Mama's 15-31 januari 2013

Discussie in 'De mama's' gestart door Danielle86, 9 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Kwebbel wat naar dat ze bloed spuugde! Fijn dat het nu weer beter gaat!

Hier wel een ander mannetje,
    Veeeeeel slapen, huilen, slapen, huilen, drinken en weer verder.
    ML vertrouwde het niet en wou naar de HA, had zn fles opgehoogt naar 120+4 wat hij wel leegdronk maar wat opspuugde en erna ging krijsen. HA gaf spul mee voor verborgen reflux. Maar mijn gevoel zei anders en heb gewoon zn flessen weer kleiner gemaakt en niks aan de hand. Nou heb ik het flesje hier nog, gelukkig niet open geweest!
    Hij begint ook steeds meer te pakken, zn oren, zn piemeltje met verschonen haha, elke keer goed opletten of die niet snel graait bij een poepluier.
    Maar ik heb deze week ook weer in ziekenhuis gelegen voor galblaas operatie, nu is die eruit en hoop weer normaal te kunnen eten. Vorige keer was die ook zo van slag dat ik weg was.
    Voor ml best vervelend, want bij mij is die stil en valt ie in slaap, hij wil dat ook zo graag, snap hem ook wel.

Hier snachts ook nog steeds een fles, 23 a 23.30 , 04.30 a 5.00 en dan om 8 a 9 weer.

Vind het moeder zijn nog steeds zo bijzonder, vanaf de dag dat hij er is voelt het al alsof die er jaren is. Ben zo verliefd!

2. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Zijn eerste pasen :D

Nou foto wil niet!

Volgende poging

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      36,4 KB
      Weergaven:
      158
  3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Schatje Saga! Hier ook nog een nachtvoeding hoor. Extr knuffetijd ;)

4. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    heb de vorige keer me eerste ongi gehad die duurde +- 3 weken nu ben ik vrij normaal ongi volgens de pil maar het bloeden is wel 3 keer zo erg hoort dat er bij na een keizersnede ???

5. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Geen idee of bij een keizersnee hoort,maar weet wel dat mijn menstruatie na de bevalling erger is geworden. Ben benieuwd hoe dat nu is als ik weer ontgesteld wordt.

6. AHzondag

Saga lieve foto! Gelukkig is je mannetje weer de oude. Je kunt ook eerst 1fles ophogen en als die goed gaat een tweede. Het is vaak even spelen met hoeveel ze willen en op kunnen. Het maagje moet ook weer wennen aan meer voeding.wij geven nu 3x 150+5, 1x180+6 en 2x120+4 die 180+6 gaat nog niet op maar hij drinkt wel meer dan 150+5 en snachts gaat er niet meer in dan die 120 maar doorslapen doet hij niet.

7. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Ik geef altijd 180/6 behalve de 23 uur fles want dan valt ze toch in slaap! Opdrinken doet ze ook bijna nooit maar de ene keer laat ze 50 staan, dan weer 20 etc... Ze kan zelf goed aangeven wat ze wil drinken en ze kan daar ook 3,5 tot 4 uur op teren! Hier slaapt ze van 20.15 tot ong 6.30 met alleen nog een fles om 23 uur! als pas geborene sliep ze na een paar dagen al 5 uur achter elkaar snachts dus ik heb amper 2 nachtvoedingen hoeven geven! Vanochtend schrok ik om 8 uur wakker, had nog niet geroepen voor de ochtendfles! :$ ze was wat van slag door het uurtje vooruit zetten! Ging gisteren ook pas om 21 uur slapen ipv 20 uur! Vandaag om 20.30 gaan slapen, tussendoor ff wakker geweest maar ging na troosten weer slapen!

8. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Hee saga ik zie dat jou zoontje 1 dag ouder is dan mijn dochter maar hij lijkt nog wel 'klein' vergeleken met Zoë? Is hij te vroeg geboren?

9. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Hier geef ik bv op verzoek. Maar omdat ze niet genoeg krijgt geef ik haar bijvoeding. Als ik beetje bv heb gegeven geef ik haar 60 of 90 cc
    Als ik helemaal geen bv geef dan geef ik 120 cc. Dat is meestal voordat ik slaap tussen 23:00 - 00:00 ongeveer.
    Dan slaapt ze meestal verder tot in de ochtend 6-7 uur.

