O ja, ik heb geen gewichten, maar gebruik een aantal zware boeken. Beter iets dan niets . Al 2 maanden zeg, knap hoor! Ik hoop dat ik het ook zo lang volhoudt!
Wat fijn dat je toch hebt doorgezet met dag 3! De oefeningen zijn inderdaad zeer effectief, ik ben net klaar en ik zweet me kapot, ik ga zo even douchen...Ik had een pauze van een paar dagen en ik merk nu al dat ik de oefeningen toch zwaar vind. Fijn dat je niet hoeft af te vallen, ik zou blij zijn als ik 3, 4 kg kwijt zal rakken, maar dat heeft geen haast. Mijn conditie is zeer verbeterd in de afgelopen twee maanden en daar ben ik erg blij om! Morgen en overmorgen sla ik over, maandag weer? Fijn weekend alvast
Ja maandag weer. Ik vroeg me sowieso af of het ook niet beter voor je spieren is om niet elke dag te sporten. Dat zeggen ze toch? Een dag rust er tussen?
Goed bezig dames!! Hier nog steeds niet gekeken. Ga nu eerst mn abonnementjes even af, alle berichtjes weer lezen. Daarna ga ik gelijk kijken, ben heel benieuwd! Laat het zo direct weten Hanna Mom, ik ga ook niet elke dag sporten hoor, maar het ligt er denk ik aan wat je doet of het elke dag kan of niet. Een langdurige training is denk ik niet voor dagelijks. Je hebt ook van die intensieve sportprogramma's voor 'even snel', die doe je wel dagelijks maar niet voor langere tijd.
Wat fijn @Mamasaar, van harte welkom! Met welke deel begin je, met 4? Ik zit nog steeds bij deel drie, dag 60 of zo maar als zich meer dames (hopelijk) melden kan ik beter ook met deel 4 starten.
Wat leuk!!! Ik ben nu bezig met de vierde idd. Maandag dag 4. Heb gewichten gekocht bij de action. Helemaal blij .
@Hannamom Dank je wel voor de tip, ik had maar een gewicht en ik wisselde na 30 seconden van hand, ik zal vg week bij de Action kijken, ik zag ze vorige keer niet staan. Ik heb wel bij de Action hele fijne sportkleding gekocht en sport BH's, ik zal nog een paar halen voor de afwisseling. Ik heb nog onwijs spierpijn na de oefeningen van gisteren, maar ik geef absoluut niet op, spierpijn is goed, alleen maar motiverend
Tja geen idee of het wel of niet goed is om elke dag te sporten, ik denk dat deze oefeningen niet te intensief zijn, maar juist goed om de conditie te verbeteren. Het is natuurlijk een ander verhaal als je elke dag een paar uur in de sportschool doorbrengt en zeer intensief traint, maar zover zal het bij mij niet komen, vrees ik, ik hoef geen perfecte lichaam en super gespierde lichamen vind ik niet ineens mooi, vooral bij vrouwen.
Ik heb het bekeken en wil ook beginnen. Maakt het iets uit met welk deel je begint? En wat heb je ervoor nodig (gewichtjes dus maar nog iets?)
@Duizeltje van harte welkom! Gezellig dat je er ook aan mee doet Maakt denk ik niet uit met welke deel je begint, maar ik denk het beste is om met deel 4 te beginnen, ziet het meest professioneel uit en ook makkelijker te volgende dankzij de volgorde cijfertjes van de video's. Je hebt behalve gewichten alleen een maat nodig en sportschoenen, op sokken of blote voeten is het niet zo handig. En een fles water, ik drink meestal tussen de half liter a een liter water. Oh ja zij gebruikt een schrift waar ze het aantal oefeningen bijhoudt maar dat doe ik niet, ik heb me wel in het begin gewogen en de cm omvang opgemeten en dat houd ik af en toe bij.
Oei... Die gewichten moeten er dan nog wel 'even' komen. Denk dat ik dan ook maar met versie 4 ga starten, wel zo handig en gezellig dan. Ben heel erg benieuwd!!
@Alizee. De gewichten bij de action zijn wel licht, 0,5 kilo en 1 kilo. Ik heb nu gewichten van mijn vader te leen 1,5 kilo. Toch besloten die te gebruiken. Ik wil inderdaad ook niet heel gespierd worden, maar ook conditie opbouwen. Dat moet wel lukken! Oh ja, er mag trouwens wel wat vet van mijn benen af haha. Dat mag wel . @Duizeltje. Leuk zeg! Nee, meer heb je niet nodig. Ja, een flesje water. @Iedereen. Al begonnen? Hier net les 4 erop zetten. Ik ga zo even douchen en dan bankhangen.
@HannaMom ik ben nog niet langs Action geweest, die van mij heeft 1,5 kg geloof ik. Hoe vond je de oefeningen? Zijn ze te doen? Ik vind ze erg leuk en ik vind haar manier van praten ook heel leuk, ik vind haar sympathiek overkomen, dat maakt het alleen maar leuker. Ik ga zo pas beginnen, de kids liggen eindelijk op bed, ik heb eerst een beetje opgeruimd en nu tijd voor mijzelf. Ik ga met Dag 1 van deel 4 beginnen, ik heb er zin in en ja bij mij mag het ook wat af, van de bovenbenen, billen en mijn grote ergernis, mijn buik. Maar alles op zijn tijd, eerst wat conditie opbouwen
Zo, ik ben net klaar, ik ben helemaal bezweten, nu eerst even douchen. Ik doe trouwens nog extra buikoefeningen, ik vind dat zij maar weinig de buik gericht traint. Ik doe deze: https://www.youtube.com/watch?v=mBiWl_4fbzk Of deze https://www.youtube.com/watch?v=DPdpsvOxMoI En soms doe ik ook deze voor 'the lower back' https://www.youtube.com/watch?v=7c2-1T4Xydk