Mama's (2B) uit NH

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Duo Penotti, 5 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Hahaha ja, de wc....mijn allerliefste vriendje deze weken :p.
    Best wel irritant, ik moest al veel plassen, maar wordt er niet minder op zo. Wordt nog wat als we met 3 weken op vakantie gaan hihi, ja, we gaan met de auto (Disney Parijs). Ach ja, zat benzinestations denk ik dan maar ;).

Hoe was jullie weekend? De mijne was heerlijk, ben afgelopen nacht bij mijn schoonouders op bezoek geweest in hun stacaravan. Ze hebben nu lekker vakantie en ik ben met Zoë daar een nachtje wezen slapen. Jammer van haar weer maar ja. Gisteravond ben ik bij het Educatieve avondje geweest in de Apenheul, erg grappig om daar te lopen na sluitingstijd. Een hoop geleerd, want we liepen met gidsen die van alles hebben uitgelegd over een aantal aapsoorten, erg leuk!!!

Hebben jullie trouwens allemaal al vakantie gehad?

Maia; wanneer begint jouw verlof? Weet even niet of je dat al gezegd hebt, sorry.

Oh zo'n angelsound/doppler, daar ben ik wel erg benieuwd naar!!! Nog nooit gehad/gebruikt. Vrijdag hopelijk voor het eerst het hartje horen bij de verloskundige, spannend!!!!!

2. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Duo, ja zo'n doppler lijkt mij ook wel wat ... maar goed, wie weet krijg ik behoorlijk vaak een echo (omdat ik al in het zh loop ivm icsi) en vind ik het toch niet nodig.
    Haha, ja dat is ook wel weer stress als je het dan niet hoort bij 10 weken, en dat zegt dan niets ; maar toch ben je dan nog niet gerust terwijl je 'm daar eigenlijk voor hebt gekocht. Weet je al of je 'm aanschaft?

@plassen, ik hoefde nooit 's nachts te plassen en nu al 2 nachten op een rij wel. Maar ik kan het ook nog heel goed ophouden gelukkig. Ben benieuwd voor hoe lang!

@edge, ja dat zal er niet beter op worden of wel, dus onderweg naar Parijs maar vaak een plasstop!
    Ik heb al vakantie gehad, maar ga het eerste weekend van november nog wel een lang weekend weg met een vriendin. Dan ben ik 16 weken ; heb ik wel zin in (is ook net de MvM weer klaar).
    Klinkt leuk dat in de Apenheul!

Heel lekker weekendje gehad ; hij ging gelukkig ook lekker snel, haha. Leef echt heel erg naar woensdag dus zelfs het weekend kan me nu niet snel genoeg gaan.
    Ik zal de echo hier posten!

We gaan nu nog even een film kijken en daarna lekker slapen en nog maar 2 dagen werken en dan op m'n vrije dag de echo!!! Yeah.

3. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen! Slaap weer eens niet dus ben er maar uitgegaan rond 5 uur.

@edge: mijn verlof begint 10 september :) nog 6 dagen werken (2 weken 3 dagen) dus dat is nog wel vol te houden.

@weekend: zit er nog in ;) Ik werk altijd op zaterdagen vandaar. Gisteren hebben we bij de ikea een kast voor Fleur gekocht, dus zij heeft nu een nieuwe kledingkast en de kast/commode voor de babykamer zijn weer terug in de babykamer, dus ik kan eindelijk gaan beginnen met wassen, schoonmaken, opruimen. Bijna is het kamertje dan klaar!

vandaag ga ik alvast wat winterkleding voor haar kopen want weet niet hoeveel zin ik in oktober en na de bevalling daarvoor ga hebben en zo heeft ze alvast wat in de kast liggen voordat het kouder gaat worden.
    En verder ben ik nu echt lijstjes aan het maken wat er nog moet gebeuren voor flup komt. En wat er nog gekocht moet worden natuurlijk ;)

4. Maia

Maia Niet meer actief

wat een rust hier dames, niemand iets te melden?
    ik ook niet hoor, ben nu echt aan het aftellen tot m'n verlof, begint zwaar te worden. Nog 5 dagen werken :) Verder vrijdag weer naar de vk, dan even navragen over bevalling i.v.m. indicatie die ik heb of ik dan ook in het bevalcentrum mag bevallen of niet.

5. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Ja, het is hier weer rustig Maia.
    Kan me voorstellen dat je aan het aftellen bent ; nog maar 5 dagen, heerlijk!

Vanmiddag heb ik de eerste echo, ben best wel zenuwachtig ... Hoop zo dat alles er goed uit ziet en we een duidelijk hartje zien kloppen.
    Heb sinds gisteren geen last meer van die vervelende buik/rugpijn. Wel nog gevoelige borsten en overal pukkeltjes! En de hele dag door eigenlijk wel een beetje misselijk. Van sommige geurtjes wordt het erger en komt het me bijna helemaal omhoog.
    Dus wat dat betreft moet het allemaal nog goed zijn, dus daar ga ik ook nog steeds van uit (maar in m'n achterhoofd hou ik er toch rekening mee dat het ook niet helemaal goed kan zijn).
    Duimen jullie voor me?

6. Maia

Maia Niet meer actief

ik duim voor je!

7. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Tori veel succes met je echo vanmiddag!

Hier gaat alles goed. Voel me de laatste dagen wat meer ongerust. Het feit dat ik bijna helemaal geen kwalen heb maakt me zeer ongerust. Zit erover te denken om een echo afspraak te maken. Kost me 35 euro maar kan echt niet meer 3 weken wachten tot ik eindelijk met 12 weken me 1e echo heb..
    Pfff.

En die angelsound/doppler kan ik wel aanschaffen maarja straks hoor ik het hartje niet meteen met 10 weken en raak ik nog meer in paniek haha.

