Even kort: lunchtijd Net eerste prikjes: brullen! Verder alles prima: nu 4930gram en 57,5cm even uit mijn hoofd. Dus bijna +10cm en 1,2kg erbij in 7,5week (en voor de voeding gewogen dus zou nog iets bij mogen ).
@abri, nou dat is goed zeg @hier. E heeft last van pukkeltjes-puistjes? Denk dat het baby acne is. Komt,gaat weg en is weer gekomen. Huidje schilfert ook een beetje. Trouwens het is alleen op haar gezicht. Hebben jullie babys er ook last van?
@ roosje hier ook pukkeltjes, ene dag wel en zo weer weg. Ik was zn koppie goed en doe er dan weleda calendula op en heeft ie weer mooi huidje. Ook alleen op zn wangetjes en beetje voorhoofd. @ wegen, dinsdag was die 5250 gram (6weken) @ kwebbel, hoe gaat het nu? Nog contact gehad met je huisarts of die gek geworden was?
Ik neem me al een oos voor vaker/meer te reageren. maar er zijn veel zorgen om Stijn. Hij ligt al sinds vrijdag in het ziekenhuis en we mogen nog niet naar huis... Ben er wel weer klaar mee...
Hee dat is helemaal niet leuk Heeft hij een sonde gekregen? Wat zijn de voorspellingen over wanneer jullie naar huis mogen? En hoe is Stijn er verder onder, nog steeds zo vrolijk? Hier prikjes gehad gisteren en ze is alweer 5,5 kilo.. dat is ruim een kilo per maand gegroeid sinds haar geboorte (dus niet eens het laagste gewicht). Maatje 62 hangt in de kast, maatje 56 gaat binnekort naar Marktplaats. Snif. Verder gaat het hier goed. SPugen is zo goed als over, darmkrampjes ook. Af en toe wat mopperig maar dan pakken we haat lekker bij ons Zelf spelen zit er nog niet in, 5 miuutjes en dan is het wel echt klaar. Maar goed, ze is ook niet meer dan een uur wakker tussen de voedingen in dus dan is de tijd na voeden, verschonen, liedjes zingen en kusjes geven ook zo weer om.
Danielle wat is er met Stijn dat hij is opgenomen?? Heel veel sterkte! Juju wat fijn dat het spugen en krampjes over zijn! Hoe is het met de rest van de babys met krampjes? Zonde he dat snelle groeien en alle mooie kleertjes! Zijn er alweer nieuwe foto's van de kleintjes??? Hier net nog even gewogen bij inloopuurtje, 5340gr Maar wel de hele week ziek geweest en drinkt vandaag voor het eerst weer elke fles 100 a 120.
Juju leuk pakje Wat fijn dat de krampen over zijn. Hier helaas nog niet. Het poepen gaat wel iets beter gelukkig. Infacol gebruiken we nog naar minder.
Het is ook een echt meisje!! Samme fijn dat het wel wat beter gaat met poepen, gebruik je omneo tegen krampjes/ moeizame ontlasting of geef je borst? Ik vergeet het steeds wie wat doet. Hier 2 uur na de voeding krampjes en extreem veel scheetjes. Hier nog een foto van ons mannetje, dit was vorige week. Krijg de foto alleen niet rechtop.
Saga, lieve foto en wat ee mooie ogen! Ik gebruik standaard 1. Hij doet het daar goed op. Denk dat zijn darmen gewoon wat traag zijn. Lydia, leuk foto en wat is levi groot verhouding jinte.
Bekijk bijlage 313299 Onze kleine wondertje, het gaat een stuk beter nu met haar neocate voeding. Gisteren haar 1e prikje gehad dat was echt verschrikkelijk ze trok echt een pruil lipje. Heeft jullie kleintje ook last van spuit luiers ze lekt steeds door gelukkig gaat het nu beter haar ontlasting is al wat kleveriger.
@ Lydia wat schattig samen!! Helemaal trots met haar kleine broertje! Hij lijkt zo groot hihi, ook zo lekker wijs koppie! ze schelen ook maar 20cm! @ Froetsel wat een schatje! En wat een mooie haartjes!! Geweldig dat er al een strikje in kan!! Geen nog geen spuitluier gehad. Jesse ligt nu heerlijk te slapen in ee box, vind het zo saai!! Maar wil hem ook niet wakker maken hij is zoveel wakker overdag. Heb hem liefste hele dag om mn nek haha. Hoeveel flessen geven jullie nu? Sinds vandaag 135cc (120+4) en 3,5 uur ertussen. Probeer het nu wat op te bouwen, 3,5 red ik net want hij zit nog helemaal in zn 3 uur ritme.
Hoi allemaal. Ben nieuw op het forum en kom me melden bij deze mama club! 29 januari ben ik dmv een spoedkeizersnede bevallen van dochter Zoë! Ik was al 2 weken over tijd en bij het breken van de vliezen had ze in het water gepoept en ging haar hartslag omlaag. Ds vandaar de keizersnede. Ik merk dat ik soms nog erg stuntel met de slaapjes en de voedingen! Na wat googlen kwam ik op dit forum uit en heb me aangemeld. Van iemand met 2 banen ben ik naar een thuis zittende moeder gegaan en ga ik straks weer 2 dagen werken. Ik heb met name met het thuis zitten erg veel moeite! Ik weet niet wat te doen en voel me soms eenzaam. Het huishouden is naar verloop van tijd ook op orde en vriendinnen werken allemaal! Zoë is een stevige slaper en vaak maar een uurtje wakker voor de voeding. Soms vertikt ze het om te slapen, dan neem ik haar vaak mee naar beneden en ga dan even met haar wandelen of tv kijken (vindt ze leuk!), helaas door het weer kan ik niet langer dan 20 minuten met haar wandelen! Ik zou Zoë niet meer willen missen, maar soms voel ik me echt een beetje alleen en verveeld... Zijn er meer dames die met dit soort gevoelens te maken hebben? Groetjes Kellebel
Heel herkenbaar! Bij mijn zoontje kwamen de muren ook op me af soms. Het wordt beter, naarmate ze ouder worden. Met mijn dochter is het anders, die moet zich een beetje schikken naar het schema van mijn zoontje maar nog steeds ben ik geen echte thuisblijfmama hoor