Hoi dames, Ik ben nu 20wk + 4dg zwanger. Uitgerekend op 13-12-2013 (vrijdag de 13e). Wie van jullie is nog meer rond deze periode uitgerekend? Van harte gefeliciteerd voor alle (aanstaande) mama's die zwanger zijn.
ik anderhalve week daarvoor... 2-12-13. Maar er is volgens mij geen begin december groep hier op het moment.
Ik ben uitgerekend op 04/12/2013... Wij zijn ook in verwachting van een kleine meid! Vorige week hebben we het kamertje en de wandelwagen besteld, komende weken dus aan het klussen. Hoe voelen jullie je? Ik sinds een week of drie eindelijk weer eens wat beter, was die misselijkheid ook wel beu...
Hoi Juudje! Gefeliciteerd! Super leuk dat jullie ook een meisje krijgen. Lekker is dat he bezig zijn voor jullie kleine. Ik ben gelukkig niet misselijk geweest ook niet overgegeven. Wel lage bloeddruk sinds ik zwanger ben en flauwgevallen met als gevolg hersenschudding. Maar voor de rest vallen de kwaaltjes reuze mee. Wel heel heel erg moe slaap enorm veel. Gelukkig is je misselijkheid weg en hopen dat dat zo blijft! Hoe voel je je voor de rest?
Ik ben 8-12-2013 uitgerekend Ben vandaag precies 22 weken.. Wij krijgen ook een kleine meid. Heb me heel erg beroerd gevoelt in het begin ik kon niks binnen houden heb er gelukkig medicijnen voor gekregen en sinds een week kan ik daar zelfs zonder.
Kijk en zo zijn we al met zn 5en Ik weet niet wat het wordt. Mijn vriend wil graag dat het een verassing blijft dus heb ik geen keus dan daarin mee te gaan. Onze kamer en kinderwagen hebben we inmiddels al binnen. Zijn druk aan de schilder om de kamer te kunnen inrichten! Hoe zien jullie buikjes eruit? groeien ze al goed?
Bevallings lijst 1 t/m 14 december 2013 1 2 Juis*** 26jr, 1e kindje, bv/fv, ziekenhuis en het wordt een verrassing! 3 4 Juudje1981 ..jr, ..e kindje bv/fv, ziekenhuis/thuis en het wordt een meisje! 5 6 7 8 Lamee ..jr, ..e kindje bv/fv, ziekenhuis/thuis en het wordt een meisje! 9 10 11 Merel ..jr, ..e kindje bv/fv, ziekenhuis/thuis en het wordt een meisje! 12 13 Jayda ..jr, ..e kindje bv/fv, ziekenhuis/thuis en het wordt een meisje! 14 Totaal 5 zwangeren! Afspraken Augustus: 20: Juis VK Ik heb even een lijstje gemaakt! Hoop dat jullie dat leuk vinden! maar is wel een leuk en makkelijk overzicht. Graag je eigen gegevens in de laatste lijst aanvullen/aanpassen! Lijstje kan je via quote kopieren alleen dan even de quote gegevens weghalen.
Bevallings lijst 1 t/m 14 december 2013 1 2 Juis*** 26jr, 1e kindje, bv/fv, ziekenhuis en het wordt een verrassing! 3 4 Juudje1981 ..jr, ..e kindje bv/fv, ziekenhuis/thuis en het wordt een meisje! 5 6 7 8 Lamee 26jr, 1e kindje bv/fv thuis en het wordt een meisje! 9 10 11 Merel ..jr, ..e kindje bv/fv, ziekenhuis/thuis en het wordt een meisje! 12 13 Jayda ..jr, ..e kindje bv/fv, ziekenhuis/thuis en het wordt een meisje! 14 Totaal 5 zwangeren! Afspraken Augustus: 20: Juis VK 15: Lamee VK
Leuk, een begin december topic! Mag ik me ook aansluiten? Ik ben net als Juis 2 december uitgerekend en wij verwachten een jongetje! Onze eerste, dus spannend allemaal!
