Mama's (2B) uit NH

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Duo Penotti, 5 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sillywendy

Sillywendy Actief lid

1 aug 2012
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal!

Wat een leuk nieuws allemaal bij iedereen!
    Maia gefeliciteerd met je zoon!

Ik zoek ook een cursus, denk aan yoga via wonderwereld maar weet niet of dat echt wat is.. moeilijk! zoek ook iets in de omgeving van hoofddorp

Fijne dag allemaal weer!!
    xx

2. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Volgens mij kun je in de Estafette in Nieuw-Vennep wel zwangerschapszwemmen. Dat wil ik misschien gaan doen.

Of is dat te ver voor jou?

3. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Sillywendy, yoga cursussen in overvloed volgens mij ... staat er niets op de site van je vk over die cursussen?
    Vind dat wel jammer, want ik wilde gewoon zwangerschapsgym doen, maar dat is er dus niet veel.
    Succes met zoeken en jij ook een fijne dag!

4. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Maia, via de Amstelring kun je zwangerschapscursussen volgen. In Aalsmeer en Uithoorn zijn die. En misschien ook wel in Hoofddorp?

Die in Nieuw-Vennep is helaas geannuleerd vanwege te weinig aanmeldingen.

5. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Amezen, aah in Nieuw Vennep. Dat zou dan ook nog kunnen, ik zit daar ook op tennis ; is een kwartiertje rijden voor me als het aan de kant van Hoofddorp is.
    Ik zal es op hun site kijken :), dankje! Misschien komen we elkaar daar straks dan wel tegen. We zijn wel ongeveer even ver qua zwangerschap :)

6. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
  7. Maia

Maia Niet meer actief

@yoga wonderwereld: op zich vond ik het heerlijk. Ik vond alleen de docente iets te zweverig. ik heb vaker yoga gedaan maar in vergelijking met andere docenten die ik gehad heb vond ik haar maar irritant. Vandaar dat ik het deze zwangerschap niet gedaan heb.

hier alles goed, kraamhulp is helaas weer weg, was vandaag haar laatste dagje. ik zal haar missen maar het is ook weer fijn om gewoon zelf thuis te zijn en je eigen dingen te kunnen doen.

8. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Vandaag de echo gehad en het was super :). De kleine was heel erg aan het draaien en alles bleef maar heen en weer gaan (hoofd, armen/benen), maar toch duidelijk kunnen zien dat het een meisje is!!!
    :D Erg leuk om nu te weten wat er in mijn buik groeit.
    Alles zag er ook goed uit, goed gegroeid!
    Op naar het weekend shoppen in Madrid :).

9. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ tori: leuk, een meisje! Geniet van het shoppen!

10. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Tori wat leuk een meisje :)!
    Nou mensen, als je buik dus vrij hoog groeit, is het vast een meisje Haha.

Hier niet veel te melden.
    Fijn weekend allemaal.

11. Maia

Maia Niet meer actief

Leuk zeg, een meisje tori. Super hoor.

12. Badhairday82

Badhairday82 Actief lid

18 feb 2012
    171
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Haarlemmermeer
    Oeps, had weer een hoop terug te lezen. In de herfstvakantie nogal druk gehad op het werk. Maar de rust keer nu gelukkig terug :)

Leuk Tori, heerlijk shoppen nu :)

En ik kan me wel voorstellen dat het dubbel is Maia zodra de kraamhulp vertrekt.

Hier een beetje in afwachting van de eerste bewegingen en de 20 weken echo (nog twee weken wachten, maar vrijdag al een intake) en helaas gaat het hier ook wel snel met de kilo's. Tot nu toe 3,5 kilo in 18 weken. Baal wel een beetje, maar had het ook wel verwacht, minder beweging gehad door de vermoeidheid van de afgelopen maanden en veel feestjes in de herfst en winter.
    Ik had ook graag willen zwangerschapszwemmen, maar dan moet ik me zo haasten na het werk, zag ik toch niet zo goed zitten. Dus ga ik voorlopig op woensdagochtend met schoonmoeder baantjes trekken, ook leuk :) En ik ga ook op zoek naar zwangerschapsgym of zo.

13. Maia

Maia Niet meer actief

dat vind ik nog netjes, 3,5 kilo in 18 weken hoor, valt reuze mee.

14. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ja dat vind ik ook hoor BHD!! Ik heb de weegschaal nog niet gezien hahahha.
    Nou meiden, wij krijgen een jongetje, had ik dat al verteld? *schaam schaam*

Zwangerschapszwemmen vond ik ook erg leuk, maar de tijd is zo ruk en zeker met een kleine die al rondloopt. Ik zie net dat het op maandag is in het Spectrum, van 19:00-19:45 uur, jeetje, kost wel €6,40 ... Best prijzig!! Dan maar baantjes zwemmen hahahaha.

15. Maia

Maia Niet meer actief

@edge: leuk een jongen!!

hier alles goed. Tim slaapt op zijn eigen kamertje want ik kon niet slapen met hem naast me, zat bij elk geluidje recht overeind van bezorgdheid. En heb dus de afgelopen week zo goed als niet geslapen. nu dus naar zijn eigen kamertje, vond ik wel moeilijk maar we houden de deuren open en ik hoor nu niet meer elk kreuntje waardoor ik wat beter slaap. En de hongerkreuntjes hoor ik nog wel op tijd dus dat ging prima vannacht. eindelijk een paar uurtjes geslapen. verder komt straks het cb op huisbezoek, ben benieuwd wat hij weegt want we zijn al een maatje groter in de luiers dus hij zal wel aardig boven zijn geboortegewicht zitten neem ik aan.

16. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ maia: groot gelijk dat jullie Tim in zijn eigen kamer hebben gelegd. Jouw nachtrust is heel belangrijk.
    Succes vandaag met het cb bezoek.

17. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahaa ja dan toch lekker in zn eigen kamertje.
    Baby;s groeien hard, ben benieuwd hoe je afspraak met het cb gaat.

Edge wat leuk een jongen! Van harte gefeliciteerd.
    Nu lekker shoppen? 6.40 euro voor 1x zwangerschapszwemmen? Poeh dat is inderdaad prijzig. Ik zit zelf ook te twijfelen of ik zal zwangerschapszwemmen. Met hoeveel weken beginnen de meeste dames daaraan? Anders kom ik daar aan met ongeveer 20 weken terwijl de meeste dames pas met 30 weken beginnen ofzo. Heb geen idee haha.

18. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ik was de vorige keer met Zoë daar al voor 10 weken dacht ik haha. Nee joh, iedereen komt wanneer ze wil, dus komt helemaal goed!!

19. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh hahahahahaha echt :)
    Nou zal ik binnenkort eens een badpak kopen.

20. Maia

Maia Niet meer actief

inderdaad, gewoon lekker doen wanneer je daar zin in hebt. zwemmen is best lekker als je zwanger bent.

Deel Deze Pagina