Mama's (2B) uit NH

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Duo Penotti, 5 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sillywendy

Sillywendy Actief lid

1 aug 2012
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden!

Hier weer eens bericht van mij!

Maia, wat fijn dat het beter gaat met Tim, en mooi om te lezen al die sinterklaas ervaringen van de wat oudere kindjes!

Fijn om te lezen dat het Spaarne het goed doet, ik werk zelf in het Spaarne en twijfel dus of ik daar wel wil bevallen, Wij gaan ook binnekort even een keer kijken of het wat is op die afdeling, en dan het bevalcentrum de nieuwe meren.. ben benieuwd!

Verder ben ik lekker druk met van alles en nog wat, de feestdagen staan voor de deur en er moeten nog aardig wat cadeautjes geshopt worden.
    Ook de kerstboom staat al in huis, er moeten alleen nog dingen in.. en dan nog maar te zwijgen over de kerstkaarten die ik allemaal nog wil schrijven :)

Nou meiden, fijne dag!!

2. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    In welke kamer lag jij Maia :D ?

3. Maia

Maia Niet meer actief

@edge: van Fleur weet ik het niet, toen was het bevalcentrum er nog niet natuurlijk. Een van de kamers aan de rechterkant.

ik had van Tim in kamer 1 moeten bevallen (semi medisch), maar omdat die bezet was, toch in het bevalcentrum bevallen. Meteen de eerste volgens mij (was er niet met m'n hoofd bij). We hadden eendjes op de muur :)

o ja en die bank..... die vonden de verloskundigen helemaal geweldig. Omdat het bij mij zo snel en heftig ging met Tim 'moesten' ze even bijkomen... het was een erg gezellig theekransje ;) Jan vond hem ook erg prettig hihi. Enige nadeel was dat ik moest douchen in bad, is op zich natuurlijk geen ramp, maar als ik net zoals bij Fleur was geweest had ik dat bad niet eens ingekomen. Nu was het geen probleem want ik had nergens last van (nou ja..), maar toch, vind dat niet handig bedacht.

4. Maia

Maia Niet meer actief

@sillywendy: lekker bezig dus :)

ik ben vandaag weer aan het 'sporten' gegaan (heb de wii fit uit het stof gehaald ;)). Kijken of ik langzamerhand die 5 overgebleven kilo's eraf kan krijgen (alleen jammer dat ik nog een chocoladeletter had liggen van Stam... die calorieën zitten er weer aan - voordeel: hij is nu op, dus morgen kan ik niet meer zondigen hihi)

5. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Maia, heb je wel meteen die calorie-bom teniet gedaan met het sporten! Haha. Ik heb ook nog maar een ministukje chocoladeletter, en daarna is het ook op! Maarja heb 'stiekem' al chocoladekransjes gekocht terwijl we dit jaar niet eens een boom hebben!

Gisteren bij de bekkenfysio geweest en het is gelukkig niet mn bekken maar toch echt die bilspier die niet goed zit! Dus moet niet te lang achterelkaar in 1 houding zitten en af n toe liggen en een rek oefening doen :). Volgende wk gaat ze m nog 1x los masseren en dan moet het wel helemaal weg gaan. Pfew, ben ik wel blij om zeg!

6. Maia

Maia Niet meer actief

o dat is inderdaad wel fijn nieuws want als het echt je bekken was geweest was je echt niet blij :( gelukkig maar!

en kerstkransjes, Jan en Fleur hebben degene gekocht die ik niet lust dus dat scheelt weer :)

7. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Oh gelukkig Tori!!! Scheelt een hele hoop natuurlijk.

Haha ja die bank he...., volgens mij was die met de ganzen de meest knusse kamer. Nee, dat bad zag ik gelijk al, vond het ook niet slim. Heb niet het idee dat iemand rustig gaat badderen, tenzij het echt langzaam gaat natuurlijk.

8. Maia

Maia Niet meer actief

of je moet in bad willen bevallen maar dan nog... :) ach ja!
    die met de ganzen heb ik niet gezien want ik 'mocht' niet in het bevalcentrum bevallen dus wij hebben de rondleiding niet gedaan. het was toevallig dat ik er terecht kwam :)

9. Badhairday82

Badhairday82 Actief lid

18 feb 2012
    171
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Haarlemmermeer
    Het is ook zo moeilijk van chocola af te blijven als die er toch ligt :)
    Heb gisteren zelf nog een reepje gehaald, was wel lang geleden dus smaakte dubbel zo goed.

