mwah, van mij mag hij komen. maar ja, heb het niet voor het zeggen ik ga beginnen met bv, maar dat ga ik sowieso max. 3 maanden geven want ik ga niet kolven op mijn werk. dat vind ik teveel gedoe.
Leuk om te zien hoe je buik is gegroeid Maia! Kan me wel voorstellen dat de kleine nu wel mag komen, op een gegeven moment ben je wel klaar met die dikke buik. Ik moet nu al heel erg wennen aan mn bolle buik, dus dat wordt nog wat! Duo, leuk d at je al van die pakjes heb gekocht! Ga ik ook doen, na de geslachtsbepalende echo. En dan waarschijnlijk in Madrid want de week erop ga ik met een vriendin een weekendje daarheen. Gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend...? Echt mooi weer wordt het niet dus denk dat ik lekker veel binnen blijf.
Aha vandaar Maia, ja dan kan het inderdaad niet. Maar toch prettig dat je verloskundige toch je bevalling kan begeleiden als het allemaal goed gaat. Trouwens erg mooie foto reeks!!!! Leuk he Duo die eerste pakjes? Zo lief klein haha. Zoë heeft ook een rompertje uitgezocht voor de kleine, met een eend erop haha. Haha Tori, ja die buik he, ach ik ben er blij mee, vorige keer met Zoë was 'ie pas vanaf de 30e week redelijk bol. Nu begint het al vroeg. Wordt hier inderdaad ook nog wat. Wat spannend Badhairday, alweer bijna een nieuwe echo dus!! De vorige keer, voordat ik zwanger was van Zoë eigenlijk, wist ik al, ik ga in het ziekenhuis bevallen. Toen ik zwanger was wist ik het niet meer, heb het er toen met een collega erover gehad en hij vroeg mij waar ik wilde zijn als het fout ging. Ja, eh, in het ziekenhuis, dus diep in mijn hart wist ik het al. Toen mijn zus ging bevallen had mijn nichtje in het vruchtwater gepoept (zij wilde thuis bevallen), ze moest toen met een brancard de trap af worden getild. Nou, mij niet gezien. En het is de vorige keer uitermate goed "bevallen" . Haha, zo'n leuke woordspeling.
Maia, ik kan me voorstellen dat je er op een gegeven moment klaar mee bent en liever je kleintje in je armen kan houden dan die bolle buik overal meeslepen. Hopelijk duurt het niet te lang voor je. Hier gisteren echo gehad. Zag er weer goed uit. Gynaecologe zei dat ze het geslacht nog niet zou kunnen zien, maar dat vinden we niet erg. Want we willen het niet weten vooraf. Ze raadde ons wel aan om nog een uitgebreide 20-weken echo te laten doen bij hun en dat vinden we prima. Maar zodra ik van hun de uitslagen van bloedonderzoek e.d. binnen krijg ga ik wel alvast aanmelden bij wonderwereld. Op dit moment gaat mijn voorkeur uit naar een ziekenhuisbevalling en denk niet dat het nog echt zal veranderen. Het leek mij ook het handigst voor als er wat mis mocht gaan, want dan ben ik al in het ziekenhuis ipv vol stress erheen te moeten. Hebben jullie gratis zwangerschapsboxen aangevraagd? Ik kreeg zaterdag bericht dat ik bij etos eentje op mocht halen. Helaas waren ze op. Maar ben wel benieuwd wat er zoal in zit. Donderdag een nieuwe poging
@badhairday: fijn dat jullie een uitgebreiden 20 weken echo krijgen bij de gyn nog. En groot gelijk dat je een ziekenhuisbevalling wilt hoor. ik zelf ook. nee, ik heb geen dozen aangevraagd dit keer. Was bij Fleur wel geinig maar nu voor een 2e keer hoefde het niet. nou flup zit nog steeds gezellig binnen bij me buik zit nu wel echt in de weg maar ja, nog maximaal een week of 2 gok ik (hoop ik )
Hoihoi, Zo de meeste dames kiezen toch voor een ZH bevalling. Hier ook. Dat idee stelt me toch wat meer gerust. Er kan toch van alles gebeuren... Aaah ik denk dat ik zelf ook wel wat boxen ga bestellen Laat je weten wat er in zit Badhairday? Ik denk wel dat je bij veel boxen een beetje dezelfde spullen krijgt, zal het niet? Nou ik wil het geslacht echt wel weten hoor Kan echt niet wachten tot maandag. Dan ben ik 17 weken en heb ik een geslachtsbepalende echo staan! Eindelijk haha. Haha Maia, zit je buik je in de weg? Kan me er heel wat bij voorstellen. Bij mij zit me buik me nu al in de weg en ben pas 16 weken haha. Ben savonds heel vaak kortademig. Blijf ik maar gapen omdat ik niet genoeg lucht krijg. Hebben jullie daar ook al last van? Groetjes!
Hoi allemaal! ik ga toch in eerste instantie voor een thuisbevalling, dat lijkt me echt prettiger in m'n eigen omgeving. Ik heb de gratis dozen ook aangevraagd (prenatal en etos), wie weet wat voor handige dingen er allemaal in zitten. En al die bladen zijn ook wel handig om dingen te weten te komen. bleh ik ben moe ... en begin ook meer trek te krijgen zo op de dag ; dus moet nu wel proberen een broodje extra mee te nemen / op te eten. Morgen voor controle naar de vk, heb ik wel behoefte aan. Wil graag even weer een bevestiging dat het nog goed gaat met de kleine. Volgende week zaterdag heb ik de geslachtsbepalende echo, ook zo'n zin in!! En het weekend daarop lekker weg met een vriendin naar Madrid . Fijn al die leuke dingen in het verschiet, zo gaat de tijd lekker snel.