Geniet van deze mooie dag!

8. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Duo, als je ongerust bent moet je ook een echo afspraak maken.
    gelukkig zegt het niets dat je bijna geen kwalen meer hebt, maar het zou wel fijn zijn als je ongerustheid weggenomen kan worden. Hopelijk kan je deze week nog terecht!
    Zo'n Angelsound/doppler is idd ook geen goed idee, want wat je zegt 'wat als je het niet hoort'. Dat zegt namelijk dan nog niets.

Ja, lekker genieten van deze mooie dag ; heb net heerlijk buiten gezeten ; voelt als 26 graden!

9. Maia

Maia Niet meer actief

@tori: hoe was je echo?

@duo: gewoon je vk bellen, wie weet. Wanneer heb je nu je echo?

10. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Echo was helemaal goed :). Het hartje klopt heel goed en het kindje is nu 10,4mm en dus prima op schema. Wat een enorm speciaal moment was het zeg!! Echt mooi. Zie m'n fotoalbum met de echo foto's.
    Over 2,5 week mag ik weer kijken :).

11. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Oh wat leuk Tori!
    Hoe voel jij je Duo?

12. Maia

Maia Niet meer actief

super om te horen tori!

13. Maia

Maia Niet meer actief

ik ben vanochtend weer bij de vk geweest. Alles was goed, hij ligt al wat ingedaald inmiddels. Gisteren had ik de vk ook nog op bezoek omdat ik hem gisteren niet gevoeld had, dus aan het einde van de middag toch maar gebeld en zijn ze even hartje komen luisteren. En daarna ging hij ook weer bewegen gelukkig.

14. Sillywendy

Sillywendy Actief lid

1 aug 2012
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden!

Hier weer eens een berichtje van mij ( ons)
    Inmiddels heb ik de 10 weken echo gehad! wat onwijs mooi!!! alles zit erop en eraan! en hij bewoog heel veel! zo gaaf!
    We hebben ook hele mooie echo's meegekregen.
    Vandaag ben ik alweer 11 weken zwanger, de kwaaltjes zijn duidelijk minder geworden op de vermoeidheid na dan..

Vandaag nog een dagje werken en dan een druk weekend voor de boeg!
    hebben jullie leuke weekend plannen?

15. Maia

Maia Niet meer actief

@sillywendy: fijn dat je een goede echo gehad hebt! Fijn ook dat de kwaaltjes wat minder gaan worden.

@weekendplannen: ik ga zo naar mijn werk toe, moet tot 8 uur vanavond. Normaal werk ik ook op zaterdag, maar morgen ben ik een dagje vrij. Geen idee wat we gaan doen, misschien even het dorp in naar haarlemmermeer culinair en meteen nog wat spulletjes kopen voor de baby. maar dat heeft geen haast. Zondag hebben we 's middags een verjaardag en aangezien het ook f1 weekend is ben ik bang dat manlief voordat we weggaan tv gaat kijken. Ach ja, Fleur vindt het ook leuk ;)

16. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    SillyWendy, super dat je een mooie echo hebt gehad! 11 weken alweer, schiet lekker op! Plaats je de foto's nog op ZP?

@weekendplannen, morgenavond komen m'n ouders bij ons. Daarvoor gewoon lekker thuis, beetje poetsen enzo. 's avonds is er vuurwerk op het water (Westeinder) dus daar gaan we kijken. En zondag lekker fietsen met m'n ouders (mits het weer 't toe laat) en bij ons ook F1 smiddags.

17. Sillywendy

Sillywendy Actief lid

1 aug 2012
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oei foto's plaatsen.. ik zou het moeten kunnen haha.. ik ga er zo snel mogelijk ff mee aan de slag!

Ik ga misschien ook nog even naar haarlemmermeer culinair! was vorig jaar erg gezellig ( kwam miss ook door de Bub, en die mag ik nu natuurlijk niet haha)

18. Badhairday82

Badhairday82 Actief lid

18 feb 2012
    171
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Haarlemmermeer
    @Tori en SillyWendy: leuk dat de echo's een mooi ukkie lieten zien.
    @Duo: al wat gerust gesteld? Hoeft echt niets te betekenen hoor dat je geen kwaaltjes meer hebt, ze komen en gaan. Heb het zelf ook gemerkt. De laatste tijd komen ze helaas wat vaker dan dat ze gaan :)
    @Maia: wat fijn dat ze nog even hartje kwamen luisteren, dat geeft toch weer wat zekerheid.

Hier vandaag 9-weken echo gehad. Echt leuk, vorige keer was het nog een wurmpje, nu lijkt het toch al echt op een kindje. Jammer dat ie bewoog en toen niet mooi meer lag voor de foto. Maar ik heb het in elk geval in mijn hoofd opgeslagen en mijn man gaat bij de volgende echo toch maar weer mee :)

Weekendplannen: Overdag naar de braderie in Aalsmeer. 's avonds bij schoonfamilie eten en het leuke nieuws vertellen. En eigenlijk wilden we ook wel naar het vuurwerk in Aalsmeer, maar denk dat ik het niet red. Ben 's avonds telkens erg snel moe.

19. Maia

Maia Niet meer actief

@badhairday: fijn dat jullie ukkie ook lekker groeit dus!
    veel plezier met vertellen.

20. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi,

Badhairday: Hoe reageerde je schoonfam?

Hier echt helemaal niks gedaan dit weekend:). Lekker geluierd.

Ik heb trouwens de vk niet gebeld voor een echo. Me vriend heeft me wat gerust gesteld. Nog 2 weekjes... Ik zal het wel overleven hehe.

Wel fijn dat al jullie echo's goed waren!

Groetjes

Deel Deze Pagina