Ik weet nog niet waar ik uiteindelijk terecht wil komen. Eerst wilde ik in het bevalcentrum, maar sinds de info-avond weet ik het niet meer, kan net zo goed thuis worden.

Hier alles gezellig in kerstsfeer. Ik hou er van om zelf kerstkaartjes te maken, maar heb er dit jaar echt geen zin in. Maar ik had vorig jaar gelukkig een erg creatieve bui en had dus al kaartjes liggen. Nu nog posten... :(
    Verder weer erg vermoeid sinds een weekje. Echt aan het aftellen tot kerst, dan ben ik tot nieuwjaar vrij :)

10. Maia

Maia Niet meer actief

ik denk dat als het medisch gezien niet veel uitmaakt je er gewoon open in moet staan, wel aanmelden voor het bevalcentrum maar verder pas tijdens je bevalling wel zien waar je eindigt... het is dat ik naar het ziekenhuis moest (en maar goed ook dat we gegaan zijn) anders had ik me echt niet met 7 cm in kleren in die auto laten hijsen :)

11. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maia: Wat fijn dat het nu super goed gaat met Tim :)
    Tori: Owww beter dat het niet je bekken zijn. Gewoon lekker blijven bewegen dus.

Nou niet echt veel te vertellen hier.
    Wel heb ik afgelopen woensdag de babykamer gekocht :)
    Word alleen pas eind Jan geleverd dus moet nog even geduld hebben helaas.

12. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Dit zijn toch ganzen of ben ik nou gek :p.

13. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Oh leuk Duo, wat voor kamer hebben jullie gekocht?

14. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Edge, jaaaa duidelijk ganzen! Prima kamer om te bevallen, dit is in het Spaarne toch?

Duo, ja ik moet lekker blijven bewegen :). Dus jullie de babykamer gekocht, leuk! T is zo januari dus voor je het weet is t binnen.

Ik heb sinds gisteren sneller last van zuur... Da's wel irritant zeg. Vies en het doet ook pijn er van achter m'n borstbeen, hebben jullie daar ook last van (gehad)?

15. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @tori: ja, elke avond! Bij mij helpt melk redelijk.

16. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Om gek van te worden ja!!!
    Heb het de afgelopen 2 weken erg gehad, nu weer snotverkouden, houdt niet op hahaha. Hopelijk voor de Kerst alle luchtwegen weer vrij!!!

17. Maia

Maia Niet meer actief

haha oké, dan zijn het ganzen! maar ik heb een excuus he: ik was aan het bevallen dus heel goed heb ik niet op die muur gelet ;) en daarna had ik alleen maar ook voor Tim hihi

@duo: leuk dat jullie de kamer gekocht hebben! weer wat om naar uit te kijken!

@tori: ja hoor, dat zuur had ik ook. heel vervelend. wat vla eten hielp wel eens.

18. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm of zwanen?? Hahahahaha.
    Je had inderdaad een excuus maia. Ganzen, zwanen, wat maakt het uit als je ligt te bevallen :)

Hier geen last van zuur. Jeeeeej :)
    Hahaha vind het zo sneu. Iedereen heeft overal last van en ik ga fluitend verder... (heb ik dan zo een makkelijk kind??).
    Ow wacht laat ik eerst even afkloppen. (afkloppen).

Wij hebben de babykamer Porto gekocht:
    Babykamer Porto | Baby & Tiener - Babykamers vanaf 199,99

Niet duur en mooi strak. :) Nu hopen dat alles goed gaat door bij dat bedrijf, want dat is nog afwachten.

JUllie wat leuks gedaan dit weekend?

19. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Nou zeg, komt alleen maar omdat ik die kamer al gezien heb :p.

Mooi hoor Duo!

20. Maia

Maia Niet meer actief

die is erg mooi duo!

hier een rustig weekendje, gisteren hadden we nog bezoek van vrienden en 's middags van m'n schoonouders, Tim is wat lastig (ben er nog niet over uit of het een sprongetje is of dat hij gewoon lekker uitgerust is en dus niet meer overdag wil slapen, hij is moeilijk aan het doen in elk geval) en vandaag zijn we thuisgebleven dus het huis is een chaos want we hebben lekker gespeeld.

Deel Deze Pagina