Angel De kleine meid word volgende week alweer 3 maanden Wauw 9maanden! Wat vliegt de tijd nu he Balen dat je deze ronde niet heb kunnen klussen en wat sterk van je da je weer de mmm in gaat! Woman ik ben heel erg benieuwd naar je 20 weken echo en naar het geslacht al maakt dat idd niet meer uit na die hele malle molen! Wauw miloena ook al voor een 2e jammer dat het nog niet wil lukken Hier denken we ook over een 2e maar alleen als het spontaan lukt niet meer met de mmm voor nu nog lekker genieten van me prachtige meisje! Ze doet het super goed hoor langst alle kanten dat het een 'modelkind' is
liefje; zo staan wij er indd ook in, gewoon kijken waar het ons brengt en of we verder komen zonder mmm. en anders voorlopig ook echt geen mmm maar volop genieten. fijn dat het bij jullie zo goed gaat. Angel; mn meisje is alweer bijna anderhalf jaar, echt de tijd vliegt ik ben donderdag ongi geworden. net toen ik dus echt dacht ik ben zwanger ontplofte de rode bom grrrrr. dus nieuwe ronde nieuwe kansen wat spannend dat jullie ook gaan voor een 2e, waar zit jij in je cyclus? en hoe oud is jullie spetter?
Liefje; Nee idd als alles maar goed is Woensdag.. vind deze echo wel super spannend.. Met hoeveel weken konden jullie de baby voelen?
Ik had met 18weken 3 duidelijke schoppen achter elkaar daarna eventjes niks duidelijks maar werd na de 20 weken echo steeds meer Maar idd die 20 weken echo pfff wat een zenuwen die dag en ons meisje wilde niet goed gaan liggen zelfs niet na springen rennen schudden etc. Dus de dag erna nog een keer terug
@liefje 3 maandjes volgende week wat leuk zeg ja de tijd gaat echt mega snel ja @miloena en liefje wij willen ook rustig aan doen en genieten heerlijk van onze babyboy van 9 maandjes De afspraak van aankomende vrijdag is meer omdat k best met veel vragen zit betreft mijn cyclus van 42 dagen en zoals me lfase. De mmm duurt ook best lang dus willen we alvast de opstart doen. 1 ding weten wij wel we willen niet te lang wachten hoe heerlijk we nu ook genieten en gezegend zijn met onze zoontje. Miloena je dacht dus zwanger te zijn had je bepaalde zs symptomen?? Ik zit nu op cyclus dag 25 en denk dus nu 2dpo zaterdag denk ik me ei gehad en woensdag voor t laatst geklust dus groot kans is er niet
Ja klopt maar moet vanavond of Vrijdagmiddag terug komen. Ze konden niet alles nakijken.. Wat ze tot nu toe konden zien was wel goed.
Hoi Dames, Gisteravond telefoon gehad en we hebben nu wel de echo kunnen doen,alles is goed! 😊😁
Woman aaah wat super goed nieuws. Fijn meid lekker genieten volop nog de helft te gaan en voor je t weet gaat snel hoor wanneer ben je uitgerekend?
Snap ik heel goed woman. Hier zit ik op 5dpo en ineens weet ik weer hoe lang dat wachtbankje was al ga ik deze ronde er niet vanuit door weinig klussen rond ei woensdag geklust vermoedelijk zaterdag ei en toen pas weer maandag geklust
Ah vandaag naar 't ziekenhuis geweest eigenlijk kan alles heel snel gaan wat ik niet had gedacht. Ehumm nou ik kijk wel of ik me eerste dag ongi bel of dat ik wacht tot de volgende ben blij opgelucht en best ook zenuwachtig
Hahaha woman ik had voor vandaag een afspraak staan bij t ziekenhuis voor t starten van de behandeling weer. Het was meer omdat we dus hadden verwacht dat er vorafgaand weer allerlei bloedonderzoeken moesten krijgen en dergelijke maar dat bleek dus allemaal niet. Alles kan weer heel snel gaan want we hebben nog cryo,s
Ik kan me dus als ik wil eerste dag ongi bellen voor afspraak echo en dan gaat alles weer snel snel gebeuren als ze me dan kunnen plaatsen voor de echo's betekent dit dus al met volgende cyclus een terugplaatsing mochten cryo"s goed ontdooien en zich verder goed ontwikkelen. Ik had dus in me hoofd voor we weer mogen zijn we aantaal maanden verder en intussen zelf proberen maar als 't zo loopt dan ook goed hoe eerder hoe beter wil weer heel graag zwanger zijn en een 2e kindje. Zou zo leuk zijn onze wonder die vind kindjes ook zoo leuk dus snel een broertje of zusje en kunben ze lekker samen spelen en opgroeien
Spannende tijd weer voor je angel! Succes met het maken van de beslissing! Woman ik lees iets wat je geheim wilde houden toch Gister was mijn kleine meid alweer 3maanden wat vliegt de tijd!
Angel en liefje : Ja met jullie delen we ons grootste geheim.. 😊 Liefje en Miloena : Dus op fb,niks op mijn tijdlijn zetten a.u.b. 😳😳😳😳😳
Woman super leuk meid nu kan je lekker gericht gaan shoppen voor je kleine meid😆 Ik slaap zo slecht de laatste tijd mijne kleine man die slaapt snachts onrustig moet er elke x uit om zijn speelt terug tegeven en dit gebeurd best veel zeker 3 a 4x per nacht . K weet niet wat het is doorkomende tandjes is het niet want onder geen nieuwe opkomende en dit s echt nu best al een tijd zo