De tweede komt eraan!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door aggy, 27 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Nou dames hier is ie!
    Kunnen we hier verder kletsen over onze nieuwe wondertjes!:D

2. Valley82

Valley82 Actief lid

18 aug 2012
    151
    0
    0
    Verpleegkundige in hart en nieren
    Zaandam
    Jeejj...ik meld me ook hier....

3. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Ik meld me ook :D

4. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    hey gelukt

5. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Zijn we toch al met z'n 4-en :p

Ik zat even te kijken hoelang jullie al zwanger zijn.. jeetje Aggy, 30 weken alweer!
    Ik ben de Benjamin van (?of in?) de zwangerschapsduur ;)

Wij gaan volgende week een weekje weg en daarna gaan we al een beginnetje maken aan de toekomstige babykamer. Sinds de verhuizing in Oktober nog niet eens behangen, dus we gaan de kamer met glasweefsel behangen (heel mooi glad, niet met een patroontje) en een neutrale verf erover heen doen. Als we dan weten wat het wordt gaan we de definitieve 'look' kiezen, maar dan is de basis tenminste wel af.
    Wordt nog leuk, want ik ben degene die altijd behangt. Mijn man wil nu liever niet dat ik op een ladder/trap klim (kamer is ruim 3.5 meter hoog) maar hij kan niet behangen. ik ben benieuwd!

Heb je al iets leuks gevonden Riv? Als ik nog iets leuks met bomen/uiltjes tegen kom zal ik hier wel posten.

6. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Ja gaat snel! Count down hier! Ben er ook wel een beetje klaar mee aangezien ik veel klachten heb! Maar geniet wel van het (drukke) leven in mijn buik!
    Hier gaan we mijn dochter verhuizen dit weekend, voor het eerst op het grote bed! Ben benieuwd hoe dat zal gaan!
    Nog 2 weekjes studie en dan ga ik me maar eens bezig houden met kleertjes uitzoeken, wassen en opruimen, geboortekaartjes, kamertje fatsoeneren etc!:D

7. krabbeke

krabbeke Actief lid

30 jun 2009
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja gevonden! Ik ga echt proberen weer actief mee te doen hoor, anders tikken jullie me maar op de vingers haha.

Maandag controle gehad, alles was oke. De kleine was al aan het zakken. Ik begreep ook gelijk waarom ik dat irritante gevoel bij mijn blaas heb en een erg gevoelige buik ;) Bij mijn zoontje was dat pas met 34/ 35 weken dus verwachte het nog niet.

8. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    hey,
    nee ik heb nog niks gevonden, ik dacht eerst aan geel maar manlief vind die kleur niet mooi.
    En heel graag wil ik voorbeelden zien.

Morgen gaan de kleine man en ik naar de bouwmarkt om eens rond te kijken en verf te halen voor de kozijnen en de deur. Die worden zoieoz gewoon wit wit. En het plafond moet nog gedaan worden,

Liefs

9. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
  10. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    spannend, ik dacht dat een tweede vaak later indaald, weer iets geleerd, hoeft dus niet :) laatste lootjes!!

11. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    nog een berg te doen dus!
    Ben benieuwd hoe het met je dochtertje in het grote bed gaat! Wat voor bedje heeft ze gekregen?
    Wij twijfelen zo hoe we het met mijn zoontje gaan doen straks! Ledikantje bij halen of in een peuterbedje.. Hij is nu nog zo verknocht aan zijn ledikantje.

12. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Nou drama hier met het bed! We hebben het oude bed van mijn man wit geverfd, heel mooi geworden. Maar mijn dochter denkt heel anders over de overgang van haar ledikant naar het grote bed. Huilen en hysterisch als we weg gaan. Gisteren is mn man bij haar gebleven totdat ze sliep. Vanmiddag geen oog dicht gedaan en nu was ze zo overstuur dat we nu maar haar ledikant op de nieuwe kamer hebben gezet, misschien eerst even wennen aan de nieuwe kamer en dan het bed. Zucht..voel me een slappeling! Heeft iemand nog tips?

13. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    goede keus. Heel rustig opbouwen. Wij hebben de kleine man nu al een maand in zijn nieuwe kamer. Ze moeten al aan zoveel dingen wennen. En dan eerst smiddags wennen denk ik en dan misschien de eerste nacht proberen.

Onze kleine man ligt nog steeds in zijn ledikant ik doe heel rustig aan.

14. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Ja beslist een goede keus. We zeiden gisteravond al tegen elkaar, waarom zo gehaast eigenlijk? ;)

15. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    goed idee. Onze kleine man speelt nu gewoon steeds op bed. Er komt vanzelf een tijd dat we er aan allemaal aan toe zijn.

Hier is al een begin gemaakt met de babykamer. het plafond is gewit. De kozijnen en de deur zijn geschuurd. 2 muren zijn mint groen geschilderd. Nu nadenken over de ander 2 muren. En dan de rest nog.

Liefs

16. krabbeke

krabbeke Actief lid

30 jun 2009
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog niet begonnen aan de babykamer. We hebben vorige week 2 dakkapellen laten plaatsen. Er moeten 2 kamers op zolder komen en die zijn als het goed is dit weekend af. (grotendeels, afwerking komt later wel) Dan kan het toekomstige kamertje van mijn zoon leeg. Deze staat momenteel vol met spullen van de zolder. Er hoeft gelukkig niet zoveel aan gedaan te worden dus ik hoop dat zoonlief er snel in kan. Dan pas kunnen we de babykamer (waar hij nu nog slaapt) gaan doen. Andere gordijnen ophangen, accessoires veranderen en iets anders aan de muur ophangen. Pff nog genoeg te doen dus. Toch wel een beetje stress haha.

ik ben benieuwd hoe mijn zoontje zijn peuterbedje gaat vinden. Mocht het niet gaan gaan we snel op zoek naar een goedkoop ledikantje (marktplaats).

17. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    hier 18 dik 18 weken zwanger

Bijgevoegde bestanden:

18. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Mooi Riv!:D

19. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    heb jij ook een buikfoto? ben erg benieuwd. Het is hier ook erg rustig.

20. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Ja idd kom op meiden even wat actiever worden!;)

Ik heb alleen foto's waar ik helemaal op sta! Zal binnenkort even eentje maken van alleen mn buik!

Deel Deze Pagina