Hoi hoi! Gefeliciteerd! En leuk ook een meisje Ik ga voor je duimen dat je nu kan gaan genieten van je zwangerschap zonder beroerd te voelen!
Hoi Juis en Ellen! Van harte welkom gezellig dat jullie ook in December uitgerekend zijn. @ Juis gefeliciteerd en spannend hoor een verrassing krijgen jullie dus erg leuk! En buikje groeit een klein beetje maar heb echt nog een klein buikje. En jij? Leuk het lijstje ik zal het ook even invullen. @Ellen gefeliciteerd! Een jongetje super leuk je bent de eerste van ons die een jongetje krijgt! Leuk he en helemaal omdat het je eerste zwangerschap is.
Dank je Jayda! Ja, de eerste jongen hier! Alhoewel we het van Juis natuurlijk nog niet weten; wellicht krijgt zij ook een jochie! Hoe verloopt de zwangerschap bij jullie allemaal? Fijn Lamee, dat je niet meer zo misselijk bent! Ik heb dat gelukkig niet gehad. Wel redelijk wat psychische klachten, maar dat gaat de laatste tijd gelukkig weer bergopwaarts. En voelen jullie de kleine al goed? Ik behoorlijk; een echte druktemaker! Hij kan zich af en toe helemaal afzetten en dan krijg ik een enorme bult aan de linker- of rechterkant; grappig hoor! Ik heb ook al een flinke buik; van 69 cm taille aan het begin naar nu 99 cm! Ook al 9 kilo erbij. En ik was zo slank.... Heb het er graag voor over. Fijne dag allemaal!
@ellen gefeliciteerd! En de eerste jongen hier (zover we weten) @juis heb je wel een voorgevoel over het geslacht van jullie kindje? Mijn buik begint al aardig te groeien, hoewel sommige in mijn omgeving het nog wel mee vinden vallen vind ik mezelf al behoorlijk. Kwa kilo's valt het wel mee ik weeg nog steeds minder als bij het begin van de zwangerschap maar ben toen ook wel aardig afgevallen en vanaf m'n lichtste gewicht zit er nu zo'n 4 kilo bij. Ik voel de baby best wel veel vooral als ik rustig zit of in bed lig. Mijn vriend heeft haar zelfs al een keer gevoeld. Heel toevallig ook want daarna heb ik haar zelf ook nooit meer zo duidelijk gevoeld. Hebben jullie al last van harde buiken of andere ongemakken? Ik heb een staand beroep dus rond een uur of 4 begint m'n buik meestal hard te worden en ik m'n rug voel ik soms ook wel heel erg Maar dat hoort er allemaal bij had alleen zelf niet verwacht dat dat al zo snel zou zijn Gaan jullie nog iets doen van een zwangerschapscursus? Ik heb mezelf opgegeven voor yoga.. Ik ben benieuwd.
Hallo, mag ik me ook aansluiten bij jullie groepje? Ik ben 1 december uitgerekend en we verwachten een meisje. Ben ongeveer 5 kilo bijgekomen, maar heb echt nog maar een klein buikje...
Bevallings lijst 1 t/m 14 december 2013 1 Pline, 28 jr, 1ste kindje, bv, ziekenhuis en het wordt een meisje! 2 Juis*** 26jr, 1e kindje, bv/fv, ziekenhuis en het wordt een verrassing! 3 4 Juudje1981 ..jr, ..e kindje bv/fv, ziekenhuis/thuis en het wordt een meisje! 5 6 7 8 Lamee 26jr, 1e kindje bv/fv thuis en het wordt een meisje! 9 10 11 Merel ..jr, ..e kindje bv/fv, ziekenhuis/thuis en het wordt een meisje! 12 13 Jayda ..jr, ..e kindje bv/fv, ziekenhuis/thuis en het wordt een meisje! 14 Totaal 5 zwangeren! Afspraken Augustus: 19: Pline (huisarts) 20: Juis VK 15: Lamee VK