Maia, ja hij/zij is nog zó klein! Ben benieuwd hoe ie er woensdag uit ziet. Klinkt bij jou zo lekker, dat je alles klaar hebt en de kleine geboren kan worden. En je dochter is dus al zo jarig, net als ik (ik 3 oktober), dus daar nog ff voor op pad. En je dag vandaag is ook heerlijk, lekker eruit ; 't was ook nog prima weer daarvoor! Ik heb vanochtend getennist, maar helaas schoot de spierpijn weer in m'n bil ... dus dat ging niet heel lekker, haha. Maar goed wel fijn buiten! M'n vriendje is nu 2 dagen weg, met vrienden naar Europapark. Dus ik heb het huis lekker voor mezelf, vanavond maar lekker op tijd naar bed . @all, hoe is jullie week geweest en hoe voelen jullie je? Fijne week allemaal!
@tori: kan me voorstellen, met jouw termijn kan per echo het zo snel verschillen wat je ziet, de ene keer een boontje, de volgende keer handjes/voetjes en zelfs al teentjes. vond ik heel bijzonder. En wat grappig, want ik ben zelf net als jij ook 3 oktober jarig Fleur was een vroeg verjaardagscadeautje, want ik was toen 5 okt. uitgerekend dus het ging er wel om spannen of ze een eigen dag zou krijgen of op mijn verjaardag zou komen. Een dagje eerder dus.
Hoi dames, alles goed hier? Ik heb eindelijk weer wat energie gevonden om het forum op te komen, was echt erg de laatste weken Ik zie dat het voor jou nu wel erg dichtbij komt Maia, gelukkig er al helemaal klaar voor zo te lezen En wat fijn dat je laatste echo goed was Tori, hopelijk mag je na de volgende zonder ziekenhuis verder. Ik moet nog 2 echo's wachten voordat ik eventueel een verloskundige op mag zoeken, maar vind het ook wel best. Vrijdag heb ik de 12weken echo nog bij de ivf-afdeling en drie weken later nog een echo bij de gewone gynaecoloog. Ben benieuwd. Heb wel al besloten om me bij wonderwereld aan te melden daarna.
Hoihoi, Ik heb gister me 1e echo gehad. Volgens hun was ik 12 weken en 1 dag dus ook ik heb er een aantal dagen bij. Bevaldata staat nu op 1 april. Hmmm 1 april grap? Maar wat was het geweldig om die kleine te zien zeg! Hij was aardig actief. Met ze benen aan het zwaaien en hij keek zelfs in de camera . Daar hebben we nu ook een foto van. Heel mooi. De 20 weken echo is pas 13 november.. Verder gaat het ietsje beter dan voorheen. Heb eindelijk wat meer engerie. Wel heb ik sinds paar dagen ineens een koortslip dat gepaard gaat met ontstoken tandvlees en hoofdpijn. Best wel vervelend. Heb dat normaal gesproken nooit... Tori: Had jij vandaag een echo? Hoe was het?
@badhairday: spannend morgen! @duo: ook al 12 weken, gaat toch al snel zo! en vervelend een koortslip, bij mij is dat echt een zwangerschapskwaal, heb er maar 3 in mijn leven gehad en alle 3 tijdens mijn zwangerschappen. ik ben lekker bezig geweest. Gisteren hele bovenverdieping schoongemaakt, alles gestreken, babykamer helemaal in orde gemaakt, vluchttas ook! vandaag de marsepeinen rondjes voor m'n geboortecupcakes gemaakt (wij doen geen beschuit met muisjes). nu doe ik even rustig aan want heb best wel last van mijn buik en rug, dus of hij is aan het indalen verder of het zijn al wat voorweeën. Misschien dat ik straks als Fleur slaapt alvast wat enveloppen ga schrijven.
Duo, wat fijn dat je eindelijk de eerste echo hebt gehad! haha, 1 april is wel een hele leuke datum om uitgerekend te zijn. Leuk om te zien he, hoe de kleine beweegt en dat je alles al best goed kunt zien. Plaats je ook een foto van de echo in je album of hier? Ben benieuwd hoe een 12 weken echo eruit ziet . Balen van de koortslip, dat is niet fijn! Ik heb het gelukkig nog niet gehad, maar heb het wel snel (sinds een jaar of 7 terug heb ik het 'gekregen' en er vanaf kom je nooit meer zeggen ze, bah). Zodra ik droge lippen heb moet ik ze smeren anders komt de koortslip geheid. Hopelijk is het bij jou snel weer weg (heb je al crème gehaald?). Ja, ik had gisteren weer een echo en alles zag er goed uit! De kleine is nog steeds op schema aan het groeien. Ik heb een foto in m'n album gezet. Daarna ben ik door gegaan naar de vk voor de intake ; heel veel informatie meegekregen, was wel erg leuk ; het wordt steeds echter! En ik ben nu officieel ontslagen uit het ziekenhuis , dat is ook wel fijn!! Alle ledematen waren nu goed te zien . Maia, jij bent nog steeds goed bezig dus. En lekker dat je cupcakes gaat maken ipv muisjes. Ik wil dat misschien ook gaan doen ... maar goed dat tzt maar ff zien ; hoeveel zin ik daar dan nog in heb, haha. M'n vriendin is taartenbakster misschien kan ik haar vragen , worden ze wel héél mooi! Badhairday, morgen de 12 weken echo dat is leuk! En jij gaat je dus bij Wondere wereld aanmelden, ik wilde dat misschien ook gaan doen maar heb ook nog een andere in gedachten, dus ik ben er nog niet uit. Eerst nog ff weer een vriendin vragen waar zij ervaring mee heeft.
