Hahaha inderdaad, kleurrijke tekening Wat een sneeuw is er gevallen he! Ik moet boodschappen doen, maar veel te bang dat ik uitglijd..
Hey meiden, Hoe gaat het bij jullie? Afgelopen maandag was ik beetje in stress omdat ik het hele weekend de kleine al niet zo duidelijk gevoeld had. Ik de VK gebeld en kon langskomen om hartje te luisteren. Daarna kon ik ook meteen door naar zkh voor een ctg. Hier raakte ik nog meer in paniek want de kleine der hartslag zou veel te laag zijn. Na 15 min kwamen ze erachter dat het mijn hartslag was en heb dus daarna nog een 20 min moeten liggen. Ow ow ow. haha. Aan het einde bleek alles goed te zijn met de kleine gelukkig. Voelen jullie de kleine ook minder ??
leuke buik girafje! @duo: met die termijn begint het mindere voelen inderdaad, maar altijd aan de bel trekken als je je zorgen maakt. hier gaat alles goed. wel druk nu ik weer aan het werk ben maar het gaat eindelijk goed. ben vandaag voor het eerst alleen met de 2 kleintjes een rondje dorp geweest. Moest mijn rijbewijs ophalen op het gemeentehuis en heb meteen een groter vestje bij okaidi voor Tim gekocht en een extra slaapzak. En het ging hartstikke goed, hij lag lekker te slapen en Fleur die nu een week zonder luier is had geen ongelukje (wel bij het gemeentehuis en de hema even laten plassen) dus ik ben best wel trots. Een maand geleden had ik dit nog niet kunnen doen omdat Tim nog veels te onrustig was. Fijn dat het nu wel kan
@ duo: voel de kleine ook minder hoor, maar nog wel genoeg. Goed dat je de vk hebt gebeld! @ maia: top dat alles goed gaat met tim en dat fleur zindelijk begint te worden!
Ow dat is prettig om te horen. Maakt me iets geruster haha. Maia, wat fijn dat je lekker naar buiten bent geweest met de kids en dat alles goed gegaan is. Voor herhaling vatbaar dus!
Ik voel de kleine elke dag nog volop, ze is ook erg beweeglijk, maar ze blijft wel met haar hoofdje naar beneden liggen dus dat is goed. En voel ook af en toe dat ze de hik heeft ; dan voel ik beneden van die gelijkmatige plopjes. Ze trapt me soms ook flink onder m'n ribben of tegen m'n heup aan, dat is niet echt prettig. Moet er maar aan wennen denk ik want dat zal niet minder worden naarmate ze groeit. Weer wat sneeuw vandaag he? Gelukkig de laatste dag en dan morgen dooi, ik vind het wel prettig. t is toch gevaarlijk lopen buiten nu vind ik en ik wil echt niet vallen! Duo, hoe gaat ie nu? Met mij gaat het goed, nog 7 weekjes werken en dan verlof ; ik kijk er naar uit. Vorige week 3 dagen gewerkt en volgende week ook maar 3 dus dat is ook wel erg lekker. Moest de 5 dagen van vorig jaar voor eind maart opmaken dus zoveel tijd heb ik daar niet meer voor. Heb er 3 voor m'n verlof geplakt dus hoef nu maar tot 12 maart te werken .
Hey meiden, Iedereen een lekker weekend achter de rug? Hier gaat het goed. Kleine is super actief de laatste dagen. Volges mij beseft ze dat ze me niet meer zo moet laten stressen hahaa. Vandaag was helemaal top want had vandaag me 30 weken echo en te horen gekregen dat de placenta mooi naar boven is geweken, dus hoef geen keizersnede. Jeeej! . Kleine baby is ook meteen opgemeten en het word een klein kindje (hoe is dat nu mogelijk met mijn al 18 kilo aangekomen hhahaah). Zat met hoofdje en buikje onder het gemiddelde, wel had ze lange benen. Maar mijn vriend is vrij lang dus zal het daarvan hebben. Ben een hele tevreden mama . Echt een schatje, was aan het gapen tijdens de echo hahaha. Handje naar dr mondje. Heel lief.
Duo, dat is goed nieuws! en ach een kleine baby ... wat is klein. En het aangekomen gewicht, is dat ook vocht bij jou misschien? Lange benen zijn mooi toch? ik heb ook lange benen vergeleken met m'n lichaam. En die van jou nu ook lekker druk, dat is wel een duidelijke bevestiging dat ze het goed doet! Die van mij ook, pfff wat een druktemakertje soms. Maia, ja ik kijk er ook echt al naar uit! Nog zo'n 24 dagen werken heb ik net even bekeken (werk 4 dagen per week en deze week maar 3), dus dat is prettig aftellen. Girafje, hoe is het met jou, hou je het nog een beetje vol? duurt niet lang meer voor je gaat bevallen . Hoe zwaar dat ook is, toch kijk je daar naar uit he? Ik tenminste wel, hihi.