@duo: ja het is echt niet leuk meer, kan niet meer lekker liggen in bed want op m'n rug krijg ik het benauwd en op m'n zij krijg ik kramp enzovoorts. maar ja, helaas, hij blijft nog even lekker zitten waar hij zit leuk hoor dat jullie maandag een geslachtsecho hebben. houden jullie het nog wel geheim of niet? @tori: leuk ook een echo en Madrid. Gezellig hoor, alvast veel plezier en meer trek krijgen ken ik. ik had altijd extra crackers, appels, ontbijtkoek o.i.d. mee in mijn tas.
Maia, denk toch wel dat ie nu snel gaat komen hoor Maia, je bent al bijna 40 weken op weg nu! Ik hoop voor je dat ie zich van 't weekend wil laten zien . Kan je daarna weer op je rug liggen zonder het benauwd te krijgen. Dankje, volgende week alvast beginnen met bekijken waar we heen 'moeten' en waar we lekker kunnen eten in Madrid. Vakantievoorpret, zo fijn! Gisteren het hartje gehoord bij de vk, we hoorden 'm meteen! De kinderopvang is geregeld (was ook geen wachtrij dus dat is ook wel prettig) en de Felicitas box opgehaald bij de Etos. Leuk hoor, allemaal nuttige dingen!
Huh, mochten jullie de Felicitas box al ophalen???? Ik heb nog helemaal niks gehad, wat gek! Nou ja, zal wel komen denk ik . Jammer dat je nog niet bent bevallen Maia haha, nou ben je ook nog net niet 40 weken natuurlijk. Hopelijk gaat het snel gebeuren! Tori, leuk Madrid!! Lijkt me ook een erg mooie stad! Veel plezier alvast! Hoe is het met de rest??!! Bijna weekend???!
@tori: fijn dat de kinderopvang geregeld is, is toch wel prettig. Hoeveel dagen gaat jullie kindje? @edge: hoe is het met jou? hier nog niet bevallen, maar idd, ik ben nog geen 40 weken. Hoewel ik met Fleur met deze termijn inmiddels wel bevallen was, maar deze kleine zit nog prima volgens mij. straks weer naar de vk, ga toch even navragen hoe beleid is met overtijd lopen.
Maia, je kindje zit nog lekker warm bij, geef m geen ongelijk met dit weer; bah alweer regen, maarja ze hebben erg warm weer voorspeld de komende dagen... Ik hoop da het klopt. 2 dagen hebben we nu voor ingeschreven, maar we willen misschien voor 3 halve dagen gaan, omdat 11,5 uur ons te lang is eigenlijk en dan betalen we dus voor meer uur elke dag dan we nodig zijn. Vind het sowieso raar dat het niet gewoon per uur mogelijk is. Edge, dankje! Yep, nog een dagje werken en dan weekend! Deze week is lekker snel gegaan. Gisteravond naar ADE geweest, nu wel nog wat duf. Op t werk maar goed wakker worden,haha Fijn weekend meiden!
@ Maya: Hoe was het bij de Gyn? Kun je die boxen trouwens online bestellen ofzo of moet je gewoon langsgaan? Zo gaat iemand nog wat leuks doen dit weekend? Groetjes!
Ow en ik denk niet dat ik het geslacht voor me kan houden hahaha. Dus jullie zullen het maandag wel horen
Die boxen bestel je online en dan krijg je een tijdje later een mail waarmee je dan naar de winkel kunt gaan om 'm op te halen. enige nadeel is wel dat je overspoeld wordt met mail van WIJ enzo. Vanmiddag zijn we de deur ff uit geweest en hebben een nieuwe bewoner voor onze vijver gekocht: een steur! En morgen gaan we naar Avifauna. Duo, ben benieuwd naar je bericht maandag . Heb je zelf al een voorgevoel? Ik ga komende zaterdag ... en m'n gevoel zegt nu weer een meisje, ben zó benieuwd! Vind allebei trouwens even leuk.
Zo, daar ben ik weer . Hier gaat alles goed, vandaag weer een pretecho gehad. Erg gaaf weer om te zien allemaal. Spannend Duo! Jij nog niets Maia??
Ben ik weetr. Ik ben vrijdagmiddag bevallen van Tim. Het was heftig, half 9 gebroken vliezen, kwart voor 1 eerste wee die direct om 3-5 min kwamen, vk kwam half 3, toen had ik al 7 cm. Direct naar zh gestuurd, in auto al persdrang maar moest wachten, rond 5 over drie mocht ik persen en 18 min over was hij er. 4 kilo zwaar. Hij had wat opstartproblemen maar dat kwam snel goed.
Hoi meiden, Mag ik mee komen schrijven? Ben 32 jaar, woon in de buurt van Hoorn en zwanger van ons 2e kindje en uitgerekend in februari. We hebben een dochter van 3 jaar (juni 09)
Maia, gefeliciteerd! Tim, mooie naam . Staat ook op ons lijstje. Dat ging wel snel bij jou zeg, maar gelukkig is alles goed gekomen en fijn dat de opstartproblemen voorbij zijn. Girafje, natuurlijk mag je meechrijven. Dus je bent u zo'n 23 weken? Weet je ook al wat het is? Hoe gaat het met de kwaaltjes? Edge, je hebt weer even mogen kijken. Dat is toch wel erg leuk, nog een weekje en dan mag ik ook weer .
Gefeliciteerd Maia! Had die kleine Tim er blijkbaar toch genoeg van in jou buik te blijven Kunnen jullie lekker knuffelen nu Gelukkig gaat alles goed nu na de slechte start. Hopelijk knap je snel weer op van de heftige bevalling en kunnen jullie heerlijk van elkaar genieten.