Zoals vele keren gezegd, ik vind het echt jammer dat er niet meer gekletst wordt hier. 1-15 januari mammas kletsen ook niet meer dus dan ga ik wel naar de december mamma's 😄
Hallo dames, Sorry dat jullie zo verwaarloosd worden Ik klets momenteel bij de augustus mama's en heb nog altijd via fb contact met de januari mama's. Het wordt allemaal zo druk!! Hihi Geen idee wie hier nog allemaal zwanger is maar er zijn inmiddels uit ons oude kletstopic (op fb) 4 dames zwanger. 1= 40wk 1= +- 26wk Ik= 15wk 1= 5wk Hier gaat alles goed. Délana doe rent letterlijk al het huis door,ze loopt al voor haar 1ste verjaardag. Ze is een bijdehand dametje die weet wat ze wel en niet wil!! Hahaha Met de zwangerschap gaat ook alles goed,alleen heb ik de laatste tijd last van bloedverlies en dat vind ik wel eng. Overigens is alles goed met BabyBoy! JAAAA...we verwachten een 2de zoon M.oreno is zo in de wolken met een klein broertje! Ik wist van het begin Af aan dat het een jongetje was....dat zei mijn gevoel gewoon!