Alles qua tv is goed.. Muziek, nieuws, baby tv.. Ze gaat spartellen met haar benen. en in de wipper wordt het helemaal leuk! dan zie je die wipper helemaal heen en weer gaan. In de box is bij ons prima. maar alleen als ze op haar rug ligt. op haar buik gaat ze boeren, spugen etc. Dus ik probeer dit altijd op het aankleedkussen.
Hier cb geweest voor prikjes.. Blijft zielig hoor! Zelfs bij mijn derde haha. D. weegt nu 6kilo en is 62,5cm. Gaat dus nog steeds prima op borstvoeding en volgt precies de middelste hier wat betreft groei: grappig om te zien Maar lees over tv-gekke kindjes.. Hier ook hoor! Vanuit de box kijkt ze vrolijk mee met de andere twee naar Sesamstraat ed hihi.
Oh hahaha! Nou als ik uitga op de cervix slijm was het 9 en 10 mei me vruchtbare dagen! Dus dan is de 23ste me nod! Maar ga zondag testen 4 dagen voor nod. Ben al wel misselijk, spugen, lage rugpijn! Ik ging uit dat me cyclus zelfde zou zijn als voor de zwangerschap dan was idd me nod 15 mei geweest
Waaah word bijna jaloers! Hier steeds meer signalen dat vl echt geen tweede wil... Laat het nu maar rusten tot na de verhuis maar ik had graag gehoord dat hij er over een jaartje of 1,5 jaar ook wel voor had willen gaan Ben uiteraard wel blij voor jou als het meteen raak was!
wanneer weet je of de kleine uk genoeg gegeten heeft hij heeft namelijk een kwart potje (ongeveer) groenten op en een fles van 200cc maar heb het idee dat ie nog niet genoeg heeft gehad
Mijn man wilde de stap naar een eerste kind ook niet nemen haha, op een gegeven moment stond hij er voor open. En nu we onze wondertje hebben kan ie niet wachten wanneer nr 2 komt. Hoop dat het raak is!
die van mij had ook zoiets van een tweede dat wordt allemaal te duur zei die laatst zo tegen jens van Ja want papa en mama moeten oefenen want als wij straks voor jou een broertje of een zusje willen kan ik het niet meer lol
@Froetsel wat spannend!!!! Hopelijk is het raak! Hier zei manlief na de geboorte van de tweeling dat het eens maar nooit meer was............... nou gelukkig is hij bijgedraaid Ik zou zo nog voor een 4e gaan, maar dat is helaas niet haalbaar.......
Ja dames! Hij is negatief! Ik heb nog hoop 9 en 10 had k de grote hoeveelheid cervix slijm. Dus dan zou ook op 1 van die noemende me eisprong zijn geweest. Dus misschien te vroeg? Ik weet niet ga over 2 dagen denk k weer testen