Mama's 15-31 januari 2013

Discussie in 'De mama's' gestart door Danielle86, 9 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ik gebruik hem met veel wind of zon.

2. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hihi herkenbaar hoor. Is meestal best wat gemopper, maar is niet anders als het waait of de zo'n schijnt :p Hang nog weleens een speeltje aan de binnenkant zeg maar dus kijkt ze en naar t speeltje en de roze doek. Dat in combi met het gewiebel van de wagen zorgt meestal toch voor opgave :D

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    hier een wandelwagenhater ;) Ik ben in totaal geloof ik 3x met haar in de wagen naar buiten geweest. Ze spuugt, protesteert, is verdrietig.. dus hier toch maar een draagsysteem.

Knap hoor de kindjes die al draaien! Hier nog niet aan de orde :) Dat staan herken ik wel. Bizar hoeveel kracht er in die kleine pootjes zit he!

4. AHzondag

Juju, Damon is behoorlijk gefrustreerd omdat het van rug naar buik niet lukt. Dus eigenlijk zou ik best willen dat er nog niks gebeurde haha. Hier eigenlijk veel maxicosi maar wij zijn ook nooit lang onderweg eigenlijk. Mochte we lang weggaan neem ik de bak mee.

5. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    hier ook eentje die het liefste nu al zou willen gaan staan maar moet zeggen die kleintjes hebben er inderdaad aardig de beentjes onder

6. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Hoi dames even een vraagje.. Wat heeft jullie mini aan met dit weer? Hier een romper km met shirt lange mouw, broekje en sokjes.. M'n stiefmoeder zegt dat ze te koud gekleed is. Ik heb zelf een t shirt km aan en heb het niet koud. Dit is toch niet te koud gekleed? Ze kan zich nu toch goed warm houden? M'n stiefmoeder had haar binnen in een deken gewikkeld, ti's 19 Gr. Binnen! ;)

7. AHzondag

Hier hetzelfde hoor. Romper km shirt lange mouw en broek met sokken. Heb zelf ook lange mouw aan.

8. Kellebel1987

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Hmm ok... Ze zeurt altijd dat het te koud is en dat ik haar koud kleed, maar ze is 3 maanden en het is 14 graden buiten dus vind haar niet te koud gekleed.. Als ze nou 2 weken oud was.... Ze vond daarom ook dat ik een klamboe aan het bed moest doen want dat was ook warmer... Ja, vroeger in tochtige huizen waar de ijspegels binnen hingen...

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Gewoon in het nekje voelen.
    Hier 1 laag lang en 1 laag kort (dus romper langer mouw met korte mouw shirtje of romper korte/geen mouw met shirtje lange mouw)
    Als we naar buiten gaan wel beenwarmers en een jasje en gehaakt mutsje in de doek.

10. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Hier ook buiten nog dun mutsje op. Met warme deken. De wind is nog zo koud!
    Als ik de tuindeuren open heb voor de honden krijgt hij wel een fleece dekentje over zich.

11. Kellebel1987

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Pfoeh, hier een zware nacht gehad... Zoƫ werd om 22 uur wakker voor een fles terwijl ze toen echt al veel gedronken had.. Om 23.30 wakker voor haar speen, 1.30 wakker voor speen, 4 uur wakker, was boven de dekens gekomen (heeft wel een slaapzak) en volgens mij had ze heel hard geniest ofzo, want ze zat ook te snuffen met haar neus, dus even geknuffeld en weer speentje en toen moest ik madame om 8.30 wakker maken, om vervolgens na een uur haar weer op bed te leggen! Ze had geen honger anders zou ze wel anders gehuild hebben en de speen niet gepakt hebben, maar hopelijk gaat dit geen gewoonte worden van haar!

12. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    hier romper km en tshirt lange mouw en sokjes
    soms wel een zomerjasje aan maar dat ligt heel aan de temperatuur

13. Kellebel1987

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Die van mij heeft al 2 weken een zomerjasje aan, alleen toen het echt wat slechter weer was een dikker jasje.. Maar volgens mij heeft ze het ook echt snel warm, ze had in het begin ook veel last van warmte bultjes.. Nu ook romper lm, shirt km maar ga denk ik zo een romper met km aan doen, vind het al aardig warm worden!

14. AHzondag

Hier ook zomerjasje/vest. Gisteren een dikker jasje. Hij ligt ook nog steeds in zijn wikkeldoek in de maxicosi. Truitje lange mouw. Vind het zelf nog te kiyd voor korte mouw. Draag ik zelf ook nog niet.

Hier ook weer een drama nacht pff weet het echt niet meer. Ga vanavond maar een 210geven en anders maar een late voeding weer geven.

15. Kellebel1987

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Wij hebben nu allebei een korte mouw aan.. Ze was net ook echt heel warm! Al het koud wordt doe ik haar een vestje aan..

Sammie kun je niet vaker een fles geven? Weet niet of je op schema of verzoek doet? Hier is het ook weer bal met de flessen.. Op dit moment geen ritme te ontdekken! Met koninginnedag 4 flessen en een dag later weer 7! Bij koninginnedag zat er iedere keer 4 uur tussen de flessen en dronk ze er 3 leeg, bij die van 7 ook 4 uur en dan drinkt ze ook maar 100... Snap er soms niks van..... Baby's.... :D

16. AHzondag

Ik voed op schema omdat ik een ritme handig vindt maar hij komt zelf ook om de tijden dus het is ook een beetje op verzoek. Ik ga vanavond alleen de avond fles ophogen en kijken wat hij doet.vreemd he die flessen en honger.

17. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Vandaag CB geweest, mannetje is helemaal van slag van zn prikjes. Kan alleen maar hard huilen en wil niks, niks is goed. Alleen maar hangen in mn armen en als ik beweegt flipt ie weer.
    Was doodmoe, wou ook geen flesje, uiteindelijk na een slaap in mn armen een fles gegeven en toen was bedje ook weer goed.

Cb verbaasde zich hoe ver die voor was op zn leeftijd hij is zo onwijs sterk. Ze zei het wel 5x haha. Hij is nu 63cm en 6550 gram. Op de +1 en hoofdje op de gewone lijn. Ik mag rustig beginnen met rijstebloem en ook helemaal over op forte, maar gaat zo goed op zn mix.
    Rijstebloem weet ik ook nog niet, het is anders vanaf 4 maanden. Potjes mocht ook al vanaf 3,5 maand omdat ie volgens haar wel extra mag hebben. Maar daar wacht ik zowiezo nog mee.
    Hij is ook absoluut niet dun ofzo dus vind best bijzonder dat ze dat allemaal opperde.

18. Kellebel1987

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Van potjes worden ze in het begin niet dikker hoor.. Die 2 happen in het begin.. Wij gaan ook langzaam met wortels beginnen binnenkort.. Zei cb bij mij ook nml... Ze is zo wijs al...

Misschien wil een badje ook wel rust brengen Saga... Voelen ze ff geen pijn.

19. Kellebel1987

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Oooh dit moet ik met jullie delen!

Z. lag in de doomoo te wippen en ik hield een rammelaar voor haar neus en zat ondertussen naar vriendlief te kijken en te praten, begint ze ineens keihard te schaterlachen! Hahaha, ik lag in een deuk! Wat lieffff! Ze deed het twee keer achter elkaar, maar waarom? Ze is gek op de rammelaar dus waarschijnlijk daarom.... :D

20. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Huh? Ik zou echt niet beginnen voor 4 maanden hoor. Is recnet nog onderzoek geweest dat dat schadelijk kan zijn voor oa de nieren. Met 4 maanden is prima, maar nu zou ik de rijstebloem en prutjes nog echt even laten staan..

Hier ook weer nachtvoeding opeens en ook last van haar buikje. Komende dagen even de koffie laten staan en kijken of dat effect heeft.

Deel Deze Pagina