Even een vraagje dan: Is 120 cc niet te weinig dan als ik helemaal geen bv geef.?

Hier ook fototje. Mijn lieve meiske

10. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Ja is hier echt ff aanklooien met die flessen nu die zo aan het groeien is. Voeden jullie nu op verzoek of maken jullie wakker na een bepaalde tijd?

Kel, hij is niet klein hoor, woog 4060 bij geboorte en gok nu rond de 6 kg en zeker 62cm. Vrijdag zn prikjes dus zullen we hem weer wegen/meten.

Roosje wat een prachtig meisje! Denk als ze goed doet op die 120 het zo laten of 150 proberen en zien wat ze ervan drinkt.

We zitten nu op 120 en voor de nacht 150 en de ochtend ook naar een 150 vanaf morgen om te proberen. Hier heel duidelijk mannetje, genoeg is genoeg

Ongi, ik weet het niet, dacht toen ongi te worden maar bleef bij dagelijks klein beetje bruin slijm. Dus we wachten het ook af.

Brengen jullie de kleine smiddags even naar bed of slaapt ie in de box?

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Hier op verzoek :)

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Oh, en slapen vaak in de box .. Als ik boven bezig ben neem ik hem als hij wakker is mee & leg hem in bed ( dan valt hij ook vaak in slaap )

13. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Slaapjes in bed of de draagdoek als we weg gaan.

14. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Yfke gaat 's middags haar bed in, want dan slaapt ze met gemak 2 uur of langer. Beneden zijn het eerder hazeslaapjes. Als we weg gaan slaapt ze in de wagen of draagdoek.

15. AHzondag

hier laten we overdag 4 uur tussen de voedingen en in de nacht op verzoek maar dat is meestal na 4/5 uur. we gaan vandaag laatste voeding geven om 12uur in de hoop dat hij gaat leren doorslapen.
    alle slaapjes zijn op bed, box is om te spelen en bed om te slapen.

16. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Leggen jullie dan wakker in bed?

Elke keer als ik denk oh nu zal die wel moe zijn en breng hem naar zn wieg is die klaar wakker en kijkt ie me met grote ogen aan en een lach. Blijf ik er even bijzitten maar is die te wakker om te slapen.
    Dus nu meestal nog in mn armen of box, maar dat blijven hazeslaapjes en merk dat ie meer nodig heeft.
    Plus als zn speen uit zn mond valt boven dan is het krijsen! Word 800x de trap op en af voor een speen.

Nu ligt ie ook bij me te slapen, ach geeft mij ook wat verplichte rust ;)
    Maar hij moet er toch een keer aan gaan geloven.

Slaapt jullie kleine al in zn eigen bed of nog op de slaapkamer? Hier nog dicht naast mn bed!

17. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hallo dames hoe gaat het hier?

Hier geef ik de fles op vaste tijdstippen, 9-13.00-17.00-21.00 en dan komt ze meestal rond 6 a 7 uur in de ochtend.
    De laatste voeding krijg ze 180 + 6 schepjes, en die van 6 a 7 uur ook 180 + 6 schepjes.
    En de rest gewoon 150 ml + 5 schepjes, ze drinkt nog niet alles op de ene keer wel de ander keer niet.
    Hier slaapt de kleine meid al vanaf het begin in haar eigen bed/kamer, wigje in onze kamer heeft ze 2 dagen in geslapen ze sliep heel slecht bij ons.

Hier zodra ik de eerste slaap tekens zie dus haar oogjes vallen dicht of aan haar oortje krabben. Inbakerdoek om en hup in haar bedje en als we beneden zitten in de box. Maar ik leef zowat boven haha ivm nog me bekken klachten.
    En maak haar meestal overdag wakker voor de voeding zodat ze d'r na gelijk weer verder slaapt na haar flesje.

18. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
  19. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
  20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Froetsel wij zijn compleet :)
    Bij jinte was ik na 5mnd weer zwanger .
    Jullie wel dan ?

Hier altijd wakker in bed maar merk wel aan zijn gemopper en zijn doen dat hij
    Moe is en hij slaapt dan zo :)

Box/bed hebben ze nu nog niet echt door

Deel Deze Pagina