Mama's and Mama's 2 Be

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door angel226, 10 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefje1989

20 jan 2016
    61
    0
    0
    Wat lief woman! Nogmaals gefeliciteerd!! Tuurlijk komt er niks op fb
    Dat word shoppen!

Pff angel wat zwaar kan je geen advies bij het cb vragen?

2. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Liefje ik ga dat idd maar doen morgen.

Hier is ongie nog niet te bekennen zit op 10 dpo ben benieuwd of me lf netjes 14dpo is

3. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier is de ongi aangebroken vandaag dat betekent dus lf van 12 dagen. Is opzich wat k lees en hoor een prima lf hoop ik.

Het is hier zo stilletjes

4. liefje1989

20 jan 2016
    61
    0
    0
    Op fb hadden we het over een whatsapp groepje misschien dat een idee?

Hoe was het bij het cb angel?
    Jammer dat je ongi bent 12 dagen is volgens mij niet zo slecht idd

Hier blijft de ongi uit dus de kans op een 2e is erg klein dan houden we het bij dit mooie prinsesje

5. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Liefje: tnx dat je je stil houd,maar nog steeds niet ongi? Dat is niet goed lijkt me toch? Ik kan daar nu al tegenop zitten na de bevalling,maar ik ga aan de pil.

Angel : dat shoppen komt goed haha

6. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Woman wat leuk een meisje! Natuurlijk post ik niks op je tijdlijn. Zou ik sowieso niet doen, haha, het is toch beetje een geheim groepje waar ik niet teveel op tijdlijn3n schrijf. En wat fijn dat alles goed was!

Angel: late reactie maar indd voelde me enorm zwanger de vorige cyclus had hele gevoelige borsten, soorten eten waar ik van moest overgeven en veel slijm verlies en ovhtendmisseljkkheid. Dit alles had ik ook bij de eerste keer zwanger dus dacht echt yess haha. Maar helaas zit nu alweer bij deze cyclus bij de eisprong. Gister duidelijk gevoeld en ook gelijk er voor gegaan haha ( sowieso afgelopen week elke dag geklust spontaan dus acht wel een leuk kansje deze keer.)

Liefje: geef je ook bv? Dan kan de ongi wel tot 9 maand uitblijven. Je cyclus komt niet gelijk weer op gang Woman na de bevalling, kan wel maar in veel gevallen niet.

7. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Miloena: Tnx dat jij je ook stil houd..😊😊
    Ja weet ik,maar ik ga zowiezo fv geven.. omdat ik met die Endometriose zit..

8. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Oh mag je met endomitrose geen borstvoeding geven?

9. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Mag wel,maar ik moet zowiezo aan de pil.. en die pil is niet zo 'krachtig' als de pil wat ik normaal slik. Ik wil van de kraamtijd kunnen genieten zonder pijn.. en daarom kies ik voor fv..

10. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Wat naar dat je daar zo'n last van blijft houden! Kunnen ze het niet weg opereren weer? Of iets anders er aan te doen? Erg frustrerend dat dat je blijft nekken :(

11. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Miloena : Nee..mijn vorm vd endo betekend dat het blijft terug komen ook al halen ze het weg. Alleen de pil kan het onderdrukken...😣😓

12. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hi Ladiesssss

Liefje: jaa jammer idd, maar ging er al niet vanuit vanwege niet veel geklust rond ei.
    K ga me volgende maand pas aanmelden deze ronde nog even rust. En wie weet!! Haha
    Zo een whats app groepje lijkt me ook wel leuk 😆

Miloena wat kan ons lichaam ons soms valse signalen afgeven. Nou deze ronde ga ik heel hard voor je duimen. Je zit op 2dpo dus nu spannend hoor

Liefje en woman de 1 word in de 2e maand na bevalling ongi de andere pas na 3 of 6 of zelfs langer hangt echt van je lichaam af en zoiezo zoals miloena zei als je bv geeft kan t echt lang uitblijven.

Dus no stress liefje 😘

13. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Miloena hoe gaat 't? Hoeveel dpo zit je nu ? En wanneer ga je testen? Of wacht je gewoon tot je overtijd bent?

14. liefje1989

20 jan 2016
    61
    0
    0
    Moest ff zoeken hihi
    Ik ga het morgen even op fb gooien voor een app groepje ;)

Verder geef ik geen bv dus daar kan het niet aan liggen maar ach een 2e is welkom maar alleen me prinsesje is ook prima

15. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Komt er een whats app groepje?

Liefje oke nou je ongi kan elk moment dus gewn komen hoor daar gaan we vanuit tenminste t verschilt bij iedereen... En k hoor ook vaak dat juist na brvalling en je ongi uitblijft je kans juist groter is op zwangerschap..🙄

Miloenaaa wanneer is jou nod? Het is hier mega rustig hoop dat er een whats app groepje komt

16. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Angel; donderdag is mn nod. Verwacht er eerlijk gezegd niet zoveel van. Vanochtend eerste testje gedaan spierwit dus echt nog even afwachten. maar ik acht de kans toch wel klein (kwa klussen rond eisprong acht ik de kans 100% haha, duidelijk de eisprong gevoeld en daarvoor elke dag geklust en daarna en zelfs met de eipijn).

17. liefje1989

20 jan 2016
    61
    0
    0
    Ik heb nog niks van womn gehoord maar kan er natuurlijk eentje aanmaken en mensen toevoegen als jullie in pb jullie nr willen sturen maak ik er een aan :)

18. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Buikgriep dames,sorry..
    En wat betreft de app.. Dat hoeft van mij niet , sorry.. 😳

19. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden precies wat k al dacht heb vast niet veel gemist..... was afgelopen dagen heel drukjes vandaar maar miloena en ongi geworden uiteindelijk wat gek he dat je rond ei veel hebt geklust en t alsnog de vraag blijft wel of niet. Terwijl met miljoenen cellen zou je denken er moet toch dan heus 1 wel de ei bereiken mja oke nou woman geeft niet als je t niet fijn vind zo een app s t niet erg. Vraag me alleen af of t wel zin heeft dan om toch nog zo een app aan te maken met 2 a 3 pers?? Jullie hebben zoiezo fb dus maybe word de app dan net zoiets t topic hier beetje vergeten. Ik vind het niet erg hoor meiden. K zit hier op de helft van mijn cyclus denk 1 dpo ongeveer maar verwacht er niets veel van wederom niet veel geklust rond ei 1 x rond ei geklust

20. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Whooow niemand haha 👀

Deel Deze Pagina