Hoi hoi, Even voorstellen, ik ben Sanne 24 jaar uit Overijssel en 21 weken zwanger van een meisje! Ik ben 25 wanneer ik ben uitgerekend, dus een vrij jonge moeder. Ja ik ben bewust zwanger, mijn vriend en ik wonen samen. Hij is 31 en heeft al een dochtertje van 3,5 uit een eerdere relatie. Ik ben opzoek naar gezellige mama's of mama's to be om mee te kletsen en eventueel contact mee te onderhouden. Ik kom graag met jullie in contact !
Hoi hoi Sanne, ik zag ook al een berichtje van je voorbij komen in het namen topic. Ik heb zelf in Overijssel gewoond en woon inmiddels in Gelderland, samen met mijn partner, ook Angolees !!! Ik ben nu 36 weken zwanger van een meisje en ons derde kindje. Lijkt het je leuk om in contact te komen ( misschien wel buiten deze pagina om ) ?? Ik hoor het wel. Alvast een fijne zwangerschap nog. Groetjes
Hi! Hier iemand uit Gelderland (Arnhem), weet niet of dat te ver uit de richting is voor je? Ik ben nu 25 jaar en bijna 12 weken zwanger van de 2e Ik zal 26 zijn wanneer ik beval. Onze dochter is drie jaar
Ik ben niet zo heel veel meer actief op dit forum (in de subgroepen juli mama's) omdat ik ook deze op facebook volg. Vind ik iets handiger, maar toevallig kwam ik net deze groep tegen en dacht ik kan mij hier wel bij aanmelden! Ik ben Chantal, 25jaar (september 1991) en heb een relatie van bijna 6jaar. Wij zijn nu 13+2 zwanger van ons eerste kindje. En wonen trouwens in Overijssel! Het is leuk, om mensen te leren kennen die ook in Overijssel of in het Oosten wonen, aangezien in de Juli mama facebook groep (opgericht vanuit dit forum) iedereen zover weg woont.
Ik zie dit topic toevallig voorbij komen, wat grappig! Ik woon in de buurt van Schuurpapier Zelf ben ik 26, maar 27 als ik beval (als alles goed gaat uiteraard waar ik stiekem nog niet vanuit durf te gaan want ik moet de eerste echo nog krijgen). Volgens eigen berekening ben ik vandaag 6w2d..