dames wat voor kinderwagen hebben jullie heb een cabino maar ben er steeds meer ontevreden over en me wielen zijn aardig aan het opraken en kan die niet los kopen :S
Geen garantie meer? Tenminste als je hem nieuw gekocht hebt zou die nu nog niet versleten mogen raken lijkt me! Hier een mutsaerts wandelwagen (nieuw gekocht bij de oudste) en nu ruim een jaar met wandelwagenbak in totaal gelopen en ruim 2,5jaar met buggyinzet, maar is echt nog prima. Een keer een lekke band gehad, maar bij de fietsenmaker zo een nieuwe buitenband kunnen kopen.
@kinderwagen, wij hebben een Joolz Day. Ben er echt tevreden mee. ziet er mooi uit. is ook heel licht, ook makkelijk inklapbaar. Mijn meid slaapt al paar nachten door. van 22:00 tot 07:00 / 08:00 Is dat normaal meiden? Moet ik haar wakker maken of niet? Vandaag probeerde ze te draaien van haar buik naar haar rug maar is niet echt gelukt. Leuk om te zien Ze is beetje gewend aan bijvoeding en nu drinkt ze erg onrustig aan de borst, soms wil ze helemaal niet de borst, wordt ze superboos en is ze niet te troosten, dan geef ik haar nutrilon 1. ik heb gewoon soms niet genoeg melk of ze is gewend aan de fles nutri.
@ roosje: hier van 22/23-6/7 en ga haar niet wakker maken hoor. Als ze honger heeft meldt ze zich wel! En lastig met de fles erbij. Wil je dat zo laten of evt uitbreiden of wil je weer terug naar volledig aan de borst? Je houdt zo namelijk het tekort in stand en maakt het misschien groter door een fles aan te bieden.. Terwijl als je een paar dagen haar die fles niet zou geven en alleen de borst aan blijft bieden je de productie iets opkrikt en de fles niet nodig zou zijn. Maar is helemaal wat je wilt natuurlijk Weet je ook zeker dat je geen spruw hebt (of zij!) of dat je hongersignalen goed herkent? Is natuurlijk wel logisch dat ze de fles liever heeft, want over het algemeen gaat dat veel makkelijker.
@abri dan zou ik sowieso even de bon moeten opzoeken ik had namelijk gehoopt dat ze gewoon losse banden zouden verkopen maar dit zijn van die hele zachte banden waar je ook moeilijk mee over ruig terrein kan gaan en de steentjes blijven er gewoon echt in zitten
@ lennyt: maar dus niet een gewone binnen en buitenband zoals bij een fiets? Als alleen de buitenband lek is kun je die meestal dus wel vervangen. Maar ken je kinderwagen natuurlijk niet hihi.
Ik wil terug naar volledige bv geven. fles vindt ze idd makkelijker. nee geen spruw. al 2 dagen geef ik haar bijna om de 2 uur, of wanneer ze wakker is gelijk. ze is niet elke keer boos maar wanneer ze gewoon geen zin heeft in drinken. ik zou het niet weten. moet er goed over nadenken
@abri nee geen binnen en buitenband zoals een fiets nee en zit hier dicht bij de bossen en met het weer wat er nu aankomt wandel ik graag maar die willen zijn echt funnest
Hier ook weleens een periode bozig aan de borst hoor Roosje en voor zover ik weet geen spruw. Soms merk ik dat ze gewoon niet zo hongerig is en de voeding mij vooral beter uitkomt met bijv halen en brengen van de oudste van en naar school. Ze kan dan ook onrustig zijn omdat ze eigenlijk dus niet hongerig genoeg is denk ik. Misschien anders na de voeding kolven ipv aldoor echt aanleggen? Geen idee of je dat ziet zitten hoor, maar dan krik je ook je productie iets op, maar hoeft ze niet veel meer aan de borst. Of bijv als ze om 22 nog gedronken heeft en dan dus pas rond 8 weer komt zelf ng een keer kolven voordat je naar bed gaat? Lastig af en toe die bv hihi.
Roosje zijn het geen regeldagen? Als je niks aan je voeding hebt verander zou ik blijven vertrouwen op je bv! Maar hoe meer je de fles aanbiedt, hoe meer je bv gaat terug lopen. Bij mij was het in een week afgelopen! Wij hebben ook een Joolz, is erg fijn en handig! Handig in gebruik voor verschillende lengtes! Mijn vriend is nml een stuk langer dan ik! Omdat Zoë aan een kant van haar hoofdje en beetje een afplatting heeft krijgt ze fysio! De eerste 2 x vond ze er geen bal aan, maar nu vindt ze het al een stuk leuker!