Maia, wat leuk dat we op dezelfde dag jarig zijn . Heb je dus dit jaar een verlaat verjaardagscadeautje (of niet als het eerder komt, hihi).
Hoi meiden, 12 weken alweer ja, gaat inderdaad wel snel. Je staat er niet zo bij stil. Zoo Maia, jij bent goed bezig geweest! Wel een fijn idee denk ik dat alles nu gereed is. Jij bent er helemaal klaar voor! Aaaah cupcakes, leuk idee. Ik moet ook nog iets verzinnen, want beschuit met muisjes?/ Hmm Nee. Ja die koortslip is heeeeel vervelend. Heb er ook best veel last van gehad. Ontstoken tandvlees, hele mond doet zeer. Geen pretje. Hoop niet dat het bij mij deze zwangerschap ook steeds terug gaat komen. Tori, wat fijn dat je echo goed was en dat je ontslagen bent van het zh. Nou fijne dag allemaal en Bad veel plezier met je echo morgen!
Hallo meiden, Fijn om te lezen dat het goed gaat met alle mama's en ukkies. Ik heb gisteren ook weer even naar binnen mogen gluren en onze uk is nu 9 weken en 4 dagen oud. Uitgerekende datum blijft 21 april. Gisteren ook de intake bij de VK en daar de vraag of we de combinatietest wilden doen. Na goed overleg hebben we besloten dit inderdaad te gaan doen en ik heb dus op 10 oktober weer een echo voor de nekplooimeting. Spannend hoor, ik hoop maar dat alle goed is!
@tori: mooie echo! En ja, Fleur was een vroeg verjaardagscadeau en dit jaar heb ik een laat verjaardagscadeau (ga er niet vanuit dat hij zo vroeg komt ) vind het wel gezellig zo al die verjaardagen in 1 maand. En fijn dat je naar de vk mag overstappen. @amezen: goed om te horen dat alles goed was. En het is helemaal niet verkeerd om binnenkort nog een keertje te mogen gluren
Zo meiden, daar ben ik weer. Was even een weekje weg. Zo te lezen gaat het hier zijn gangetje allemaal. Gaat lekker Maia, nog eventjes! Fijn dat alles aan kant is en dat je tas klaar staat. Tori, fijn dat je echo goed was!! Leuk om te zien hoe het er van binnen uitziet he?! Spannend Amezen, zo'n test. Zal vast goed zijn!
dat was vast een lekker weekje Edge! Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe? hier wat last van slapeloosheid. maar een rustig dagje van maken vandaag denk ik
Zo ik zie het ja! 4 uur??! Hihi Was heerlijk midweekje, we zijn in Disney Parijs geweest, altijd leuk met een kleine
Met mij gaat het verder goed trouwens, gelukkig niet zo heel veel last van klachten. Maar dat maakt me jammer genoeg wel wat onzeker.
geniet ervan dag je niet zoveel klachtjes hebt nu ze komen snel genoeg weer terug. En Disney is zeker superleuk met een kleine. Ze zal het heel leuk gevonden hebben! ja het was eigenlijk 2 uur, maar heb nog een uur geprobeerd te slapen en om 3 uur uit bed gegaan en ergens tussen 4 en half 5 maar weer naar bed gegaan. Heb nog wel heel even geslapen uiteindelijk maar niet veel langer dan een uurtje denk ik. nou ja, ik heb verlof en vandaag hebben we een pyjamadagje gehouden, Fleur in pyjama, ik ook in iets dergelijks en lekker samen geklooid ben alvast bezig geweest voor haar verjaardagstaart en zij zat dus lekker naast me van de marsepein te snoepen enzovoorts. Flup is lekker aanwezig vandaag, gisteren had ik erg last van voorweeën maar vandaag wat minder gelukkig.
Edge, hierookweinig kwaaltjes. Maar dat zegt niets want ikben gisteren bij de vk geweest en de kleine groeit goed! Lekker van genieten want ik geloof ook wel dat je je op een gegeven moment weer minder fit gaat voelen. Amezen, jij gaat dus wel voor de combitest. Ben benieuwd hoe dat gaat, laat je het weten? Super dat de kleine goed is gegroeid! Badhairday, hoewas de echo?? Maia, gelukkig heb je verlof en kun je gewoon zo'n pyamdagje houden. Ego, gisteren dus naar de vk voor de termijnecho. Ben nu definitief op 14/4 als uitgerekende datum gezet. Die dag is ook m'n oma geboren, dus dat is makkelijk te onthouden voor mn ouders . Wat lag de kleine lekker te trappelen en te zwaaien zeg. Voelde er niets van, haha.
pfoe, druk weekend gehad, hele familie in België weer eens bezocht. En natuurlijk veel felicitaties gekregen. Maar het allerleukst was toch de echo vrijdag Zag er goed uit. En daarmee ben ik van de IVF-afdeling af. Over drie weekjes nog een echo bij de gynaecoloog en daarna hopelijk een verloskundige. Hier trouwens ook weinig kwaaltjes, enkel af en toe wat brandend maagzuur. Heerlijk om eindelijk ook weer wat meer energie te hebben. Maia, moet ook gewoon kunnen vind ik hoor, af en toe een pyjamadagje. Ook wel gezellig zo met Fleur samen.