Vandaag nog geen zuur gehad, hopelijk komt het vanavond een keer niet . haha, duo ; lekker dat jij fluitend er door heen gaat. Ik op zich ook wel hoor, heb niet heel veel te 'klagen'. Mooi kamertje hebben jullie uitgezocht! Wij hebben vandaag vloerbedekking gekocht voor de kinderkamer en verf (gewoon wit) voor de muren. Heb ook kleurstaaltjes meegenomen om te kijken wat het beste bij wit en de vloerbedekking past, in die kleur gaan we dan de commode en het bedje verven. Edge, weer verkouden?! nou idd, hopelijk ben je er voor de kerst weer van af. Girafje, jij dus ook last van zuur ... oke ; melk had ik zelf niet bedacht om te gaan nemen, mijn gevoel zegt dat het dan erger wordt. Maar als ik het weer heb ga ik dat zeker proberen! Maia, vla moet ik dan halen, maar ga ik ook proberen . Heb wel yoghurt, is misschien een beetje hetzelfde? Jakkes, het weekend is alweer bijna voorbij ; vandaag is erg snel gegaan ; maarja we hebben om veel te lang op bed gelegen!!! En 'smiddags op visite in het ziekenhuis en daarvoor dus de vloerbedekking en verf gehaald en erg lang in de file bij de uitrit van de Praxis (A'dam) gestaan, grrrr.
Hier ook dagelijks last van zuur Soms ook een dag niet, maar die dagen worden zeldzaam. Bij mij helpt soms vannilevla, soms een rennie en soms helemaal niks. Leuk Tori dat je nu lekker met de kinderkamer aan de slag kunt en hopelijk een levering zonder problemen in januari. Lekker van genieten Duo als je nergens last van hebt. Ik hoop voor je dat het zo blijft. Hier eigenlijk ook weinig te klagen verder hoor. Ben alleen weer flink vermoeid. Nog even doorbijten en dan is het kerstvakantie
@Tori: ik weet niet of yoghurt hetzelfde helpt als vla, want yoghurt is natuurlijk wat zurig ook van zichzelf. Lekker dat je met het kamertje aan de slag kunt! nou Tim heeft vandaag zijn eerste prikjes gehad. Vond hij niet leuk en hij is nu niet in z'n hum. verder is hij 59 cm en 5900 gram, dus lekker stevige jongen.
Ah, zo sneu he die prikjes?!!! Het is ook echt de tijd van het jaar hoor, iedereen loopt hier ook te snotteren. Misschien heeft Tim er ook last van.
ja daar heeft hij ook last van. Wij ook, we pikken natuurlijk alles mee van het kdv, komt Fleur met een snotneus thuis, een paar dagen later zijn we allemaal ziek. dames, hoe gaat het met jullie? is het nog een beetje uit te houden allemaal?
Je kan inderdaad het beste vanillavla eten tegen de zuur. Hier gaat het goed hoor. Lekker rustig. Niet veel te vertellen haha. Bijna kerst dames!
nou lekker hoor, bijna kerst. Al weet ik nog niet wat wij gaan doen. 1 dag sowieso thuis maar denk dag 2 ook. heb er nog niet over nagedacht eigenlijk. En 2 januari gaat Tim wennen op het kdv. de 11e mag hij voor het eerst volledig, wel spannend hoor.
@ maia: spannend hoor dat Tim al bijna gaat wennen op het kdv. @ duo: geniet van het kwaaltjes vrij zijn meid! @ maagzuur: wat je vooral niet moet doen is water drinken na het eten. Dan vergroot je juist de kans op maagzuur. Mijn verlof is vandaag gewoon begonnen! Het besef is er nog niet, zal wel komen doordat er nog twee weken kerstvakantie voor zitten (een voordeel van juf zijn).
lekker hoor dat je verlof begonnen is! De mijne is bijna alweer voorbij btw: wij gaan 1e kerstdag naar mijn ouders hebben we gisteren afgesproken. verder net Fleur weggebracht, Tim ligt heerlijk in de mc te slapen dus heb hem daar maar in laten liggen.
Girafje, bedankt voor de tip ; lees het alleen net te laat want net wat water gedronken na 2 broodjes en kwam er weer zuur omhoog!! Fijne vakantie en daarna verlof!! Maia, aaah die van jou al bijna weer voorbij?! dat gaat ook snel dan he? 2 maanden is de kleine Tim alweer . Wij gaan beide dagen naar mijn ouders en m'n schoonmoeder gaat als het goed is ook mee. Laatste middagje op het werk dit jaar, heerlijk! Nog even doorbikkelen, want moet (wil) nog veel doen!! Fijn weekend alvast allemaal.
Van mij ook natuurlijk . Beetje laat haha, hebben jullie nog wat leuks gedaan? Ik ben met m'n man en Zoƫ naar mijn moeder en aanhang in Centerparcs geweest een paar daagjes. Was leuk, even in een andere omgeving.
Leuk Edge zo'n kerstuitstapje naar centerparcs. Wij hebben rustig aan gedaan. Man heeft de voorbije maanden hard en veel gewerkt, dus zijn vooral lekker thuis gebleven: samen koken, puzzel maken, kadootjes uitwisselen, luieren . Gisteren nog wel bij familie geweest en dat was ook wel gezellig.
leuk Edge. was vast gezellig. hier eerste kerstdag naar mijn ouders, ging best goed, Tim sliep er prima, viel reuze mee. Gisteren zijn we thuis gebleven, alle kerstkransjes uit de boom opgegeten en lekker gegourmet met Fleur 's avonds.
Hoi Meiden, Hoop dat iedereen een leuke kerst heeft gehad. Nu op naar Oud en Nieuw. Sinds vandaag verschrikkelijke maagzuur. Hopelijk is dat morgen weer weg. Vond het juist zo fijn dat ik nergens last van had. Nog leuke plannen voor het weekend? Ik ga morgen de kinderwagen en de box kopen. Leuk Ps: Hoe doen jullie dat met geboortekaartjes? Mijn vriend wil het liever niet online regelen. Moet ik dan naar een drukkerij zelf?
Waarom niet online Duo? Ik vond het ideaal!!!! Scheelde toch een euro of 50 meen ik met de drukker voor dezelfde kaarten. Je kunt online lekker klooien met de tekst, lekker om rustig op de bank te doen. Kijk maar eens op www.geboortekaartjes.nl , vind ik een erg fijne site waar ze veel keuze hebben. Nu nog een kaartje uitzoeken hahahaha.
@Duo Penotti: hier wil manlief ook geen online kaartje. Hij is zelf eigenaar van een kaaswinkel en vind dat we beter andere ondernemers kunnen steunen ipv alles maar via internet te regelen. Wij gaan in Aalsmeer eens informeren bij total copy service. En ik ben intussen begonnen met het kaartje ontwerpen, heb er zin in. Verder ook weer kriebels om met de babykamer verder te gaan, maar dat zal nog even moeten wachten.
@ Edge: Ja zelf doe ik het liever ook online hoor. Maar vriend vind dat als je het online regelt en er gaat wat mis kun je niet zelf naar het bedrijf toe. Het is een ramp als je alleen telefonisch contact kunt hebben met die mensen zegt zie. (we hebben al heel wat drama gehad met bedrijven die ergens verg weg zitten en alleen via internet te bereiken zijn). @ Badhairday: Waarom kun je niet verder met de babykamer? Zelf ontwerpen?? Hebben ze bij een drukkerij ook standaard kaarten? Ikzelf ben niet zo creatief hahaha.