@duo: dat is fijn nieuws zeg!! En klein kindje? nou dat zeiden ze bij mij ook steeds en meneertje was wel mooi 4 kilo ik moet straks met Tim weer naar de kinderarts. gaat wel goed met hem denk ik, we zijn de forlax al aan het afbouwen dus straks denk ik bespreken hoe we het uiteindelijk gaan stoppen denk ik. vind het wel spannend. En hij heeft vannacht super geslapen, gisteravond om 21.00 laatste voeding gehad en toen kwam hij om 5.30 weer we hebben het met een speentje nog een half uurtje kunnen rekken omdat ik door de ka anders niet goed uit zou komen met de voeding maar dat pikte hij prima.
@ tori: wat mij betreft komt de kleine vandaag al . Begin het zwanger zijn zat te worden en dan vooral het maagzuur, pijn rond mijn bekken en gebrek aan energie door het slechter slapen. Het gevoel van bewegingen in mijn buik zal ik wel missen. Zie niet echt op tegen de bevalling, denk maar zo: het is iets wat veel vrouwen al hebben gedaan, dus mij moet het ook lukken
helemaal herkenbaar girafje! vanochtend bij de ka geweest met Tim. Hij woog 6805 gram en 63 cm. Verder is hij nagekeken en het is nu gewoon een normale baby, hoeven ook niet meer terug te komen. De forlax moeten we voorlopig nog wel bijven gebruiken, nou ja, moet niet, maar het kan geen kwaad en als we gaan bijvoeden neemt de voeding de functie van de forlax over en kunnen we ermee stoppen dus dat doen we maar. We hebben advies gekregen om met 4 mnd te gaan bijvoeden, dat is al over 3 weken dus moet maar eens gaan kijken waarmee we gaan beginnen.
Hoihoi, Ja inderdaad, je hoort vaker dat de schattingen compleet fout zijn hahaha. Zien het tegen die tijd wel. Uhm ja dat aangekomen gewicht. Ik snoep ook wel hoor haha. Volgens mij hou ik niet veel vocht vast. Nouja een beetje. Me ringen heb ik afgedaan want zaten te strak en me laarzen krijg ik soms moeilijk dicht. Tori: Snap dat je naar je verlof uitkijkt. Heerlijk he! Is alles al klaar voor de komst van de kleine? Maia: Wat een goed nieuws . Helemaal top. Nog een paar weken volhouden dus en dan over op bijvoeding. Spannend! Girafje: Hahahahaha ja ik snap je helemaal. Nouja ik hoop voor je dat de kleine niet te lang meer op zich laat wachten. Ikzelf zie ook niet echt op tegen de bevalling. Het is even doodgaan maar je krijgt er zoiets moois voor terug. Kan niet wachten op die dag haha.
ik kon niet wachten tot die dag voorbij was mij niet meer gezien, wil nooit meer bevallen met mijn bevallingen... hoe is het dames? hier goed, Tim heeft gisternacht en afgelopen nacht lekker doorgeslapen eergisteren werd hij om 22 gevoed, in bed gelegd, om 4 uur even wakker maar viel weer in slaap tot 7.15 en vannacht om 21.30 gevoed en werd wakker omdat wij ons klaar gingen maken voor werk/kdv om 6.30 durf niet te hopen dat hij vannacht weer zo lekker slaapt maar stiekem hoop ik het wel
Zo, het is weer weekend! Girafje, bijna 39 weken ... het duurt nu zeker niet lang meer! Kan me voorstellen dat je er wel klaar mee bent, al die ongemakken is niet prettig. Ik ben dit weekend 30 weken ... ik ga er voor dat ze er over 9 weken is, want ik krijg steeds meer last van m'n buik en bekken. Duo, ja zo goed als klaar. Moet nog wel de box ophalen bij m'n broer en daarvoor nog een boxkleed kopen. En het badje bij m'n vriendin ... en dan heb ik alles in huis volgens mij. Maia, zou mooi zijn als ie vannacht weer zo lekker doorslaapt. Afgelopen woensdag weer controle gehad en alles was in orde, groei bm volgens de termijn, ijzergehalte goed, bloeddruk prima, hartje klopt goed en ze ligt nog steeds met haar hoofdje naar beneden. Had vanmiddag aan het eind van de dag, tijdens het lopen naar m'n auto, last van steken onderin ... en lopen was niet prettig, was pijnlijk bij m'n bekken. Zou ze wat gedaald zijn met haar hoofdje? Als ik nu voel hoe ze ligt, voelt haar rug/kont ook iets lager... Niets bijzonders op de planning dit weekend, vind het helemaal prima!
wauw, dat is een mooie buik Tori! Fijn dat met de controle ook alles goed was! nou vannacht heeft hij weer doorgeslapen hoor wat een luxe!
Maia: Jeeeej wat fijn dat tim zo goed doorslaapt nu. Al begonnen met het beginnen van vast voedsel? Tori: Mooie buik. Fijn dat de controle weer goed was. Hoe gaat het nu met lopen? Ik heb geen idee of ze met 30 weken al kunnen indalen eigenlijk... Girafje: 39 weken alweer! Laat maar komen ofniet haha.