Hallo dames, Mijne slaapt tussen 20.00/21.00 uur door tot 7.00/7.30 maak haar ook niet wakker ze krijgt genoeg binnen! Kellebel; vraagje hoe weet je dat ze een afplatting heeft/had? Mijne wisselt wel gelukkig steeds van kant om te slapen maar je weet het maar nooit. Hier hebben we de stokke ben er super tevreden over, Dames wanneer zijn jullie van plan pap groenten en fruit te geven? En waar beginnen jullie mee
Hier met 6 maanden en met groente in stukjes (Rapley methode). Ben je je er al in aan het verdiepen hihi
froetsel, ik wil ruilen!!! wil die slaaptijden ook hahaha. hier nog steeds 1 nachtvoeding wel slaat hij al een paar dagen een voeding over die van 21.30. hij krijgt dan als wij naar bed gaan want vanaf 17.30 niet meer eten vind ik niet goed. ik ga vanavond wel voeding geven in de hoop dat hij dan de nacht doorslaapt. bijvoeden, heb eigenlijk nog geen idee wanneer ik het wil doen. bij mijn oudste ben ik begonnen met 4 maanden maar doe had minder last van zijn darmen dan Damon dus wacht nu nog even af hoe het over een paar weekjes is. ga eerst beginnen met groenten, wil hem niet meteen aan het zoete laten wennen. ga het ook allemaal weer vers maken vond ik super leuk om te doen. maar om echt allereerst kennis te maken geef ik een beetje pap denk ik. abri, jij durft de rapley methode! wat is jou reden als ik vragen mag? ik ga dat niet doen, geen goed gevoel over maar ga net als bij wesley wel snel over op stukjes geven. heb het maar heel kort gepureerd eigenlijk.
Ik ook rapley met 6 maanden, net als bij mijn zoontje. Hier nog geen doorslaper helaas Maar ook weer geen ramp want drinken kost paar minuten, maar toch, lekker doortukken zou ook fijn zijn Hier MC Mura en na ruim 2 jaar nog zo goed als nieuw, superding.
nou flink met elkaar overlegd en besloten om toch maar voor een goeie tweedehands te gaan via internet hij vind dak het geld vergooi als dak nu een helemaal nieuwe ga kopen mja
Froetsel ij mij merkte het cb het op.. Ik had het zelf nog niet zo gezien en ze heeft het ook niet zo erg gelukkig! Ze heeft geen voorkeurshouding verder want hoewel rechts plat is, ligt ze ook heel veel op links! Ook heeft ze aan haar rechteroog een diepere oogplooi, maar die heeft ze vanaf haar geboorte zagen we op de foto! Dus waarschijnlijk is ze er al met een afgeplat hoofdje uitgekomen door de ligging in mn buik! Bij ons is het ritme heerlijk omgegooid! Eerst kreeg ze om 19 uur voeding, ging om 20.15 slapen en dan om 23 weer voeding, maar sinds kort wilt ze echt al om 18 uur voeding! Op zich geen ramp, want dan kan de late fles ook eerder en slaapt ze ook tot 6 a 7 uur, maar ze wil tussen de fles van 18 en 22 wil ze niet slapen! Gewoon ECHT niet! Schreeuwt echt moord en brand en we hebben al vanalles geprobeerd; laten huilen, troostem, wiegem, speentje, op de arm in slaap laten vallen, eruit halen en gewoon wakker houden.. Het enige wat nog wilt helpen is de fles wat eerder geven (tussen 20.30 en 21.00) toen we hem een keer om 21 uur gaven ging ze nml wel slapen tot 7 uur maar ik vind de tijd tussen 17 en 21 moeilijk te overbruggen... Wat zouden jullie doen? Ze wi gewoon in die vroege avond niet slapen, terwijl ze wel moe is! Ik zit eraan te denken om misschien een papfles te geven in de avond maar ik weet niet goed welke fles dan...
Ik zou geen pap doen nog. Ze is nog geen 4maanden en weet niet of haar darmen dat al aan kunnen. Je zou wel friso extra kunnen geven weet niet of je zoiets ook van nutrilon hebt. Het zou natuurlijk kunnen dat ze gewoon op die tijden een huiluur(en) heeft.zit ze niet in een sprong? Opzich kan het geen kwaad als je eerder haar de fles geeft als ze net zolang slaapt. Hoeveel geef je haar nu? Ze kan ook toe zijn aan extra voeding.
Volgens mij is dat nutriton dan? Ze kreeg normaal altijd 5 x 180/6 aangeboden (weegt ong 5 kilo) maar die drinkt ze bijna nooit op. Ze laat meestal zo'n 40-50 staan (durf geen kleinere flessen te geven omdat ze soms wel 200 drinkt) maar sinds 1,5 week krijgt ze dus af en toe een extra fles.. Ze zit idd wel in een sprongetje sinds vorige week donderdag, en misschien een groeispurt ook (ineens waren alle kleertjes te klein! ) maar vind dat het sprongetje lang duurt... ik denk dat ze die avond fles best eerder al kan krijgen om dan door te slapen.. Ga woensdag naar het cb om te wegen en dan zal ik eens navragen.. Ze heeft al vaker problemen gehad met voedingen en onrust..
Nutriton is om de voeding dikker te maken tegen spugen en het omhoog komen van de voeding. Zou anders 150+5 aanbieden en dan meer geven als ze erom vraagt of kijken welke flessen ze echt op drinkt en die 180geven. Je zit eht aan je max met 5×180. Ze kan ook te vol zitten en daar last van hebben.
Ja maar ze drinkt die flessen nooit op.. Heel af en toe drinkt ze eens een fles helemaal op... Misschien met nutrilon forte combineren? Ze redt het ook ineens niet meer met 3,5/4 uur ...