Mama's (2B) uit NH

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Duo Penotti, 5 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen! hoe gaat het met jullie?

hier wel aardig, ben aan het breien geslagen en dat helpt me tijdens de nachten ;) half uurtje breien en ik val prima in slaap hihi. maar verder blijf ik me belabberd voelen, zal wel niet meer overgaan voor de bevalling.

2. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Oh wat balen dat je zo'n last hebt van je slaaptekort! Hoe komt het dan, weet je dat? Of lig je gewoon te woelen en word je daar wakker van?
    Hier gaat het allemaal zijn gangetje, laatste paar dagen van onze vakantie, maandag weer aan de slag.

3. Badhairday82

Badhairday82 Actief lid

18 feb 2012
    171
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Haarlemmermeer
    Jammer dat je zo slecht slaapt Maia. Maar wel weer positief dat een half uurtje breien helpt. Wat ben je aan het breien eigenlijk?

4. Maia

Maia Niet meer actief

hi,

het slechte slapen heb ik altijd al gehad hoor, ook voor ik zwanger werd, maar het is nu extreem. Vaak omdat ik het gewoon te warm heb, dan val ik wel in slaap maar word ik rond 3 uur wakker omdat ik het dan echt bloedheet heb. en de laatste weken natuurlijk ook omdat ik niet meer lekker kan liggen, buik zit in de weg ;)

en ik ben een sjaal aan het breien voor Fleur. ik moet toch wat en ik moet zeggen, ik slaap er wel wat beter door ;)

hoe is het met jullie allemaal verder?

5. Sillywendy

Sillywendy Actief lid

1 aug 2012
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk Maia een sjaal!!!

Wij hebben echt een baby weekend gehad, lekker geshopt en veel uitgegeven, we hebben de Mutsy Evo kinderwagen besteld en een Maxi cosi Pebble en maxi cosi family fix ook een badset mag niet ontbreken dus de meeste 'grote"dingen hebben we nu besteld of in huis.
    Komende week zijn we vooral nog bezig met het leeghalen van de logeerkamer, en moet het uiteindelijk de kamer gaan worden voor onze beeb!

Nog een hele week wachten op de geslachts pret echo! ben zo benieuwd!!!

Nu maar weer ff aan t werk! fijne dag meiden!

6. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Sillywendy, jij hebt je weekend goed besteed! En nog maar een weekje tot de geslachtsbepalende echo, komt nu dichtbij! Ik moet nog 3,5 week wachten. Pfff, gelukkig gaan de weken wel snel voorbij komende tijd met alle drukte op het werk.
    Wij zijn gisteren ook even wezen shoppen bij de prénatal, al wat leuke dingen gekocht voor op de kinderkamer :).

Maia, fijn dat breien helpt om beter te slapen. En ook nog leuk, want kan Fleur van 't winter haar mooie nieuwe sjaal om!

Edge, hoe ging op het werk. Was het te doen?

Ego, m'n allergie verkoudheid was bijna weg, ben ik nu gewoon mega verkouden. Echt niet fijn, was een zware dag op m'n werk. Heb 2 pakjes zakdoekjes versleten en nu dus zere neus!
    Verder qua zwangerschapskwaaltjes niet veel last. Af en toe wat meer last van mn borsten, meer afscheiding en kan niet teveel in 1x eten (eet gewoon de hele dag door kleine beetjes, gaat prima!)

7. Badhairday82

Badhairday82 Actief lid

18 feb 2012
    171
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Haarlemmermeer
    Hier ook wezen babyshoppen. We moesten vorige week even profiteren van de mama mazzeldagen. Bij ons is het ook een Mutsy Evo geworden en verder een triptrap en een wiegje van Stokke dat daarna tot ledikantje om te bouwen is.
    In november kunnen we het allemaal op gaan halen :)
    Intussen zijn we het huis van boven tot onder rommelvrij aan het maken. Er wordt echt flink opgeruimd :)

Balen Tori dat die verkoudheid weer terug is. Beterschap!

8. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Hoi iedereen!!
    Balen van de verkoudheid Tori!
    Vergeet je het bed niet Wendy :p

Hier gaat het allemaal goed, het vroege opstaan is wel weer wennen haha. Gelukkig morgen alweer vrij :D.

9. Maia

Maia Niet meer actief

@sillywendy: goed geshopt dus dit weekend... heerlijk!

@tori: wat vervelend dat je zo verkouden bent.

@badhairday: lekker he, zo bezig zijn voor de baby!

@edge: ik kan het me voorstellen dat na even vrij het weer wennen is.

hier alles goed, dagen gaan rustig voorbij, slaap de laatste nachten weer wat beter. Vanochtend nog even een buikfotoshoot laten maken bij een vriendin van ons (is fotografe) en verder doen we lekker rustig, Fleur is jarig dus we hebben een lekker gezellig dagje samen. Maar hij mag van mij er binnenkort wel uitkomen ;) helaas heb ik het niet voor het zeggen hihi.

10. Badhairday82

Badhairday82 Actief lid

18 feb 2012
    171
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Haarlemmermeer
    Ik denk dat ik ook maar eens ga nachtbreien of zo. Elke nacht rond 3u wakker, en later naar bed zit er echt niet in, ben doodop om half 10.
    :(

11. Maia

Maia Niet meer actief

ah getsiederrie. Heel herkenbaar hoor, ik kreeg het ook rond die tijd dat ik standaard tussen 3 en 4 wakker werd. slaap nu opeens wel weer redelijk, denk door het koele weer maar toch, heel vervelend dat je dat hebt :( stomme zwangerschapskwaaltjes..

12. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    's nachts slaap ik gelukkig wel vrij goed door maar ik word gewoon heel vroeg wakker.. half 5 was het van de week.
    En vandaag half 8. En dat terwijl ik een heel druk weekend voor de boeg heb en graag nog even wilde uitslapen.. Maar je we wennen er maar aan hè? Nog een paar maanden en dan is half 8 grote luxe ;)

13. Sillywendy

Sillywendy Actief lid

1 aug 2012
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whaaa wij krijgen een dochter!!!!

14. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Silly, whoehoe, wat leuk dat je wat nu weet! Nu mooi gericht shoppen :).

Met mij is het weer goed, verkoudheid is stukken minder. Heerlijk weekend gehad in Brussel, wellness center in t hotel :D.
    Ben wel moe, had vandaag n erg drukke dag op t werk. Zo maar lekker op bed!

Fijne week allemaal!

Ps. Ik heb me trouwens aangemeld bij De Waarden voor de kraamzorg.

15. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Heeey meiden, daar ben ik weer eens :D.

Oh wat leuk Wendy, een dochter :D

Balen Badhairday van je gebroken nachten, hoewel je er wel een beetje aan kan wennen haha. Nee, is niet leuk, nu wil je gewoon goed op krachten blijven natuurlijk!!!

Maia, hoe gaat het met jou??? Voel je al iets????!

Ik ben zojuist teruggekomen van de info avond van het nieuwe bevalcentrum in het Spaarne (ga waarschijnlijk weer in het ziekenhuis bevallen). Ziet er GAAF uit!!! De kamers zijn helemaal vernieuwd en er is nu echt een huiselijke sfeer, erg fijn. Heel grappig dat Margot van het Geboortecentrum er was hahaha.

Weten jullie al waar je gaat bevallen??

16. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk dat je een dochter krijgt wendy! Nu eindelijk shoppen!

Hier is het nog even afwachten, al heb ik wel een geslachtsbepalingsecho gepland voor maandag 22 oktober. Ben dan precies 17 weken. Ben ook erg benieuwd wat het gaat worden. Mijn gevoel zegt een jongen!

Nou hier nu ruim de 15 weken gepasseerd. Alles gaat goed alleen wel wat last van kortademigheid helaas. Soms weet ik echt niet waar ik het zoeken moet... Pfff.
    Begin dan ook al wel een aardige bolle buik te krijgen. Maak me stiekem wel een beetje zorgen. Op dit forum zie ik allemaal buikjes die vanaf de baarmoeder al omhoog lopen terwijl bij mij echt alleen de buik gegroeid is.. Vanaf welke week gemiddeld word je baarmoeder/vagina boller en loopt het samen met je buik?

:) Groetjes

17. Badhairday82

Badhairday82 Actief lid

18 feb 2012
    171
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Haarlemmermeer
    Leuk Sillywendy. Lekker voorbereiden op een meisje dus.

En voor jou nog even spannend afwachten Duo Penotti. Ik herken het trouwens wel wat je over je buik vertelt. Heb precies hetzelfde. Maar ik maak me er maar niet teveel zorgen om.

Toch wel leuk dat ze wat aanpassingen hebben gedaan in het Spaarne. Waarom kies jij voor een ziekenhuisbevalling Edge?

Hier alweer aan het uitkijken naar de volgende echo, die is maandag.

18. Maia

Maia Niet meer actief

@silly: leuk zeg, een dochter!

@edge: bevalcentrum is mooi he (heb alleen foto's gezien). ik ga in het ziekenhuis bevallen maar mag niet in het bevalcentrum omdat ik een d-indicatie heb (medium risk) dus ik moet dicht in de buurt van de gyn blijven, al doen de vk's wel gewoon m'n bevalling zolang het goed blijft gaan.

@duo: elke buik groeit anders. ik 'ken' een meisje dat 1 dag korter zwanger is dan ik en die heeft een minibuikje terwijl ik een grote toeter heb. Zal wel even een rijtjesfoto toevoegen van de groei van mijn buik.

Hier alles wel goed. Veel last van slecht slapen dus ben erg moe. Verder is hij nog niet ingedaald, dus als vliezen breken moet ik bellen en dan gaan liggen. Gisteren had ik weer afspraak bij de vk en toen twijfelde ze of hij niet toch in stuit lag en omdat er al vaker aan getwijfeld was de afgelopen weken moest ik gisteren ook nog even een echo laten maken. Was wel leuk, ook al zagen we weinig omdat het kindje gewoon te groot is voor de echo maar we konden wel even zijn bolle toet bewonderen en het is nog steeds een jongen ;) toch prettig om te weten hihi. En voor mij is het nu echt afwachten wanneer hij komt, ik denk dat ik de 40 weken nog wel ga halen, maar je weet het nooit.

19. Maia

Maia Niet meer actief

nou dit is dus hoe mijn buik gegroeid is.

20. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie buik Maia, staat mooi naar voren!
    Jaja het zit er bijna op voor jou. Ga je je buik straks nog missen denk je of begin je het al zat te worden? Haha.
    Op naar de 40 weken!

Nou ik heb vandaag me eerste 2 babypakjes gekocht :) Jeeeeej.
    Zit er de hele tijd aan te frunnikken. Zoooo zacht!
    Kan niet wachten tot de baby er is..

Kiezen jullie voor borst of flesvoeding

Deel Deze Pagina